Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miran_indra schreef:Hele fijne feestdagen allemaal!!!
Vandaag zijn de veulens allemaal weer naar buiten geweest. Waren lekker aan het spelen. Verder les gehad met Indra en dat ging weer goed, ze was alleen wat drukker. Helaas waren er eerst wat problemen want er waren ineens mensen die ook les hadden zonder dat het op de kalender stond. Is gelukkig allemaal weer opgelost want de buitenbak kon weer gebruikt worden.
Whitney01 schreef:Super schattig Lida!! Volgens mij heeft je zoontje er ook veel lol inEn wat doet Flurk het braaf
![]()
Hoop dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad & alvast een gelukkig en gezond 2008 gewenst! Met veel paardenplezier
Whitney01 schreef:Super schattig Lida!! Volgens mij heeft je zoontje er ook veel lol inEn wat doet Flurk het braaf
![]()
Hoop dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad & alvast een gelukkig en gezond 2008 gewenst! Met veel paardenplezier
miran_indra schreef:Super schattig Lida!! Volgens mij heeft je zoontje er ook veel lol inEn wat doet Flurk het braaf
![]()
Lida, leuk filmpje hoor! Hoe oud is jouw zoontje nu? Hij vindt t volgens mij wel heel leuk he. Mijn neefje van 5 vindt Indra wel leuk alleen wel erg hoog... Hij gaat liever de stal schoonmaken.
Whitney01 schreef:Gelukkig nieuwjaar allemaal! En bedanktGaat idd allemaal wel de goede kant op met mij..Binnenshuis mag ik nu met 1 kruk lopen en buitenshuis met 2. A.S. maandag weer controle fotos in t ziekenhuis. En dan hopelijk snel weer lopen, zodat ik weer veel meer naar de fjordskes kan.
Oudejaarsdag ze nog even wezen knuffelen en Dimas is helemaal stoer in zn nieuwe groepjeWhit was weer heel lief
![]()
Mooie foto's Lida..Wat voor camera heb je nu?
En komen er spiegels in de bak??![]()
Nathalie; is Miran nu weer terug naar dr oude stal..? want heb dr niet meer gezien? Luisterd Charmeurtje een beetje?
miran_indra schreef:Hoi,
allemaal een goed en gezond 2008!
Gister rond een uurtje of 5 was ik bijna helemaal alleen. Had de bak in ieder geval voor mezelf! Kwam ook wel goed uit want de eerste paar rondjes wilde indra echt niet langs de schotten die Jan gemaakt heeft voor de spiegels, waardoor we dus lekker aan het racen warenVanavond weer les dus hoop dat ze er nu wel gewoon langs wil, en dan niet ineens al de spiegels erop zitten!
Citaat:een canon 400 D met speciale lens en das toch wel verschil met mijn huidige sony DSC P43 met 4.1 pixels
Zo vind echt gaaf dat we spiegels krijgen nu maar hopen dat ze smorgens niet beslagen zijn (als ik rijdt)
Whitney01 schreef:Citaat:een canon 400 D met speciale lens en das toch wel verschil met mijn huidige sony DSC P43 met 4.1 pixels
Zo vind echt gaaf dat we spiegels krijgen nu maar hopen dat ze smorgens niet beslagen zijn (als ik rijdt)
Is dat een spiegelreflexcamera?
Enne spiegels in de bak is idd wel fijn, kan je jezelf ook ff checken!![]()
shcmarathon schreef:Ik zou het wel leuk vinden maar denk niet dat ik mee mag doen bitloos en met boomloos westernzadel!!
Leuk om dit topic van stal ook gevonden te hebben!!
shcmarathon schreef:Leuk dan doe ik mee!!