stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

treasure27

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 17:50

Prettige Kerstdagen allemaal!!!

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 20:16

Hele fijne feestdagen allemaal!!!

Vandaag zijn de veulens allemaal weer naar buiten geweest. Waren lekker aan het spelen. Verder les gehad met Indra en dat ging weer goed, ze was alleen wat drukker. Helaas waren er eerst wat problemen want er waren ineens mensen die ook les hadden zonder dat het op de kalender stond. Is gelukkig allemaal weer opgelost want de buitenbak kon weer gebruikt worden.

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:54

Ja beter. Kan al weer gewoon normaal aan de hand stappen.
Zonder te vliegen hihihi

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 19:59

miran_indra schreef:
Hele fijne feestdagen allemaal!!!

Vandaag zijn de veulens allemaal weer naar buiten geweest. Waren lekker aan het spelen. Verder les gehad met Indra en dat ging weer goed, ze was alleen wat drukker. Helaas waren er eerst wat problemen want er waren ineens mensen die ook les hadden zonder dat het op de kalender stond. Is gelukkig allemaal weer opgelost want de buitenbak kon weer gebruikt worden.

die gein had ik laatst ook een keer
weet iemand wanneeer iemand een nieuwe kalender ophangt?
Wil me les van 2 januari door krassen en die vindt nu plaats op woensdag 9 januari wel zelfde tijd dus gewoon om 9:00 tot 9:40 uur

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 20:04

Afbeelding

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 02:08

Super schattig Lida!! Volgens mij heeft je zoontje er ook veel lol in Haha! En wat doet Flurk het braaf Lovers

Hoop dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad & alvast een gelukkig en gezond 2008 gewenst! Met veel paardenplezier Go jij! Go jij!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 14:25

Whitney01 schreef:
Super schattig Lida!! Volgens mij heeft je zoontje er ook veel lol in Haha! En wat doet Flurk het braaf Lovers

Hoop dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad & alvast een gelukkig en gezond 2008 gewenst! Met veel paardenplezier Go jij! Go jij!

dank je
en ik hoop dat jij snel weer opknapt (al heb ik het idee dat je wel aardig op schema zit)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 14:25

Zo we hebben een nieuwe fotocamera dus binnenkort zal ik hem wel uitproberen

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 17:07

Whitney01 schreef:

Jij ook een goed en gezond 2008 toegewenst!(ook voor alle anderen natuurlijk!) En Kim, dat je maar snel weer helemaal opgeknapt bent, zodat jij ook veel paardenplezier mag hebben!

Lida, leuk filmpje hoor! Hoe oud is jouw zoontje nu? Hij vindt t volgens mij wel heel leuk he. Mijn neefje van 5 vindt Indra wel leuk alleen wel erg hoog... Hij gaat liever de stal schoonmaken.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:13

miran_indra schreef:

Lida, leuk filmpje hoor! Hoe oud is jouw zoontje nu? Hij vindt t volgens mij wel heel leuk he. Mijn neefje van 5 vindt Indra wel leuk alleen wel erg hoog... Hij gaat liever de stal schoonmaken.

Kjelle wordt in januari 6

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:14

vandaag de nieuwe camera uitgeprobeerd en zie hier het fotoverschil
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 15:59

Hoi allemaal,
de beste wensen aan iedereen (ook aan Peggy)
Was vanmorgen heerlijk rustig op stal

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 19:50

Hoii

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Vanmiddag was het wel wat drukker op stal maar er waren maar weinig mensen aan t rijden.. ik Tong uitsteken haha

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:13

Hoi,

allemaal een goed en gezond 2008!

Gister rond een uurtje of 5 was ik bijna helemaal alleen. Had de bak in ieder geval voor mezelf! Kwam ook wel goed uit want de eerste paar rondjes wilde indra echt niet langs de schotten die Jan gemaakt heeft voor de spiegels, waardoor we dus lekker aan het racen waren Haha! Vanavond weer les dus hoop dat ze er nu wel gewoon langs wil, en dan niet ineens al de spiegels erop zitten!

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:29

Gelukkig nieuwjaar allemaal! En bedankt Lachen Gaat idd allemaal wel de goede kant op met mij..Binnenshuis mag ik nu met 1 kruk lopen en buitenshuis met 2. A.S. maandag weer controle fotos in t ziekenhuis. En dan hopelijk snel weer lopen, zodat ik weer veel meer naar de fjordskes kan.
Oudejaarsdag ze nog even wezen knuffelen en Dimas is helemaal stoer in zn nieuwe groepje Knipoog Whit was weer heel lief Bloos

Mooie foto's Lida..Wat voor camera heb je nu?
En komen er spiegels in de bak?? Hyper!

Nathalie; is Miran nu weer terug naar dr oude stal..? want heb dr niet meer gezien? Luisterd Charmeurtje een beetje?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 20:55

Whitney01 schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En bedankt Lachen Gaat idd allemaal wel de goede kant op met mij..Binnenshuis mag ik nu met 1 kruk lopen en buitenshuis met 2. A.S. maandag weer controle fotos in t ziekenhuis. En dan hopelijk snel weer lopen, zodat ik weer veel meer naar de fjordskes kan.
Oudejaarsdag ze nog even wezen knuffelen en Dimas is helemaal stoer in zn nieuwe groepje Knipoog Whit was weer heel lief Bloos

Mooie foto's Lida..Wat voor camera heb je nu?
En komen er spiegels in de bak?? Hyper!

Nathalie; is Miran nu weer terug naar dr oude stal..? want heb dr niet meer gezien? Luisterd Charmeurtje een beetje?

een canon 400 D met speciale lens en das toch wel verschil met mijn huidige sony DSC P43 met 4.1 pixels

Zo vind echt gaaf dat we spiegels krijgen nu maar hopen dat ze smorgens niet beslagen zijn (als ik rijdt)

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:15

miran_indra schreef:
Hoi,

allemaal een goed en gezond 2008!

Gister rond een uurtje of 5 was ik bijna helemaal alleen. Had de bak in ieder geval voor mezelf! Kwam ook wel goed uit want de eerste paar rondjes wilde indra echt niet langs de schotten die Jan gemaakt heeft voor de spiegels, waardoor we dus lekker aan het racen waren Haha! Vanavond weer les dus hoop dat ze er nu wel gewoon langs wil, en dan niet ineens al de spiegels erop zitten!

Ja tres vond ze ook heel eng maar eerst even aan de hand wezen kijken en daarna erop en toen was het toch wel minder eng haha als de spiegels er hangen zullen ze ook wel raar kijken denk ik zo van
wat is dat nou weer

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:09

Citaat:
een canon 400 D met speciale lens en das toch wel verschil met mijn huidige sony DSC P43 met 4.1 pixels

Zo vind echt gaaf dat we spiegels krijgen nu maar hopen dat ze smorgens niet beslagen zijn (als ik rijdt)

Is dat een spiegelreflexcamera?
Enne spiegels in de bak is idd wel fijn, kan je jezelf ook ff checken! Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 10:44

Whitney01 schreef:
Citaat:

Is dat een spiegelreflexcamera?
Enne spiegels in de bak is idd wel fijn, kan je jezelf ook ff checken! Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

ja het is een spiegelreflex

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 19:29

ik heb een briefje in de kantine opgehangen!
daar staat op dat ik binnenkort een VA1 proef wil oefenen in de buitenbak dus als er meer liefhebbers zijn is dat handig en gezellig
Als je wilt weten wat VA1 is kijk dan even op de website van de FNRS (het is een soort veredelde bixiproef) met slalom om pionnnen en draven over 4 balken en een minisprongetje en wat gebroken lijnen enz. Er zijn inmiddels al 2 andere geintressserde dus we zijn al met 3 denk om het in een weekend te doen of zo

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:25

Ik zou het wel leuk vinden maar denk niet dat ik mee mag doen bitloos en met boomloos westernzadel!!
Leuk om dit topic van stal ook gevonden te hebben!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:02

shcmarathon schreef:
Ik zou het wel leuk vinden maar denk niet dat ik mee mag doen bitloos en met boomloos westernzadel!!
Leuk om dit topic van stal ook gevonden te hebben!!

tuurlijk mag je mee doen het is geen wedstrijd (nog niet) ik heb gewoon zin om dat proefje te oefenen meer om te testen hoe gehoorzaam Flurk is en iedereen die mee doet krijgt die kans en an rijden we in de binnenbak los en wie weet kunnen we volgende keer er een serieuze onderlinge wedstrijd van maken
heb trouwens net in mijn agenda gekeken en denk dat het in februari gaat plaatsvinden

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:46

Leuk dan doe ik mee!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:52

shcmarathon schreef:
Leuk dan doe ik mee!!

gezellig dan zijn we al met 4
overigens herken ik uit je profiel je paard wel en weet ook in welke box je staat maar jouw herken ik niet en tip anders die luitjes naast je ook even die vinden het misschien ook wel leuk

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 22:06

Ik heb bij je gereden toen dat andere meisje op Flurk reed! Die was ook foto's aan het maken.