PeeWij schreef:Dames gaat het super! Startkaart voor Gala is aangevraagd. Nu die van dreams nog
Hartstikke mooi en met de dracht?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Dames gaat het super! Startkaart voor Gala is aangevraagd. Nu die van dreams nog
PeeWij schreef:Begin april krijgen we het eerste veulen. De dames groeien als bloemkool nu!
PeeWij schreef:Hee Lin wat hoor ik nu? Ga je weer verhuizen?
PeeWij schreef:Lin ik had het gehoord van Miek natuurlijk. We verhuizen Manirma zaterdag!
Joyceee86 schreef:En wat voor auto ben benieuwd..
Amarie schreef:He Lin wat goed, ik kan me er geen voorstelling van maken maar het klinkt goed.
Ben wel heel benieuwd naar de laatste regel van je onderschrift ook daar kan ik taart van bakken, zal wel aan de leeftijd liggen.
Succes met overhuizen (of is dat al gebeurd) een heel veel succes en plezier met je nieuwe job.
Joyceee86 schreef:en ik ben nu aan het meedingen voor de 2e ronde..
Haha linda ik zag jou al in een fordje ka rijden
Amarie schreef:Fijn voor je Danielle. En tja dat krijg je als je een dagje ouder wordt (spreekt uit ervaring) dat het 's-avonds te laat of 's-morgens te vroeg is.
Hoe is het met Lin. is de verhuizing goed verlopen.
Amarie schreef:Moe maar wel voldaan zo te lezen. Hoop dat het je goed gaat/blijft bevallen. Succes..