Ilja000 schreef:Maartje1990 schreef:ik rijd ook op FNRS ruitersport centrum komend jaar gaan we wel aan F proeven beginnen maar we zijn net bij de FNRS gekomen, maar ik wil dan nog niet f 6 want dan mag je (als ik het goed begrepen heb) niet meer mee doen met de fnrs zitcompetitie en daar wil ik komend jaar wel aan meedoen!
Tuurlijk mag je dan nog meedoen aan de zitcompetitie!!!! www.zitcompetitie.nl
In welke categorie moet je je inschrijven?
Categorie Leeftijd op 15 september 2007 Niveau
1 12 jaar of jonger tot F6, met aantoonbare registratie van F-proeven in het ruiterpaspoort, maar op 1 april 2007 nog niet in het bezit van een F6-diploma en niet in het bezit is / of eerder is geweest van een KNHS-startkaart
2 13 t/m 17 jaar tot F6, met aantoonbare registratie van F-proeven in het ruiterpaspoort, maar op 1 april 2007 nog niet in het bezit van een F6-diploma en niet in het bezit is / of eerder is geweest van een KNHS-startkaart
3 17 jaar of jonger F6 of hoger, en op 1 april 2007 in het bezit van een F6-diploma en nog nooit een winstpunt behaald heeft in de KNHS L2
4 18 jaar en ouder in het bezit van een geldig ruiterpaspoort en op 1 april 2007 nog nooit een winstpunt behaald heeft in de KNHS L2
wat bedoelen ze dan precies met aantoonbare registratie van f-proeven?