Je franje lag bij de post vanmiddag!! Helemaal blij mee
Nog hardstikke bedankt
Groetjes,Tinky
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Rytir schreef:Ohohoh, ik ben helemaal overjoyed! Was gisteren tot vrij laat op stal (ik had tot 21.30 les) en maakte om 22.15 aanstalte om naar huis te gaan. Ik zag een van de drachtige merrie's op stal liggen samen met een vriendin en we liepen er naar toe. Bleek dat ze gewoon bezig was! Ik heb dus een supermooi, flink en bijdehand veulentje geboren zien worden gisteren!
ladyjoy schreef:Ben vanmiddag gebeld.. bijrijden gaat niet door..![]()
Ze had een meisje gevonden die 7 jaar een eigen paard had gehad, en die was dus geschikter..
Verder op zoek dan maar weer..
Schimmelig schreef:aaaah, ***** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet ***** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen
Pluutje schreef:Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene **** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft Jamila niet nog een bijrijdster nodig?
Schimmelig schreef:aaaah, ***** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet **** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen
ladyjoy schreef:Pluutje schreef:Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene **** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft *** niet nog een bijrijdster nodig?
Ja, ik heb dr al op gereageerd. Maar (nog) niks gehoord.
Tjah, ik hoor van die dingen nu over *** , dat ik denk van okee laat maar zitten.. K heb dr trouwens nog wel gesmst..
.

. Mijn 3 paardjes staan op Stal Wennekers, www.stalwennekers.nl. En ik heb nog twee shetjes en die staan bij het molen paardje op de lutkemeerweg, beter bekend als ´Ome Joop´. ladyjoy schreef:Pluutje schreef:Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene ***** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft ***** niet nog een bijrijdster nodig?
Ja, ik heb dr al op gereageerd. Maar (nog) niks gehoord.
Tjah, ik hoor van die dingen nu over **** , dat ik denk van okee laat maar zitten.. K heb dr trouwens nog wel gesmst..Schimmelig schreef:aaaah, **** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet ***** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen
Weet je dat zeker? Op marktplaats staat namelijk iets anders
Josti schreef:reina schreef:@schimmelig: Ja optie en Silvera (dochter van Silvestra) kan ik me nog wel herinneren! Tjee wat komt er (langzaam) een hoop terug
@ Josti: Jij ook hier? Wist niet dat jij bij Villa Betty hebt gereden.. Jij deed Pomp toch ook? Enne, Ramona, is dat die 'van Pinto' ? Heeft die ook bij Villa Betty gereden dan?
Hey Reina, jaja ben dr ook, ik deed Pomp iddnet gestopt omdat ik wegga (naar t buitenland)
Volgens mij is Patty ooit 'begonnen' bij Villa Betty en al snel Ramona die t 'overnam' en toen nam ze mij mee. Zij deed Camilla en ik Victoria, is ook alweer een hele tijd geleden inmiddelssalema schreef:
haha volgens mij zijn wij daar idd samen geweest op het amstelpark fleur kan idd vaag herrinderen dat je daar ruize had gemaakt!!
ik kwam er weer via laura en reed meetsal op pepper!!
Ik ben ook een paar keer bij de " oude" ome joop geweest volgens
mij ook met fleur?? en (sheryl) als ik me goed herrinder...
Ik kan me iig herrinderen dat we daar aangekwammen er een dode pony in de stal lag...
En heb ook nog eventjes met fleur bij villa betty gereden.
volgens mij was het idd patty die er samen met desy (reed altijd op cupido in de carrousel) voor het eerst naar toe zijn gegaan
@ josti ga je nou werken in turkije??
veel plezier in ieder geval!!
Hee Rebecca!
Ja ome Joop was ook met jou idd en met Sheryl, alleen die dode pony was ik niet bij, maar kan me dat verhaal ook nog wel vaag herinneren!
Ik ga idd werken in Turkije, dankjewel! Hou je wel op de hoogte via mn weblog
Nandoman schreef:Is dat de Charles France die leraar engels is/was? Verder kende ik zijn vriend niet, dus beetje off topic, sorry!
....
Ja, die bedoelde ik, ken je hem ook? Die zag ik dus ook een keer op de Hollandsche. Die andere Charles ken ik (denk ik) niet...
Brenniej schreef:Ik woon ook in amsterdam, amsterdam osdorp wel te verstaan. Mijn 3 paardjes staan op Stal Wennekers, www.stalwennekers.nl. En ik heb nog twee shetjes en die staan bij het molen paardje op de lutkemeerweg, beter bekend als ´Ome Joop´.
Ook de weg gevonden op Bokt. Hoe gaat het met dat nieuwe paard???