Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:24

Hee schimmelig,

Je franje lag bij de post vanmiddag!! Helemaal blij mee
Nog hardstikke bedankt

Groetjes,Tinky

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:19

Perfecto

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:54

Rytir schreef:
Ohohoh, ik ben helemaal overjoyed! Was gisteren tot vrij laat op stal (ik had tot 21.30 les) en maakte om 22.15 aanstalte om naar huis te gaan. Ik zag een van de drachtige merrie's op stal liggen samen met een vriendin en we liepen er naar toe. Bleek dat ze gewoon bezig was! Ik heb dus een supermooi, flink en bijdehand veulentje geboren zien worden gisteren!

Wow te gek zeg! Alles ging soepel en zonder hulp?

Heb je niet eens meteen foto's gemaakt van het veulen met je telefoon

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:29

ladyjoy schreef:
Ben vanmiddag gebeld.. bijrijden gaat niet door..
Ze had een meisje gevonden die 7 jaar een eigen paard had gehad, en die was dus geschikter..

Verder op zoek dan maar weer..

Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene **** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft **** niet nog een bijrijdster nodig?
Laatst bijgewerkt door batje op 13-04-06 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:30

*****..? Is dat een vrouw met kort (donker)bruin haar?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:34

haha nee

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 19:37

aaaah, ***** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet **** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:58

Schimmelig schreef:
aaaah, ***** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet ***** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen

Ohw, nou ja, weten we dat ook weer, haha.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:01

Pluutje schreef:
Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene **** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft Jamila niet nog een bijrijdster nodig?

Ja, ik heb dr al op gereageerd. Maar (nog) niks gehoord.
Tjah, ik hoor van die dingen nu over ****, dat ik denk van okee laat maar zitten.. K heb dr trouwens nog wel gesmst..

Schimmelig schreef:
aaaah, ***** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet **** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen

Weet je dat zeker? Op marktplaats staat namelijk iets anders.
Laatst bijgewerkt door batje op 14-04-06 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: edit batje

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:04

ladyjoy schreef:
Pluutje schreef:
Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene **** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft *** niet nog een bijrijdster nodig?

Tjah, ik hoor van die dingen nu over *** , dat ik denk van okee laat maar zitten.. K heb dr trouwens nog wel gesmst..

.

Die dingen wil je zeker niet toevallig aan mij vertellen (via PB)

Ach. Ik ben opzich niet echt boos op haar hoor. Alleen een beetje jammer dat nu ineens een aantal andere mensen we ook boos aankijken terwijl ik met hun nooit ruzie heb gehad...Maarja, je hebt van die mensen....

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:05

Ik stuur je wel een PM

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 20:08

Ehm, vast meerdere *****'s op wennekers
I'll shut up

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:08

Ja, misschien is het wel die ene die vroeger op de Hollandsche heeft gewerkt, die zag ik er laatst. Misschien kennen de andere HM gangers haar ook nog wel?

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:10

Ja, de naam *****komt ook best wel veel voor

Maar ze zoekt iemand die ervaring heeft met inrijden, en dat heb ik niet.. dus dat is ook over

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:16

Ohw das jammer. Maar op wennekers staan zoveel paarden! Als je daar kunt komen komt het wel goed, haha. Voor mij is het een beetje ver...

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:17

Ooh ja.. woon je niet bij de Ruif in de buurt dan?
Ik woon nog verder dan de Ruif, maar ja omdat ik dit paard zo graag wou rijden, zou mn vriend morgen een goedkope 2e handsscooter voor me gaan kopen..
En dan heb ik nog 2x in de week de auto van mn vader..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:19

Nee, ik woon vlak bij Angelique(waar ze nu nog woont dus)

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:22

Oooh oke.. Ja.. hehehe ik weet niet waar Lique woont
Maar ik dacht ook niet zo ver van de Ruif..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:28

Zij woont bij het hoofddorp plein, ik tussen het suriname- en het hoofddorp plein in (dus vanaf de ruif nog iets verder). Tja, echt ver is het niet, kwartier fietsen ong. Maar wennekers is toch echt wel weer een stuk verder!

Brenniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:51

Ik woon ook in amsterdam, amsterdam osdorp wel te verstaan . Mijn 3 paardjes staan op Stal Wennekers, www.stalwennekers.nl. En ik heb nog twee shetjes en die staan bij het molen paardje op de lutkemeerweg, beter bekend als ´Ome Joop´.

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:57

ladyjoy schreef:
Pluutje schreef:
Op marktplaats stond nog iemand die met spoed een bijrijder zoekt, ene ***** geloof ik(en dacht ook op wennekers). Op wennekers kun je misschien ook wel een briefje ophangen ofzo...? Heb je daar al op gereageerd (waarschijnlijk wel, maar ok). Heeft ***** niet nog een bijrijdster nodig?

Tjah, ik hoor van die dingen nu over **** , dat ik denk van okee laat maar zitten.. K heb dr trouwens nog wel gesmst..

Schimmelig schreef:
aaaah, **** op Wennekers... NIET doen hoor! Haar paard heet ***** en is super bang! Vreemde familie is dat ook trouwens, veel liegen en nooit de stalling op tijd betalen

Weet je dat zeker? Op marktplaats staat namelijk iets anders

Ik ken die ***** , sta namelijk ook op Wennekers. Die ***** is wel beetje apart zo op het eerste gezicht, maar ken haar niet persoonlijk dus ga me hier niet verder over uit laten. die **** is heel erg schrikkerig en een enorme draak, maar goed voor de rest wel een lieve pony geloof ik. Alleen ze heeft net een nieuwe bijrijder, dus volgens mij is het niet meer nodig, maar kan me vergissen natuurlijk

Brenniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:59

Josti schreef:
reina schreef:
@schimmelig: Ja optie en Silvera (dochter van Silvestra) kan ik me nog wel herinneren! Tjee wat komt er (langzaam) een hoop terug

@ Josti: Jij ook hier? Wist niet dat jij bij Villa Betty hebt gereden.. Jij deed Pomp toch ook? Enne, Ramona, is dat die 'van Pinto' ? Heeft die ook bij Villa Betty gereden dan?

Hey Reina, jaja ben dr ook, ik deed Pomp idd net gestopt omdat ik wegga (naar t buitenland)

Volgens mij is Patty ooit 'begonnen' bij Villa Betty en al snel Ramona die t 'overnam' en toen nam ze mij mee. Zij deed Camilla en ik Victoria, is ook alweer een hele tijd geleden inmiddels

salema schreef:

haha volgens mij zijn wij daar idd samen geweest op het amstelpark fleur kan idd vaag herrinderen dat je daar ruize had gemaakt!!
ik kwam er weer via laura en reed meetsal op pepper!!
Ik ben ook een paar keer bij de " oude" ome joop geweest volgens
mij ook met fleur?? en (sheryl) als ik me goed herrinder...
Ik kan me iig herrinderen dat we daar aangekwammen er een dode pony in de stal lag...

En heb ook nog eventjes met fleur bij villa betty gereden.
volgens mij was het idd patty die er samen met desy (reed altijd op cupido in de carrousel) voor het eerst naar toe zijn gegaan

@ josti ga je nou werken in turkije??
veel plezier in ieder geval!!

Hee Rebecca!
Ja ome Joop was ook met jou idd en met Sheryl, alleen die dode pony was ik niet bij, maar kan me dat verhaal ook nog wel vaag herinneren!

Ik ga idd werken in Turkije, dankjewel! Hou je wel op de hoogte via mn weblog

wat vooor dode pony btw

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:02

Nandoman schreef:
Is dat de Charles France die leraar engels is/was? Verder kende ik zijn vriend niet, dus beetje off topic, sorry!

....
Ja, die bedoelde ik, ken je hem ook? Die zag ik dus ook een keer op de Hollandsche. Die andere Charles ken ik (denk ik) niet...

Ja, die Charles France waar wij het over hebben is mijn leraar engels geweest op Het Amsterdams Lyceum! Heeft hij nou iets met paarden te maken dan? Kan het me niet herinneren van vroeger..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:05

Hey, nog een Amsterdams Lyceum ganger! Ik heb daar dus ook les van hem gehad, alleen dan techniek.

Nou ik zag hem een keer op de Hollandsche (schrok me dood, haha). Dat was toen bij de Lippizaner dag geloof ik. Maar ik meen dat ik hem er toen later nog een keer heb gezien...

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:08

Brenniej schreef:
Ik woon ook in amsterdam, amsterdam osdorp wel te verstaan . Mijn 3 paardjes staan op Stal Wennekers, www.stalwennekers.nl. En ik heb nog twee shetjes en die staan bij het molen paardje op de lutkemeerweg, beter bekend als ´Ome Joop´.

He Brenda. Ook de weg gevonden op Bokt. Hoe gaat het met dat nieuwe paard???