gefeliciteerd sesieltjuhh en jij alvast gefeliciteerd Yvon @ niceboy - een tribal heb ik nu en zoiets wil ik ook aan de binnenkant van mijn pols
Maar Sandraaatjuh.. wanneer zou je weer kunnen/mogen werken dan ?? Ik hou ook absoluut NIET van thuis zitten
ik heb net weer bloed laten prikken, en als de uitslag hiervan goed is en die van donderdag óók, dan mag ik weer wat gaan doen. Dua pas na 2 achtereenvolgende positieve uitslagen... pfff
hmmm das minder... dan moet je harder rusten! Heeft er hier iemand meegedaan met de venloop? maartje of sandra ofzo
ik denk ook dat dit voor jou iets teveel was idd... maar je was wel goed!! kheb je zien rennen, binnen de 2 uur zeer goed san
ga er maar eens wel van uit... hoop t zo!!!nog 10 minuten Yvon en dan ben je JARIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PROFICIAT!!!!!!!!!!
dreamer1987 schreef:hmmm das minder... dan moet je harder rusten! Heeft er hier iemand meegedaan met de venloop? maartje of sandra ofzo hahaha daar ben ik te lui en te dik voor
Joeppiiieeeee gefeliciteerd Yvon sandraatjuh maar het enige wat je er aan kunt doen is rusten ?? Dat vind ik altijd zo'n straf
wat lief dat jullie allemaal aan me denken!! weer een jaartje ouder geworden,en sandra snel beter worden!!
Yvon, leuke dag gehad???Heb vandaag een doos vol dvd's te leen gekregen van mijn BF, dus kom nu wel weer de dag door
hehe maartje is helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig he?!Nou wat wil je weten?Heet Pieter, komt uit Blerick en is stullen groter dan/als (weet ik nooit ) ik.Enne heel leuk dus!!!
stullen?? hahah stukken dusvraag me af wanneer ik bovenstaande post terugvindt op het taalbloopers topic hehehe