Die Callista!! haha,, Ze hadden wel lol..Ik vond Chester erg schatig! Hij deed zo goed zijn best!
Alleen is die soms een beetje sloom, maar ja dat is Chester! Hahah
Kus lauraa Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die Callista!! haha,, Ze hadden wel lol..
Alleen is die soms een beetje sloom, maar ja dat is Chester! Hahah
Kus lauraa 
lauraa_call schreef:Springen was echt lachen!!Die Callista!! haha,, Ze hadden wel lol..
Ik vond Chester erg schatig! Hij deed zo goed zijn best!Alleen is die soms een beetje sloom, maar ja dat is Chester! Hahah
Kus lauraa
Ik heb ook eens een proefje op hem gereden.... in slakkentempo
Maar wel 231 punten! 

AnnemiekvM schreef:Chester maakt zich gewoon nooit druk!
Vandaag was trouwens ook heel leuk met de trailclinic. Foto's volgen snel, maar moet ze verkleinen en ik ben erg onhandig met dat soort dingen...
jammer dat ik vandaag niet heb kunnen kijken! 
Moosje schreef:Ziet er super uit Annemiek!
_Roosmarijn_ schreef:Krijg je les van de man die die trailclinic gegeven heeft? rijles?
ik ga van het zomer naar een ranch, waarbij ik ook mag helpen met de paarden enz.. daarom is het wel handig als ik het ook een beetje kan..

_Anneke_ schreef:_Roosmarijn_ schreef:Krijg je les van de man die die trailclinic gegeven heeft? rijles?
yup, ik volg ook westernik ga van het zomer naar een ranch, waarbij ik ook mag helpen met de paarden enz.. daarom is het wel handig als ik het ook een beetje kan..
_Roosmarijn_ schreef:Wat gaaf! Succes ermee!
heb er super veel zin in !!
ze wil niet meer stil staan annemiek moest me ff helpen want het lukte echt niet haha ze ging echt grappig doen en ze is dr vandoor gegaan en nam hele korte bochten ojaa en ze ging ook nog bokken toen lag ik er bijna naast!
wat heb ik toch een leukke haf uitgekozen!
zo heb je wel lol!