Tis dr wel vet leuk, want t was daar vet warm toen wij dr waren, en in nederland was t nog best koud maar khad ook nog sjans met n pool, en SuperLiesje ook
jeetje Anne, jij reageert te snel Maar je hebt nou al HONDERD keer vertelt dat je hem niet mooi vind, zeg dan eens voor deverandering dat je hem WEL mooi vind
Vroeger, lang lang gelden toen ik 13 was ben ik daar geweest. Was opzich wel leuk maar er zaten allemaal van die verschrikkelijk domme dozen die alleen maar ruzie wouden maken, en dat was poedersuiker. Gelukkig was ik samen met een vriendin.
uuuh.. Tja ik heb geen idee, als het s'nachts warmer wordt denk ik. Ze zweet er ook niet onder ofzo. Ik denk over misschien 1 of 2 weken afhankelijk van het weer. Dan gaat het er een 200 grams deken onder en vervolgens een ongevoerde regendeken, en dan uiteindelijk een vliegendeken die ze constant ophoudt.
Omdat ze anders rondjes gaat rennen als ze gestoken word. Ik heb ook met rijden een vliegendeken op, anders word mencis gek. Eerst had ik dat niet en als ik dan ging rijden en ze werd gestoken op haar kont ging ze zelfs bokken om dat beest weg te krijgen. En dat is vrij vervelend
Ze is gewoon heel fijngevoelig
En roosjuh1994: Zou je misschien iets meer willen proberen om gewoon ABN te typen? Ik vind dit ontzettend irritant lezen. En zo kan het dan ook als je geen leestekens gebruikt dat iemand (mira_01 ) Iets verkeerd opvat