haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sjorsie schreef:achter het landje waar de paarden met veulens staan, tegen de bungalow aan

LIQUITA schreef:sjorsie schreef:achter het landje waar de paarden met veulens staan, tegen de bungalow aan
Hmm, geen idee....is dat bij andere "oude" pony's of bij paarden?

Sanniiy16 schreef:@sjorsie: idd maar ze hebben idd zelf hun mondje gekregen en die moeten ze ook kunnen gebruiken
maar laten we het gezellig houden
sjorsie schreef:@ Liquita: je hebt wel gelijk wat betreft Nina: maar ze kunnen inmiddels ook op bokt en kunnen dus wel degelijk reageren.Of ze het doen is een 2 de.

zie jullie morgen op de manege
LIQUITA schreef:sjorsie schreef:@ Liquita: je hebt wel gelijk wat betreft Nina: maar ze kunnen inmiddels ook op bokt en kunnen dus wel degelijk reageren.Of ze het doen is een 2 de.
Dat moeten ze natuurlijk zelf weten. Er gaan hier toch aardig wat pagina's over hun, en ik vind het niet zo gezellig en leuk om te lezen. Maar ja, wie ben ik.................
sjorsie schreef:Er werd mij gezegd dat dat oude paarden zijn, verder weet ik het niet ik ken niet iedereen hier
LIQUITA schreef:sjorsie schreef:Er werd mij gezegd dat dat oude paarden zijn, verder weet ik het niet ik ken niet iedereen hier
Had je van Grardus toestemming om hem daar bij te zetten? Misschien dacht iemand dat hij verkeerd terug gezet is ofzo.
sjorsie schreef:Grardus heeft het zelf gezegd en iemand die daar ook staat heeft hem er voor me bijgezet en dat ging nu 2 dagen heel goed, vandaar dat ik het niet snap.
LIQUITA schreef:sjorsie schreef:Grardus heeft het zelf gezegd en iemand die daar ook staat heeft hem er voor me bijgezet en dat ging nu 2 dagen heel goed, vandaar dat ik het niet snap.
Tja, inderdaad wel vreemd. Heb je hem nu weer terug gezet dan?
LIQUITA schreef:Nee, inderdaad!!! Dat zou ik zeker niet pikken...
LIQUITA schreef:Ja, ik ga ook zo m'n bedje opzoeken. Ik ga morgen 3 meiden van stal aanmoedigen. Ze doen mee aan de kringkampioenschappen.
)