Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Charmotte schreef:waarom hoor ik niemand over klik-klak![]()
kine jou zag k vorige week rijden op het ruiterpad.
)Kissmex schreef:Ik heb ook op Groenesteyn gereden.. wel erg lang geleden.. Ik kreeg altijd priveles op Lavina. Ik was erg fan van Black Beauty, Penotti en al die oudere pony's die toen erg in de smaak vielen bij vele meiden..:p Ik heb het er wel naar me zin gehad kon het alleen niet goed vinden met de baas...hihi en ik was nogal bang voor de Rotweiler die daar rond liep HAHA.. ik was denk ik een jaartje of 5, 6 toen ik daar reed. Daarna ben ik naar zilfia's hoeve gegaan. Daar heb ik een jaartje of 8/9 gereden...
Kinee_ schreef:Charmotte schreef:waarom hoor ik niemand over klik-klak![]()
kine jou zag k vorige week rijden op het ruiterpad.
Oja?! Haha! Wanneer? Was ik alleen? Waar was jij?
(Ondervraging...)
maar als ze wist dat je gewoon schijt aan d'r had was er niks aan de hand, vond het echt een leuke pony.

Kissmex schreef:Charmotte rij je nu al weer ergens..? volgens mij heb ik je trouwens op de kermis gezien in maarssen:P
heb jou geloof ik niet gezien... Charmotte schreef:kine jou zag k vorige week rijden op het ruiterpad.
Kinee_ schreef:Oja?! Haha! Wanneer? Was ik alleen? Waar was jij?
(Ondervraging...)
Charmotte schreef:niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor. je was met iemand op een witte pony geloof ik. en daarna reden jullie ook nog een keer met z'n 4en langs.
ik zat daar op een bankje met 2 vriendinnen en 3 kleine kindjes. en een hondje en een buggy, je hebt me wel gezien denk ik