Wanneer heb jij een dagje vrij? Donderdag?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar goed... vanochtend buiten gezet, vanavond weer binnen zetten, ze heeft maar gewoon een dagje vrij.

wordt lachen joh 
Anique_Vaandrig schreef:heb me nu met jolly ingeschreven voor de kur op muziek, zal het er meteen met mike over hebben, misschien dat hij ideeen heeft om wat eenvoudigs op poten te zetten? ga meteen kijken wat voor muziek er leuk bij is. we hadden het vanmiddag over enya, zal eens kijken wat voor muziek we daarvan hebben!
kannie ons mooi in de overgebleven tijd even helpen
goldflower schreef:Hoezo is Mike eerder klaar???
Is er een les vervallen,zo ja hoelaat??
Misschien kan Regina dan rijden,alleen als t nie te lastig is hoor
Citaat:oh ja, nous das ook wel leuk! ik zit alleen een beetje t ekijken voor muziek enzo, maar vindt het best moeilijk! zal morgen wat proefjes meenemen met stap draf galop en wat voltes/ gebroken lijnen enz. niet te moeilijk dus.
kunnen we morgen even overleggen? aangezien mike eerder klaar is kannie ons mooi in de overgebleven tijd even helpen
Anique_Vaandrig schreef:haha! oh ja dat kan ook! enige probleem is dat jolly kleinere stappen neemt en langzamer loopt (hoewel...) dan biz! dan kom je misschien in de problemen met de muziek bij de oefeningen!
trouwens..... [BVA] 07/1-12u: Paard scheren/toiletteren
goldflower schreef:Ja volgende week blijft ook gewoon staan,is ff beter voor Regina ja toch!!!
En ik wil echt binnenkort zelf ook gaan lessen ,maar ben nu echt nie lkkr![]()
Pijn in mn hoofd oren ogen en neus echt irri![]()
Dus zodra ik nie meer zo gammel ben,ga ik zelf ook(denk ik)