Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
er staat alleen op mijn profiel welke paarden ik rijd en hoe oud ik ben, geloof niet dat dat erg schadelijk is om te weten toch
?
3000 nog wat geloof ik
Dus wat valt er dan te bekijken zou je zeggen. Al moet ik zeggen dat ik ook vaak in een discussie/topic even snel op een profiel klik om te weten hoe oud iemand is. lovefi schreef:Ja Lies en jouw profiel is helemaal leegDus wat valt er dan te bekijken zou je zeggen. Al moet ik zeggen dat ik ook vaak in een discussie/topic even snel op een profiel klik om te weten hoe oud iemand is.
, eerst was tie niet leeg! , ik zocht een verzorgpony en ik heb er al 2 en dat stond er ook en iedereen ging toen zeuren van ja je krijgt echt niet snel een nieuwe als de eigenaar weet dat je er al 2 hebt en blablabla dus haalde ik het weg zodat ik een soort van meer 'kans' had
love_horse1 schreef:lovefi schreef:Ja Lies en jouw profiel is helemaal leegDus wat valt er dan te bekijken zou je zeggen. Al moet ik zeggen dat ik ook vaak in een discussie/topic even snel op een profiel klik om te weten hoe oud iemand is.
Haha, eerst was tie niet leeg! , ik zocht een verzorgpony en ik heb er al 2 en dat stond er ook en iedereen ging toen zeuren van ja je krijgt echt niet snel een nieuwe als de eigenaar weet dat je er al 2 hebt en blablabla dus haalde ik het weg zodat ik een soort van meer 'kans' had
, toen ik Arie nog niet verzorgde en meeging met nes stond ik hem altijd te aaien haha