Wat leuk een topic over stal Wennekers. Ik verzorg een hele lieve Arabier genaamd Amilah! Staat in de pony uitloopstallen naast perdigon en tegenover Olja. Binnenkort gaat ze waarschijnlijk even tijdelijk verhuizen naar een grote stal, omdat ze rond 1 juni haar veulen verwacht. Leuk om dit topic te lezen.
Ja, waterton staat weer in de stal (Clip's automatische drinkbak was al weer dicht gevroren, dus...). Ik heb trouwens nog een leuke foto van Amilah van een tijdje geleden...hihi. Ik was Eclipse en Piet naar de wei aan het brengen, kom ik terug...had Amilah haar eigen staldeur open gemaakt, was ze de stal van Eclipse in gewandeld en daar stond ze lekker te knabbelen uit Clip's hooinet . Geweldig .
Ik had het gehoord inderdaad, ze vergeten nog wel eens na het stro in de stal leggen de ketting er weer aan te hangen. Foto op je telefoon staan? Volgende keer als ik je zie wil ik hem wel weer zien. Ik heb de waterton afgelopen dinsdag alweer neergezet. En misschien morgen helaas ook weer wat sneeuw.
Mendi
Geplaatst: 22-02-13 23:18
oh wat leuk, ik wist helemaal niet dat Amilah drachtig is! wanneer wordt het veulen verwacht? en als ik stro geef doe ik altijd weer de extra sluiting dicht hoor
Amilah is 1 juni uitgerekend, dus ze zit nu ongeveer op de 7 maanden. Met deken zie je haar buikje ook nog niet heel goed. Gaat de deken af dan zie je er een grote buik onder vandaan komen!
MoOtJuHh
Geplaatst: 23-02-13 09:39
jehhh! Nog een wennekers lid erbij. Het wordt straks nog een heel druk topic.
De waterbak staat nog 'gewoon' in de uitloop. Is wel makkelijk om hooi in te doen als er geen water in hoeft. En als het regent sopt hij geloof ik zijn hooi in het regenwater.
Doen er nog mensen mee met de wedstrijd vandaag of morgen? Ik start zelf morgen in de L2
Waterton heb ik ook al sinds vorige week staan, doe het voor de zekerheid en ze vind het natuurlijk veel lekkerder maar....binnenkort gaat hij weer op de kast want het gaat minder koud worden
Sanne_amilah
Geplaatst: 23-02-13 10:22
Dank je wel! Gezellig zo een druk topic! Als het goed is wordt het vanaf aankomende donderdag weer een stuk beter weer! Hopelijk komt de lente dan weer kijken!
Ik mag pas aan het einde van de dag, wat ik totaal niet gewend ben. Zal dus mijn best moeten doen om naar de M1 te mogen en lekker in de ochtend te mogen rijden : P
Was een rustig ritje. Veel gestapt en paar kleine drafjes. Ze was heel braaf, ze geeft geen pas verkeerd gedaan Paden waren hard maar meeste stukken wel recht opgevroren.
Hoe staat het leven op stal? Ik ben sinds maandag ziek thuis dus ik ben ook niet op stal geweest -o- . Mis Clips natuurlijk wel, maar ja... keelontsteking, geen stem, koorts dus tsja, niet een heel goed idee om de deur (en mijn bed) uit te gaan. Maar pfffff, thuis zitten is wel onvoorstelbaar saai.