Kick dr regendeken was precies op tijd klaar, dus ik heb haar vandaag een superschone deken om gedaan voor deze week op het land. Hij ziet er weer uit als nieuw! 
Zou graag meedoen, maar heb zondag al wedstrijd. Ook leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kick dr regendeken was precies op tijd klaar, dus ik heb haar vandaag een superschone deken om gedaan voor deze week op het land. Hij ziet er weer uit als nieuw! 
Nancy was mee met de fiets, dus ik ben 3 keer op en neer geweest xD Knollie vind dat harde ook helemaal goud!
Ik zeg het nog maar eens tegen mezelf... Ik moet eeeecht vaker buiten gaan rijden!! 
Leuke dag gehad?
Nanc had les gehad en toen vroeg ze of IK uit wilde stappen
*pennyyy* haha Heb daarna ook even mn zweetdeken helemaal uitgeborsteld. Die stonk minimaal 5 uur in de wind en was ZO behaard dat het leek alsof ik 2e paard had
Nu geniet ie van een heerlijke wasbeurt en ruikt ie straks hopelijk weer fris en fruitig
AndreaB schreef:Veel plezier morgen!!
Vanavond even proefjes geoefend met Nancy, ging wel lekker! Knollie staat ook alvast klaar in de knotjes en dat komt goed uit ook, want we moeten morgen maar liefst een uur eerder starten!! Hoop dat mn voorlezer ook een uurtje eerder kan, anders heb ik een probleempje
AndreaB schreef:Veel plezier morgen!!
Vanavond even proefjes geoefend met Nancy, ging wel lekker! Knollie staat ook alvast klaar in de knotjes en dat komt goed uit ook, want we moeten morgen maar liefst een uur eerder starten!! Hoop dat mn voorlezer ook een uurtje eerder kan, anders heb ik een probleempje