ik zou vragen om hoe luxe die carvan is, of een foto ofzo ze kunnen heel mooi zijn, maar natuurlijk ook tegen vallen. je hebt dan wel lekker een eigen 'huisje'
_Linn_
Geplaatst: 09-02-12 18:10
Oh ja kakkie Ella, daar heb je een punt. Dat ga ik nog even navragen! Thnx! En ik vind het eig ook niet zo leuk dat ik geen pocket money krijg....dan kan ik niet gaan shoppen ofzo of dingen voor mezelf halen als ik wil....
Nee idd, krijg je ook 'lekkers' van ze of alleen 3 maaltijden? Dat zou je dan zelf moeten kopen maar ben bang dat je dan wel heel veel geld mee moet nemen. Een souvenier kopen ofzo is ook altijd leuk, misschien gaat er wel kleding kapot dat je opnieuw moet kopen etc.
@Linn: Voor hoe lang zou het zijn? Mag je veel rijden? Kan je het zien als een goede investering voor later dus dat je met deze ervaring echt verder komt, dan is het natuurlijk minder erg als je zelf er even voor moet sparen. Je had toch iemand van bokt die hier ook geweest is... misschien haar eens om meer ervaringen en foto's vragen. Een caravan lijkt me niet zo verkeerd... bij mensen in huis slapen kan ook erg vervelend zijn. Nu heb je echt je eigen plekje. @ Ella: Hij vraagt dus gewoon om meer duidelijkheid, dat is natuurlijk ook niet zo gek voor zijn leeftijd. Veel tijd in investeren dus.
Zo vandaag niet overgegeven voel me al wel beter... maar kan het niet zo goed hebben als ik paar dagen bijna niks eet. Vandaag dus rustig aan gedaan. Zonet nog wel naar Kafka geweest, touwhalster en leadrope waren binnen
@ Eefje: leuk halster! Die kleur staat hem idd echt goed! En wat betreft Spanje: Ik zou toch wel een aantal maanden tot een jaar willen gaan. Zat zelf te denken van oktober 2012 tot juli 2013 ofzo....als het allemaal bevalt ten minste! En ze zei dit ongeveer in de mail: warm up the horses, prepare them and all work there is in an stable. Maar stel ze vinden dat ik toch aardig kan rijden dan kan ik miss wel meer rijden. En of ik verder kom door deze ervaring weet ik niet, maar een ervaring wordt het sowieos wel!
Linda een caraven is prima te doen denk ik! misschien kan je thamara die ook altijd naar fjordenpaard ging eens vragen (wil ik ook wel voor jedoen) die is ook heeeel vaak naar het buitenland geweest om met paarden te werken! misschien weet die nog wel een leuke!
Ja maarja zoals Ella ook al zei, douche ik ook in de caravan enzo? En in de winter is het toch best koud zo'n caravan. Al is zuid-spanje natuurlijk niet zo koud als hier.
gister met de orun eindeeelijkkkk weer is op Quinzy gereden hou van dat beest! Hij was wel erg fris schoot een paar keer weg. Nou lig ik nog ff lekker in bedje en moet om 2 uur beginnen op me stage tot 9 uur
Woow ik keek even nog een keer naar me rooster voor volgende week, zie ik dat ik tot woensdagmiddag vrij ben! Dus ik ga nu pas dinsdag weer naar Leeuwarden toe, lekker chill!!
Ik zit in de trein naar utrecht dan nog even de tram en dan alweer thuis ff omkleden(spijkerbroek uit, me rijbroek zit er onder xD lekker warm!) En dan naar de manege ben benieuwd op wie ik zit