Gave foto's van het strand. Blijft leuk om te doen (zelfs ik vind dat). En ach...Irus...ook dat was een gaaf dier en Taverno, Samira...goede oude tijden
Goedenavond allemaal,ook vandaag was het erg gezellig hier!
Gisteren was ik niet erg fit maar vandaag gaat het gelukkig weer. Tence had de wind in zijn kop want hij schrok overal van,wilde niet langs een omgewaaid bankje,honden waren eng,hij was erg kijkerig,stond op een gegeven moment achterste voren.Brrr,ik wordt daar te oud voor en ben er uiteindelijk toch maar af gegaan.
Er zelf afgestapt is beter dan er afvallen . Iedereen is misschien weggewaaid uit topic? . Zelf niks meegemaakt, behalve dat het druk is op mijn werk en dat voor een ambtenaar
nikkielvis
Geplaatst: 19-04-12 07:30
Ben er ook hoor. Niet weggewaaid
Heb een nieuw zadel ben helemaal happy de pappy Gister lekker op de baan gereden en vandaag geen spierpijn. Soms heb je spierpijn van een nieuw zadel maar deze is dus super
Hoop op wat mooi weer vandaag dan kan ik zonder regen naar het buitenpark
nikkielvis
Geplaatst: 19-04-12 07:30
Leuk lindsey foto's op het strand. Lekker even uitgewaaid dus
cassandra84
Geplaatst: 19-04-12 07:43
Goedemorgen
Marlon leuk zeg dat je je nieuwe zadel hebt. Foto's!!! Nu op naar de wedstrijden.
Hopelijk is het zaterdag beter weer met de puzzelrit voor degene die meedoen.
Marlon, wat fijn dat je geslaagd bent voor een nieuw zadel
Gister heb ik na mijn vakantie weer gereden, Noah was erg braaf. Beetje kijkerig door het weer. Wilde de baan op, maar dat was me koud en waaierig!
EsvanEs
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-12 21:30
Druk druk druk! Maar lees wel mee
Gister heerlijk Xantha gereden! Was wel even spannend in de binnenbak met vier grote paarden die ook nog eens flink doorgereden werden Xantha is qua tempo niet echt heel snel, dus ze voelde zich een beetje opgejaagd! Maar al met al heb ik lekker gereden en was ik weer trots op dr!
Lekker Linds op t strand!! Was Alief braaf? Nicolet we moeten snel even een datum prikken voor t strand!! Maar dan moet het wel eerst mooi weer zijn
Verder net op kraamvisitie geweest bij twee collega's (1 van de twee is naar de ander toegekomen), was gezellig!! Nou ga ik mn GTST gemiste uitzendingen kijken...loop een beetje achter
taverno
Geplaatst: 19-04-12 21:38
ha,ha GTST,dat mensen daar nog naar kijken
Ik heb net naar de mentalist gekeken.
Tence heb ik maar weer eens aan de pessoa gelongeerd.
Pffffft....net thuis van mijn werk . Ben gesloopt....hadden een of andere beurs. Ik stond er met kruiden, zouten, jammetjes en siroop. Heb voor 80 euro verkocht. Niet gek voor 1 avond Marlon ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe zadel en ik hoop dat jullie daar vele kilometers mee gaan maken. Ik kijk trouwens ook GTST heerlijk na mijn werk...hoef niet na te denken en het maakt niet uit als je wat mist. Verder iedereen lekker gereden. Nu op naar de puzzelrit met mooi weer (hoop ik)
Goedemorgen allemaal!! Ik had samen met Cynthia geluk, Noah en ik hebben ook nog lekker kunnen draven op de baan. Toen ik wegging barste het los. Ik hoop voor jullie dat het inderdaad mooi weer is. Vandaag de ochtend werken en morgen weer vliegen.
Wilde jij nog vrijwilligen eigenlijk Debby ? Voel je niet verplicht hoor, maar dan kan ik daar rekening mee houden!
Xantha
Geplaatst: 20-04-12 18:53
Ik wil wel maar ik ben al de hele week niet zo lekker. Lijkt me dus niet zo'n goed idee. Als je omhoog zit wil ik wel hoor, ik heb het natuurlijk beloofd!