Doe ik vanavond wel, nadat ik naar smurf ben geweest anders stink ik En vind het niet lekker om te douchen als ik het koud heb, dan stap ik eronder vandaan en ben ik alleen maar kouder
Ik was vannochtend ook natgeregend met mn klas, al die kids hard fietsen om z.s.m. op school te zijn, maar helaas! Achja, ondertussen alweer opgedroogd! Ik heb ook zin in zondag vooral omdat het lekker weer wordt enzo! Voel me op en top fit, dus komt helemaal goed ! Vanavond eerst lekker naar Ruby gister aan de passoa gelongeerd, dus ik hoop dat ze vanavond een stuk losser is dan afgelopen week! Morgen weer stage en dan sportmiddag, makkelijk dagje dus! Daarna kan het weekend beginnen!
kim345
Geplaatst: 23-06-11 16:09
De volgende keer wil ik mee hoor!! Als het mag van jullie en als smurf ook mee mag? Ghehe dan gaan we jullie even inhalen
Haha oke mooizo, want de vorige keer wilde ze nogal graag voorop lopen. Dus de heel tijd achter duke aan en dan drammen dat ze voorop wilde, was ze eenmaal voorop was het weer goed Idioot paard
mariekeoo
Geplaatst: 23-06-11 16:21
huh? achja kun jij ook niks aan doen kim
Laatst bijgewerkt door mariekeoo op 23-06-11 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha me vader is echt een ei Hij heeft vanavond een borrel en komt wss pas heel laat thuis, nou is hij z'n sleutel vergeten en moet ik ergens in de tuin hem gaan verstoppen xD