Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:De afgebeelde persoon wordt in de afbeelding voor schut gezet of belachelijk gemaakt. Bepalend is daarbij niet de bedoeling van de maker, maar of het zo opgevat kan worden; of iemand zich door de foto in zijn eer aangetast kan voelen.
) genoeg is dit voor haarzelf te bepalen en de situatie in te schatten. AMEN Uprica schreef:en het grappig is, ze heeft commentaar op jou dat je zonder cap rijd.... geloof dat het nog steeds de verantwoording van de persoon zelf is.... en net als ik rij dus al jarennnnnnnn zonder cap. als ik val en ik breek me rug heeft die cap dus niet geholpen, als ik op me kop val, raak daardoor invalide of ga er aan dood dan is het gewoon mijn tijd.... ben ik heel makkelijk in. niemand hoeft mij te vertellen hoe ik moet leven, dus laat ik de tip aan jou ( Flurk ) dat je mensen niet aanvalt op het geen waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.
Mag hopen dat Es oud ( wijs weet ik niet) genoeg is dit voor haarzelf te bepalen en de situatie in te schatten. AMEN
Esther28 schreef:Ceriadwen schreef:Hey Es, heb je al zicht op een andere baan? Je had gesolliciteerd toch?
Keb idd teenentander uitstaan, maar ja die procedures lopen nog tot ergens half juli, dus dan weet ik meer.