ik schud de vrijgezelle dames ook een hand heb wel een kaartje gehad, geen idee van wie, ik verwacht een grapje van iemand hahaha!
Wow sjel, flink de clown uitgehangen dan Ons pap rijd redelijk fanatiek is pas met zn 47ste begonnen en hij rijd nu na 6 jaar verteranen wedstrijden mee op die van mij we delen ons paardje, wel gezellig
Ja dat vind ik ook! Maar moet wel schuld bekennen.. Op een keer vroeg mn vriend of ik een keer met hem op de bank tv wou kijken ipv mat mn BB hahaha! Das nu al veeeel minder, gelukkig
Gefeliciteerd!
Sjel
Geplaatst: 14-02-11 20:16
Ik moet heel af en toe ook weleens schuld bekennen hoor Martine! Je komt er bijna niet onder uit met al die smart phones tegenwoordig.
Even een vraagje aan de springers onder ons: ik wil eind maart graag een oefenrondje springen. Dat kan toch op elke springwedstrijd? Er zijn toch verschillende hoogtes qua oefenen en hoe gaat het in zijn werking qua inschrijven etc?
Sjel, Bij de Delft in Assendelft heb je nog echt hoogtes als 50/60, 70/80 e.d. Vooraf aan de officiele KNHS wedstrijden. Mailtje kan je sturen naar het secretariaat
BB is een oefenrondje vooraf aan een officiele wedstrijd. Hoogte staat meestal rond de 80cm, maar soms staat het ook op 50cm Wedstrijdtenue is afhankelijk van de organisatie. Meestal ben je al in de baan bij de start voor jou. Dan mag je de baan rondstappen. Groeten doe je in de buurt van de jury (met je gezicht naar de jury toe). Wanneer je naam niet klopt via de omroep, kan je het nu melden. Na de bel heb je 45sec. om de startlijn door te komen. Bij 45sec gaat je tijd al gewoon lopen Afgroeten hoort niet bij springen
hier heb je dat niet hoor, vooraf oefenspringen aan de KNHs wedstrijden.. Af en toe een keer BB
verder hebben we hier op een groot ruitersport centrum nu kleine oefenwedstrijdjes, erg fijn !
Ashley5760
Geplaatst: 15-02-11 15:19
Zo hehe eindelijk weer achter pc . Op bb bokt bijlezen is niet echt ideaal.... Ben bijgelezen maar heb eigenlijk niet veel nuttigs toe te voegen Uhm niks speciaals eigenlijk op concours geweest was 3x niks.
Heb wel over 3 weken eerste crossles (ermelo heeft me vorig jaar aangestookt) En half maart heb ik eerste slipjacht (met dit paard) En heb ik in de planning staan om toch te gaan springen.... Nu even druk met school (eindexamen) maar na juni er toch aan beginnen... (mijne is nogal kijkerig dus vandaar niet eerder doorgezet, echter bij de cross is hij nog nooit gestopt ) Kreeg vorig jaar tip van ronald koopmans die cross&springles gaf in ermelo om een tijd te gaan crossen dat hij meer 'hart' ('zelfvertrouwen ) krijgt haha. dusss we shall try... Hij beweerde namelijk ook dat deze makkelijk ibop springen kon doen en dat is inmiddels ook gelukt
bvw
Geplaatst: 15-02-11 21:34
zo even bijgelezen! Wil als tip aan Sjel nog meegeven om eens een keer te gaan kijken bij een springwedstrijd, of mee gaan groomen met iemand! Leer je heel veel van en is nog gezellig ook
Ik heb trouwens wel een vriend maar aan valentijnsdag doen we niet, het is immers elke dag valentijnsdag!
hij is niet zo op de hoogte van de dagen of tijdstippen. Half twaalf 's avonds was ook niet erg tactvol, helemaal niet als je daarna eigenlijk van plan was in hetzelfde bed te slapen...
Au, arm ex-schoonzusje. Heeft ze wel nog een cadeautje van hem gehad of was dit zijn cadeau? Bedankt voor je tip. Ik heb eigenlijk alleen maar dressuurprikkers als vriendinnen hihi dus dat schiet niet op. Had om die reden ook al aan Mo gevraagt of ik eens met haar mee kon naar een SGW wedstrijd omdat dat mijn uiteindelijke doel is, dus daar ga ik sowieso in maart of april mee naar toe! Ben het afgelopen seizoen in Lisse en Wieringerwerf wezen kijken, maar dan krijg je toch geen duidelijk beeld van hoe zo een dag er nu uitziet als je daar rijd.
Ach, een beetje tactloos is niet heel erg toch? Liever eerlijk en dat dan iemand die niets zegt en waar alles achter de rug en ellebogen om gaat!