Veel plezier! Ik ga zo ook nog eventjes lekker naar Smurf toe Haha en daarvoor had ik nog net tegen haar Gezge ddat Celyna dat ook was overkomen, En dna vervolgens zelf ook na gaan doen XD Maar het zag er ook wel te mooi uit xd
we gaan eind oktober eens bij de woningbouw kijken. Ze hebben een soort huur op maat systeem dat je korting nog kan krijgen naast je huurtoeslag dus dat willen we dan even gaan bekijken dan staat jeroen ook al bijna 6 jaar ingeschreven dus hebben we een redelijk grote kans op een leuk huisje
en allemaal helemaal lammmm hahah net als op suus last party
moet je wel weer je leuke neef uitnodigen hahaha
_Lucy
Geplaatst: 24-12-10 18:40
nou ik heb faron badages om gedaan, ging goed, ze liep er heel normaal mee heb alleen voor om gedaan, ze had een beetje een trap bui en t duurde haar te lang
dat kan je helemaal niet zien van zo ver weg! dat bij die linker is t klitterband de linker was nog best goed gelukt en die rechter zit niet echt goed nee (toen was haar eten op, dus vond ze t niet zo leuk meer ) kwam er toen ie klaar was achter dat ie te laag begon, dus ff geimproviseerd zodat het er nog een beetje goed op zat voor de foto
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 24-12-10 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha geintje toch! xd Mijn bandages zitten ook altijd bobbels in, gaat ze natuurlijk net haar benen optillen als ik bezig ben... En dan zit ie eindelijm goed blijkt dat ik verkeerd opgerold heb, mag ik weer overnieuw beginnenn... En bandages draaien met koude vingers werkt ook niet zo best ...