Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 01:40

Leuke auto ATE :j

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:14

Leuke auto Ate,gefeliciteerd!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:20

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:
Wat een brandlucht hier zeg,ik hoor al 2 brandweerauto`s gaan.Binnen stinkt het naar rook.Heb al doucheraampje enz.dicht gedaan.Heb al op zolder staan kijken maar zie niks?Zo ff op internet kijken wat er aan de hand is.

VVZ (voetbalvereniging) zeer grote brand

Dat is heel dichtbij voor de brandweer,lees het net in de telegraaf online.Ik kon het gister niet vinden op internet,thanks.We vroegen ons al af waar omdat we het zo duidelijk roken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:21

Sterkte Mntj,misschien zie ik je nog vanmorgen op stal dan als het mee valt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:59

ATE schreef:
heb vandaag autotje gekocht morgen ga ik op ophalen ben zo happy dat ik niet alles meer hoef te fietsen een fiat Afbeelding

Wat een leuk wagentje! Jij komt tenminste weer droog en warm van A naar B! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:03

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Gistermiddag zijn we naar Decathlon geweest in Amsterdam om een skibroek te kopen voor op de bok. Ik heb er wel een op het Koetshuis liggen, maar daar pas ik volgens mij niet meer in :o Dus heb ik nu een extreem grote gekocht (3XL), zodat ik meerdere truien en jassen erin kan proppen! :D Ik denk dat ik hem - gezien de barre gevoelstemperatuur van vandaag - morgen maar voor de zekerheid meeneem! :D

en wat moet je dan als het echt koud gaat worden. Heb je ook al lange thermoonderbroeken aan

Soms wel, maar vandaag bijvoorbeeld hou ik het alleen bij m'n skibroek. En als het te warm zou worden, dan doe ik die uit en m'n menschort voor.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:05

Hoorde vanmorgen op het nieuws dat er weer uitzet-acties zijn met krakers in Amsterdam, maar gelukkig is het niet in het centrum!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 12:45

Hallo allemaal,

ff snel wat reacties:
Winn, ga voor je duimen ! +:)+
Ate super leuk autootje :j
Liquita, eerst nog ff meer beter worden voordat je weer gaat werken. :)
Mntj: moet je vandaag naar ziekenhuis ?? Sterkte, laat ff wat van je horen. :(:)
Shen: foto willen wij hier ook zien *-:)
Winn: Super dat je er de 18e bij bent. Gezellig. :Y)

uhmmm was er nog meer ?????? :o?
sorry weet t niet meer, maar het meeste lees ik, glimlach erbij (of iets anders) maar ik vind dat mijn reacties anders altijd zo laat zijn.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:15

Eventjes helemaal niks een paar minuutjes/hopelijk uurtjes.Heb net een oliebrandertje gekocht bij dat hele leuke winkeltje ''Goedgevonden" hier.En heb heerlijk nou Magnolia geurtje in huis,heb normaal heel vaak geurkaarsjes maar dit blijf je ff langer ruiken.Chillout muziekje op en ff weg dromen in die leuke boekjes met Riviera Masion stylen.Had ik maar een heleboel geld dan kocht ik een mooi woonboederijtje half rietgekapt en liet ik het helemaal in die style inrichten.Maar als ik om me heen kijk ben ik ook heel blij met zo als me huisje is /lekker gezellig en al heleboel spulletjes verzameld in die style.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 16:35

Nicole1995 schreef:
Eventjes helemaal niks een paar minuutjes/hopelijk uurtjes.Heb net een oliebrandertje gekocht bij dat hele leuke winkeltje ''Goedgevonden" hier.En heb heerlijk nou Magnolia geurtje in huis,heb normaal heel vaak geurkaarsjes maar dit blijf je ff langer ruiken.Chillout muziekje op en ff weg dromen in die leuke boekjes met Riviera Masion stylen.Had ik maar een heleboel geld dan kocht ik een mooi woonboederijtje half rietgekapt en liet ik het helemaal in die style inrichten.Maar als ik om me heen kijk ben ik ook heel blij met zo als me huisje is /lekker gezellig en al heleboel spulletjes verzameld in die style.

Helemaal Happy dus...heerlijk, geniet er maar van :j .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:10

Nou, als het even meezit (voor Sanne en Chris) hebben ze eind deze, of begin volgende week de sleutel van hun huis.
Kunnen meelen en Ron aan het klussen slaan.
Heb er best zin in, al ga ik mijn meissie best wel missen hier natuurlijk.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:19

meelen schreef:
Nou, als het even meezit (voor Sanne en Chris) hebben ze eind deze, of begin volgende week de sleutel van hun huis.

Leuk Meelen inderdaad wel wennen voor jullie,weer een periode afsluiten.Wij hebben het hier over scholen in het voortgezet onderwijs wat voor ons weer spannend is en jij over Sanne en Chris die al weer samen gaan wonen.Gaat hard allemaal.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:59

meelen schreef:

Tuurlijk ga je Sanne missen, zou gek zijn als dat niet zo was. Maar ook leuk dat je dan bij hun langs kunt gaan. Is een leuke wandeling met de hond op een saaie zondag)
als jullie hulp nodig hebben hoor ik het wel he!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 20:13

meelen schreef:

Leuk hoor :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 20:14

Ik heb verder niks te melden, dus ik ga er maar weer vandoor. Misschien tot later :evaw:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:16

LIQUITA schreef:
Ik heb verder niks te melden, dus ik ga er maar weer vandoor. Misschien tot later :evaw:

ja da theb je al sje nog in de opbouwende fase zit van je herstelperiode. Dan is het leven wat tammer en heb je gewoon wat minder te vertellen. Heb je al geraniums staan.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:52

heb vanmiddag de griepprik gehad en zit nu te rillen van de kou terwijl de verwarming staat te loeien. Zou het iets met elkaar te maken hebben?
brrr heb nergens zin in om te doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:06

Ate hoe rijdt je auto? Heb je al een eindje gereden?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:16

winnitou schreef:

auto rijd prima ik heb vanmorgen opgehaald uit weesp dus al lekker stukje gereden ;)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:35

winnitou schreef:
heb vanmiddag de griepprik gehad en zit nu te rillen van de kou terwijl de verwarming staat te loeien. Zou het iets met elkaar te maken hebben?
brrr heb nergens zin in om te doen.

Ik vond het op straat al koud tijdens m'n werk hahaha. Zit nu zó in m'n spelletje dat ik het bloedheet heb, heb de kachel juist lager gedaan. :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:36

ATE schreef:
winnitou schreef:

auto rijd prima ik heb vanmorgen opgehaald uit weesp dus al lekker stukje gereden ;)

Ik hoop voor jou dat je er veeeeeeeeeeel veilige kilometers mee mag rijden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:37

meelen schreef:

Super nieuws, ook al voelt het momenteel dubbel! Maar als je samen aan het klussen bent, dan zul je zien dat het steeds meer eigen wordt en gaat het proces van nest-verlaten eigenlijk vanzelf (denk ik)! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:41

Ik ben net een half uurtje geleden thuis gekomen van het werk: was een lange, maar leuke dag! En, zoals Meelen al zegt, het was puur koud! Ik zat met m'n nieuwe skibroek op de bok en alles bij elkaar opgeteld aan laagjes op zo'n 4-5 jassen. Het enige wat koud was, waren m'n handen en voeten, ha ha! Dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken, maar verder was het prima te doen. Ik had door het michelin-poppetjes-effect wel het idee dat ik elk moment kon opstijgen, hi hi! 8-)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:44

Shenavallie schreef:
Ik ben net een half uurtje geleden thuis gekomen van het werk: was een lange, maar leuke dag! En, zoals Meelen al zegt, het was puur koud! Ik zat met m'n nieuwe skibroek op de bok en alles bij elkaar opgeteld aan laagjes op zo'n 4-5 jassen. Het enige wat koud was, waren m'n handen en voeten, ha ha! Dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken, maar verder was het prima te doen. Ik had door het michelin-poppetjes-effect wel het idee dat ik elk moment kon opstijgen, hi hi! 8-)

Ooit heb ik bij de body-shop als figurante gefungeerd (hahaha) daar kwam ik toen van die pakjes tegen waar je in moest knijpen en dan werden ze warm. Misschien een idee om ze in je handschoenen te doen?
Verder bestaan er ook thermosokken weet je :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:46

meelen schreef:
ATE schreef:

Ik hoop voor jou dat je er veeeeeeeeeeel veilige kilometers mee mag rijden.

en dat ie heel lang mee gaat