Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Wat een brandlucht hier zeg,ik hoor al 2 brandweerauto`s gaan.Binnen stinkt het naar rook.Heb al doucheraampje enz.dicht gedaan.Heb al op zolder staan kijken maar zie niks?Zo ff op internet kijken wat er aan de hand is.
VVZ (voetbalvereniging) zeer grote brand
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Gistermiddag zijn we naar Decathlon geweest in Amsterdam om een skibroek te kopen voor op de bok. Ik heb er wel een op het Koetshuis liggen, maar daar pas ik volgens mij niet meer inDus heb ik nu een extreem grote gekocht (3XL), zodat ik meerdere truien en jassen erin kan proppen!
Ik denk dat ik hem - gezien de barre gevoelstemperatuur van vandaag - morgen maar voor de zekerheid meeneem!
en wat moet je dan als het echt koud gaat worden. Heb je ook al lange thermoonderbroeken aan

Nicole1995 schreef:Eventjes helemaal niks een paar minuutjes/hopelijk uurtjes.Heb net een oliebrandertje gekocht bij dat hele leuke winkeltje ''Goedgevonden" hier.En heb heerlijk nou Magnolia geurtje in huis,heb normaal heel vaak geurkaarsjes maar dit blijf je ff langer ruiken.Chillout muziekje op en ff weg dromen in die leuke boekjes met Riviera Masion stylen.Had ik maar een heleboel geld dan kocht ik een mooi woonboederijtje half rietgekapt en liet ik het helemaal in die style inrichten.Maar als ik om me heen kijk ben ik ook heel blij met zo als me huisje is /lekker gezellig en al heleboel spulletjes verzameld in die style.
. 
meelen schreef:Nou, als het even meezit (voor Sanne en Chris) hebben ze eind deze, of begin volgende week de sleutel van hun huis.
Kunnen meelen en Ron aan het klussen slaan.
Heb er best zin in, al ga ik mijn meissie best wel missen hier natuurlijk.
meelen schreef:Nou, als het even meezit (voor Sanne en Chris) hebben ze eind deze, of begin volgende week de sleutel van hun huis.

winnitou schreef:heb vanmiddag de griepprik gehad en zit nu te rillen van de kou terwijl de verwarming staat te loeien. Zou het iets met elkaar te maken hebben?
brrr heb nergens zin in om te doen.

Shenavallie schreef:Ik ben net een half uurtje geleden thuis gekomen van het werk: was een lange, maar leuke dag! En, zoals Meelen al zegt, het was puur koud! Ik zat met m'n nieuwe skibroek op de bok en alles bij elkaar opgeteld aan laagjes op zo'n 4-5 jassen. Het enige wat koud was, waren m'n handen en voeten, ha ha! Dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken, maar verder was het prima te doen. Ik had door het michelin-poppetjes-effect wel het idee dat ik elk moment kon opstijgen, hi hi!