ja echt mooi jóh x) maargoed, ik zit nu te wachten op cappies foto's, en dan ben ik er klaar mee. want ik wilde foto's printen voor in mn lijst (9 foto's van 5 x 5) maar dat is er nog niet van gekomen door die poedersuiker computer.
Trouwens, ik had zo Haf gepakt, was aan het poetsen. Komt er zo'n meisje aanlopen, die rijd om? 3 uur geloof ik. En die keek even naar Haf, en zegt; wow! ga je hier op rijden? Die is toch niet van de manege? Ik lag helemaal dubbel, ik zo: ja die is van de manege, en ja daar ga ik op rijden. zij zo: 'ooh.....'
En later, ging ze aan mij vragen wie ze op moest geven voor de wedstrijd, of ik ideeën had zegmaar. ik echt, eh nee sorry....
Naja, normaal loopt ze nooit op zaterdag Dan wordt ze 's avonds door iemand gereden. Dus opzich snap ik het ook wel, maar het was wel droog, "ga je daar op rijden?" Nee ik zadel hem alleen maar op
snap ik, maar vind het nog steeds wel een beetje dom -_- ik heb zeg maar de eurostar rijbroek gekocht die ik ook in zwart en grijs heb in het blauw (: moest ik ook nog even melden X)
kloooppt. daarom moet je heel snel gaan, eigelijk vrijdag middag ofzo. want dan kan je die nog halen als het goed is met korting. dan is ie nog maar 30 euro, dus valt dan zeker mee! dan ga ik wel mee (:
mmm, lijkt me wel een goed idee. had een supervet dekje gezien, knalroze van anky echt zo vet. maar je moet binnenkort weer een keertje met mij mee he. dat vind ik wel leuk. zaterdag blijf ik bij [***], zegt ze vandaag; nou, je kamer is al klaar hoor. XD hoezo; iedereen zit al helemaal klaar omdat ik blijf
ja is leuk he (: maar ik heb nu even geldtekort x)
ja wel lief ja.
gheehehehe, esra zeurt toch dat dr haar uitvalt? er vallen bij iedereen, zeker met lang haar 100-1000 haren per dag uit. en je haarlengte is genetisch bepaald, dus bij sommige groeit het heel snel en bij andere langzaam. had je zaterdag iets te doen san?
nee want jij geeft nooit iets uit ik koop rijjasjes en die oliebol x) ik dacht, anders mag je dan ook wel komen. en dan gewoon weer op tijd weg naar de vrienden, en ik blijf dan bij [***] eten enzo...? maar moet je maar eventjes kijken hoor,