Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vinden dat ding helemaal niks

maar nu moet de rest van mn bureau nog leeggemaatk worden.. 

amber2202 schreef:goedemorge.. Nouja voor mij niet.. Mijn dag kan niet slechter beginnne dan vandaag !!
Hele nacht rot geslapen door de warmte.. Gaat me wekker, val ik in slaap.! Schiet ik wakker terwijl ik al in de bus had moeten zitten.. Pak kleding uit mn tas (ben bij mn vriend dus moet dan kleding meenemen) was mn douchegel open geklapt.. AL mn kleding onder de douchegel.. Dus ik in mn kleren van gister geschoten.. Weggegaan (had wel gedacht dat mn vriend zou aanbieden om me weg te brengen mr nee !!) kom ik om de hoek bij de bus.. Rijdtie weg ! Normaal gaatie 1x per 5miin maar nu door zomertijd 1x per kwartier.. Dus ik bel vriend lief op.. Kan je me niet brengen ? Nee want het zou maar 10min schelen en daarvoor doetie t niet... Hij is verdomme 1 hele maand vrij ! Dus ik kwaad opgehangen en gn wachten.. En dat terwijl er deze morgen om 8.15 een accountant bij me op kantoor zou zijn om werk door te geven !
Heel mn dag is verziekt en moest t hier ff kwijt ! Excuses
brengt me altijd weg als hij een dag vrij heeft. Dat vind hij ook gezellig. Ik wordt dan altijd op Rotterdam Centraal afgegooid. Hij vind het dan ook prettig dat hij lekker optijd wakker is en de hele dag nog voor zich heeft. Hij gaat dan meestal als hij terug is lekker met de honden wandelen.