Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Was superrrr vet, heel ander wereldje.
Elja schreef:Sabinee__ schreef:En dan heb je een plasje naast je bed El ?
Op zn kussen
Maar hij leert het al!
Vandaag is ie de hele dag netjes op de krant gegaan en als ie dat volhoudt, dan stop ik die langzamerhand weg.
Ik loop best vaak met hem, maar die hond heeft zoveel energie.. Nu ligt ie te slapen
Pebbs schreef:Avonddd ik ben kapottttt..
Hele dag op excursie geweest, eerst naar dé renbaan van Duindigt in WassenaarWas superrrr vet, heel ander wereldje.
En daarna nog naar een paardenmelkerij en heb ik pure paardenmelk geproefd, chocolade met paardenmelk en baileys met paardenmelk
?! Hebbie wat voor me meegenomennnnn?!
Pebbs schreef:Avonddd ik ben kapottttt..
Hele dag op excursie geweest, eerst naar dé renbaan van Duindigt in WassenaarWas superrrr vet, heel ander wereldje.
En daarna nog naar een paardenmelkerij en heb ik pure paardenmelk geproefd, chocolade met paardenmelk en baileys met paardenmelk
Pebbs schreef:Jaa deze kregen ook alleen hooi ! en geen krachtvoer, het waren ook ''wilde'' paarden, ze werden niet bereden, sommige wel gelongeerd, maar dat was het.
Was wel leuk om te zien, ook een veulentje van een week oud die je gewoon kon aaien![]()