Slim he steef? Al had je vorig jaar beter je best gedaan had je waarschijnlijk volgend jaar examens
Monica24
Geplaatst: 29-10-09 18:42
Stef_Winston schreef:
3HAVO (voor de 2e keer )
Haha, maar alle goede mensen blijven in de 3e zitten!! (Vandaar dus die hoge cijfers.)
selinemisty
Geplaatst: 29-10-09 19:17
Ja, uhmm ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen maar ik wil wel ffe wat zeggen. Dus zeg ik maar dit: We hebben binnen een week (of 2) al 30 pagina's vol Maar ik kijk net op de klok en zie dat ik me moet gaan omkleden voor de training dus zeg ik doeiiii tot degen die mijn preek volgen. Dus Doeiiiiiiiiiii
Ik ben nu stiekem wel blij dat ik ben blijven zitten, ik moet nu nog wel wat doen, maar alles is gewoon veel makkelijker en begrijpelijker! En als ik nu in de 4e had gezeten had het niks geworden.. Maar dan doe je wel al dingen voor je examen. Dus denk dat het wel beter is zo
Leuk klasje heb je Stef! Vandaag weer lekker springles op school, ging heel goed. Maar ik hoorde vandaag dat het paard waar ik altijd les op heb verkocht wordt, dus dat is even wat minder Ik was aan het googelen op mijn oude pony, kwam ik erachter dat hij twee weken geleden aan een springconcours heeft mee gedaan vlak bij mijn huis!! dat hebben die mensen geen eens laten weten, ik baal echt want ik mis het vet erg. Hij staat namelijk heel ver weg. Maarja voortaan hou ik de startlijsten van de pony springwedstrijden in de gaten en dan hoop ik dat ik hem nog een keer tegen kom, dan ga ik zeker kijken Hij was trouwens wel tweede geworden van 20 met z'n nieuwe amezonetje Nou ik ga Up to date maar eens even rijden! laterrr.
Lalalallalalallaaaaaaaaaaaaallalallaallalallalallalaaallalalalalallalalalallalalalalalala! weg stilte
Twinklebel
Geplaatst: 29-10-09 23:29
Zal ik de stilte ook even verbreken? Heb net lekker Vienna en Kealy gereden, was voor het eerst sinds de verhuizing op Vienna geklommen zonder ervoor te longeren (anders moest ik een uur wachten tot de longeerbak vrij was) en zowaar was ze redelijk braaf! Zaterdagochtend voor het eerst les met haar sinds maart 2007 !