Mijn moeder vind dat ik op de zaken vooruit loop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.

!
.
. Kirsten_D schreef:Net venice voor het eerst gelongeerd met dubbele lijnen.Tis wel ff wennen met al die dingen in je handen,maar het is zeker goed voor venice!Ik ga het gewoon lekker oefenen,dan komt de handigheid vanzelf..:p
. Kirsten_D schreef:Net venice voor het eerst gelongeerd met dubbele lijnen.Tis wel ff wennen met al die dingen in je handen,maar het is zeker goed voor venice!Ik ga het gewoon lekker oefenen,dan komt de handigheid vanzelf..:p

Andrea doet het vaker met Pascalle en die is er heul handig in! Emmaa_ schreef:
Net het vrouwtje van Ventura aan de telefoon gehad - even gesproken. Ze vroeg toch echt een bijdrage, waarop ik met mijn ouders ben gaan praten. Mijn moeder vond het in principe goed, zo lang ik zelf ook bij legde, en stopte met rijden op de manege. En ik heb ja gezegd. Dus, nog een keer gebeld en gevraagd om het exacte bedrag. Nu gaan mijn ouders even in beraad en morgen heb ik meer nieuws.
Maaarrr... als het niet door gaat blijf ik rijden op de manege, ik heb nog niks stop gezet, en ik hoop van harte dat het allemaal goed blijft lopen
Kirsten_D schreef:Net venice voor het eerst gelongeerd met dubbele lijnen.Tis wel ff wennen met al die dingen in je handen,maar het is zeker goed voor venice!Ik ga het gewoon lekker oefenen,dan komt de handigheid vanzelf..:p

Ging toppie!
We hebben ongeveer metertje gesprongen.. Ging wel goed.. Alleen de oxer vond die wel een beetje eng, waardoor hij de eerste keer weigerde, en de 2de x hij er heel raar overheen ging
maargoed, dat maakte niet uit..
hij ging er tenminste wel overheen! 3de x trok hij heel erg aan bij de oxer, iets te.. en de keren daarna deed hij het gewoon goed..
was voor de sprong mooi bij me te houden, kwam af en toe nog wel wat dicht maar was goed!!
hij heeft dus in die les alweer een hoop geleerd
Kirsten_D schreef:Net venice voor het eerst gelongeerd met dubbele lijnen.Tis wel ff wennen met al die dingen in je handen,maar het is zeker goed voor venice!Ik ga het gewoon lekker oefenen,dan komt de handigheid vanzelf..:p
Annie_ schreef:Kirsten_D schreef:Net venice voor het eerst gelongeerd met dubbele lijnen.Tis wel ff wennen met al die dingen in je handen,maar het is zeker goed voor venice!Ik ga het gewoon lekker oefenen,dan komt de handigheid vanzelf..:p
Dat lijkt me echt moeilijk![]()
Wil het ook oooooittt keer proberen met jas
net als een pessoa wil ik ook keer proberen

Melanie_B schreef:Gisteren naar de les geweest.. Rarando ging super fijn!
Echt super peerd!Ging toppie!
Daarna met Wonderboy mee gereden in andere les, ging ook goed..We hebben ongeveer metertje gesprongen.. Ging wel goed.. Alleen de oxer vond die wel een beetje eng, waardoor hij de eerste keer weigerde, en de 2de x hij er heel raar overheen ging
maargoed, dat maakte niet uit..
hij ging er tenminste wel overheen! 3de x trok hij heel erg aan bij de oxer, iets te.. en de keren daarna deed hij het gewoon goed..
was voor de sprong mooi bij me te houden, kwam af en toe nog wel wat dicht maar was goed!!
hij heeft dus in die les alweer een hoop geleerd
DenK4ever schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb dat ook een keer met Pascalle gedaan, ik vond het vet moeilijk en maar ingewikkeld allemaal.. had handen te kort man
Maaaar, oefening baart kunstAndrea doet het vaker met Pascalle en die is er heul handig in!
je moet zo nadenken, maar je kan er zoveel mee!Annie_ schreef:Dat lijkt me echt moeilijk![]()
Wil het ook oooooittt keer proberen met jas
net als een pessoa wil ik ook keer proberen
Nala26 schreef:Hyeee...dr wordt over me gekletst! gelukkig positief!
Maarree...dat "heul handig" valt wel mee hoor! Heb het inmiddels redelijk onder de knie, en kan je zeggen met dubbele lijnen is het echt zo hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt! In begin is soms wel handug om iem. erbij te hebben om paard te gebeleiden, maar dat ligt ook beetje aan het paard zelf. Pascalle snapte niet goed dat zij naar voren moest, en al helemaal niet als ik achter dr stond om naar de bak te lopen ofzo. Heb aardig wat keren gehad dat die touwen om dr heen zaten, of dat ze alleen maar in dr achteruit ging. wellicht dat het ook wle komt omdat toen ik begon Pas nog niet ohz beleerd was ( tis nl. ook erg handig om ze beetje stuur te geven).
enneee...tis een leuke manier om ook de beginselen van het mennen te leren.....

Dus ben
Dus ben toen gestopt daarmee.
Heb een heel parcoursje moeten rijden, en ging eigenlijk wel goed!
In een mooi beheerst tempo konden we ernaar toe rijden, en dan lekker springen.
Maargoed, WB vond de dubbel ook erg moeilijk, hij is nog niet sterk genoeg van achteren, dus dat is nog allemaal erg moeilijk voor hem. Maar met geweldige tips van mijn broer, is het gelukt..
En ging het verder allemaal heel goed!