winnitou schreef:ga jullie welterusten wensen. Morgenochtend wordt Rowan al om 7.45 uur gebracht, hij heeft een voetbalwedstrijd en moet om half negen op het voetbalveld aanwezig zijn.
Daar gaat mijn uitslapen!!!!!
doei doei win slaap lekkr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:winnitou schreef:Laat ik hopen dat de garage rekening niet zo hoog is als mijn salaris. Krijg de rekening toegestuurd. Das dan altijd een verrassing.
heb wel even rondgekeken in de garage en wat leuke auto's zien staan......
Een vrachtwagentje? Handig voor jou met al je gesleep naar en van camping of van Westzaan naar Zaandam.

ATE schreef:heb je leuke dag gehad vandaag win??
winnitou schreef:ATE schreef:heb je leuke dag gehad vandaag win??
ja een afwisselende dag, verwend door rowan, autopech, gezellige mensen in de garage, lunchen bij een vriendin met de kids, naar het rechthuis voor de huwelijksvoltrekking, naar Wormerveer om de WII fit te halen en gebakjes bij Lansaat, naar mijn werk om het taartje af te leveren, (en nog even snel wat werk gedaan, rowan ging lekker zitten tekenen, die voelt zich daar al aardig thuis) naar mijn ouders voor een bakkie koffie met de gebakjes erbij. Naar huis om met rowan nog wat te drinken en te dammen en om 17.00 werd hij opgehaald. daarna douchen, relaxen, omkleden en optutten voor de bruiloft.
Was gezellig, maar ben blij dat het niet de hele avond duurde, en ik nog even met mijn benen om hoog kan zitten

winnitou schreef:ATE schreef:heb je leuke dag gehad vandaag win??
ja een afwisselende dag, verwend door rowan, autopech, gezellige mensen in de garage, lunchen bij een vriendin met de kids, naar het rechthuis voor de huwelijksvoltrekking, naar Wormerveer om de WII fit te halen en gebakjes bij Lansaat, naar mijn werk om het taartje af te leveren, (en nog even snel wat werk gedaan, rowan ging lekker zitten tekenen, die voelt zich daar al aardig thuis) naar mijn ouders voor een bakkie koffie met de gebakjes erbij. Naar huis om met rowan nog wat te drinken en te dammen en om 17.00 werd hij opgehaald. daarna douchen, relaxen, omkleden en optutten voor de bruiloft.
Was gezellig, maar ben blij dat het niet de hele avond duurde, en ik nog even met mijn benen om hoog kan zitten

meelen schreef:ATE schreef:hahaha die bij jullie meelopen kunnen wel eens bij ons zijn opgegroeid we hebben twee eenden in de westerwatering gekocht en vrij gelaten toen ze groot genoeg waren
Het zou kunnen, maar het is al een jaar of drie geleden hoor.