Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij is iig wel heel fijn
.

Passoa liep er de 1e keer dwars doorheen 

Liepen wij stiekem naar achter, een andere bak zeg maar 
en selma heel onschuldig: we kwamen alleen maar kijken (ofzoiets)
en toen mochten we opeens binnen kijken
en ja toen begon ze te rennen.. nog een paar x een inimini volte gemaakt..( ik liep he mensen
) Maar ze was echt niet te houden.. ik heb nog nooit zoo hard gerent.. ga haar niet los laten daar is nogal dicht bij de openbare weg.. gelukkig liep er iemand met een pony een stuk verder op.. toen we daarbij waren werd ze ook rustig.. ik kende dat hele meisje niet maar riep echt" meisje met paaaaaard!!" "waaacht" ik hield mn vz paard echt niet
overkomt me cht nooit.. maar ze had niet gereden enstond de hele tijd op stal.. dus ook btj dom van mij.. nu dus wel dodelijke verreking in mn bovenbenen.. want een paard van 1.60 in galop bijhouden is nie zo makkelijk( terwijl ik haar probeer te laten stappen
)

mvs schreef:haha had vandaag ook egt craazzy actie met mn vz paard..
ze was gister tijdens de galopwisels met haar ene hoef(hoogstwaarschijnlijk) der andere been geraakt.. ze liep dus een beetje kreupel.. nu dcahten ik en de eigenaresse.. ff dagje of 2 wat rust.. Zo ging ik dus vandaag met haar wandelen in de polder. Eerst een half uur lekker gegraasd en toen nog een stuk het ruiterpad op.. dit doen we anders nooit.. en ik met mn domme kop dacht aaah ik houd der wel.
Ze was harstikke braaf, kwam nog iemand van stal tegen terwijl zij stond te knabbelen. Diegene was de hoek net om of in een x sprong haar volbloed karakter naar boven.. bam hoofd de lucht in staart de lucht in piaffe naast me doenen ja toen begon ze te rennen.. nog een paar x een inimini volte gemaakt..( ik liep he mensen
) Maar ze was echt niet te houden.. ik heb nog nooit zoo hard gerent.. ga haar niet los laten daar is nogal dicht bij de openbare weg.. gelukkig liep er iemand met een pony een stuk verder op.. toen we daarbij waren werd ze ook rustig.. ik kende dat hele meisje niet maar riep echt" meisje met paaaaaard!!" "waaacht" ik hield mn vz paard echt niet
overkomt me cht nooit.. maar ze had niet gereden enstond de hele tijd op stal.. dus ook btj dom van mij.. nu dus wel dodelijke verreking in mn bovenbenen.. want een paard van 1.60 in galop bijhouden is nie zo makkelijk( terwijl ik haar probeer te laten stappen
)
volgende x dus beter nadenken
nog iemand van dit soort leuke fratsen