dus mag ook eigenlijk niets zeggen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus mag ook eigenlijk niets zeggen.
!
.
Daphne is het nu ook al gaan doen, en Robin doet het ook al kei lang. En bovendien geen tijd om wedstrijd te spelen.
dus vandaar, was ik beetje gefrustreerd 
! is toch ook leuk. ken wel iemand die ook volley't zit bij de dames is 1jaar ouder als ik, en die heeft nog een zus, broer en broertje, die ook allemaal volleyen, kei grappig 
!

Lief, lief vriendje

? 

mn tante zei zo jezus het lijkt wel een raket!
hij gaat echt zo hoog man.. en toen ging die daarna kei hard en springen en bokken enzo... ofterwijl niet te houden
gisteren ging het al heel stuk bter en vandaag was die heelmaal onder controle! hoop da het morgen ook zo is dan mag ik denk ik heel tevreden zijn
en op school springt die altijd nog een extra hahah
nog hoger...
mja hij springt wel echt heel fijn moet je alleen ooit beetje vasthouden haha
! Mijn neef op msn die vroeg of ik nogn pgb baantje nodig had, dus ik vroeg, vertel? Ennem belde mn tante op dat een gezin hier in nederwetten, hoe dichtbij
! een pgb oppasser had maar die vorige week aangegeven had er volgende week mee te stoppen, dusja die zaten zonder. En is een jongen van 8/9 met een verstandelijke beperking van 1,5 jaar ong. Dusja je kan er niet echt spelletjes mee doen ofzo, maar meer opletten etc. En ze ahdden ook nog een knul met autisme, maarja volgens mij ging het meer om die andere jongen. Lijkt me wel echt leuk. morgen meteen bellen enhopen dat het iets is/ ze nog geen adner hebben
spannend horo! Wel leuk dat ze dna aan me denken