lieziej schreef:Goeiemogge
Arme Fenna,Nu al herkansen
ERrrhhmm.. Nu zijn al die Canadezen hier op school.. En al de hele dag (jaja, al de HEEEEELE dag) gaat er één ding door mijn hoofd: IK WIL OOK!
Maar helaas
Elise mag niet meer....
aaah

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JimBeer schreef:lieziej schreef:Goeiemogge
Arme Fenna,Nu al herkansen
ERrrhhmm.. Nu zijn al die Canadezen hier op school.. En al de hele dag (jaja, al de HEEEEELE dag) gaat er één ding door mijn hoofd: IK WIL OOK!
Maar helaas
Elise mag niet meer....
aaah(maar jij was toch vorig jaar al geweest?
)
FenDT schreef:Eerlijk gezegd komt het door mijn toetsweek heel slecht uit!ik heb zelf amper tijd om te komen rijden! Het is meer dat ik wel MOET trainen voor de regio anders zou ik zelf niet eens gaan. Ik moet nog een heel hoofdstuk economie en dat is echt super veel dus ik denk dat ik dat dat niet ga redden, sorry! (als ik eerder klaar ben laat ik het wel even weten
)
JimBeer schreef:dan heb je een examen biologie en wat denk je? Je zit in een stinkend noodlokaaltje waar we net met z'n allen inpassen. Vervolgens liggen de bouwwerkzaamheden van de nieuwe sporthal op nog geen 50 meter afstand en nee bouwvakkers zetten de radio nooit zachtdan heeft als klap op de vuurpijl ook nog eens heel het vmbo pauze een half uur lang en wordt jouw prutlokaaltje omgeven met gillende en schreeuwende aapjes die ook lekker voor de lol op je ramen en deuren gaan bonken
maar nee perfecte organisatie hoor die school van mij
Ilsuuuh schreef:ben ook op zoek naar iemand die les ken geven...
zoo gaat t namelijk niets worden!
en aangezien er op stal verder niemand meer is die les wil geven!!
iemand enig idee van een iemand waaar ik en Norf t mee zouden kennen vinden??
FenDT schreef:Zo, ik ben ook weer klaar met leren! Kwart over 1, mooie tijd
Ik zal eens voor je nadenken Ilse, zal morgen wel even op internet zoeken. Anders moet je zelf vast op google en op marktplaats zoeken!
Ga nu eindelijk lekker mijn bed in, ik heb het zo gehad met mijn tentamenweek! BAH
JimBeer schreef:ik heb btw mijn horrordag Latijn en Scheikunde redelijk tot goed doorstaan![]()
![]()
en er valt net een brief in de deur van school, het weer en de omstandigheden zijn super, misschien wel beter dan ooit en de skidag gaat door!!![]()
Dus maandag alvast voorproeven in de sneeuw en vrijdag op weg naar de échte wintersport (moet nog wel even eraan denken dat ik op het moment nog 3 examens en een mondeling heb
)
lieziej schreef:JimBeer schreef:ik heb btw mijn horrordag Latijn en Scheikunde redelijk tot goed doorstaan![]()
![]()
en er valt net een brief in de deur van school, het weer en de omstandigheden zijn super, misschien wel beter dan ooit en de skidag gaat door!!![]()
Dus maandag alvast voorproeven in de sneeuw en vrijdag op weg naar de échte wintersport (moet nog wel even eraan denken dat ik op het moment nog 3 examens en een mondeling heb
)
DIK DIK DIK!![]()
Zou ik nog in je koffer passen denk je?
Ik ben nu Ski-resort tycoon aan het spelen, en het begint nu al te kriebelen! Alleen geen wintersport in 2009 vrees ik.(ben in 2008 al 2x geweest!
voorjaar en kerst
)