Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:22

lieziej schreef:
Goeiemogge :)

Arme Fenna, ;) Nu al herkansen :(:)

ERrrhhmm.. Nu zijn al die Canadezen hier op school.. En al de hele dag (jaja, al de HEEEEELE dag :') ) gaat er één ding door mijn hoofd: IK WIL OOK! :D Maar helaas :n Elise mag niet meer....

aaah :(:) (maar jij was toch vorig jaar al geweest? :o )

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:22

en weer een nieuwe pagina 8-)

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:52

Joehoeee! Ik heb mijn dag overleefd! Ik heb wiskunde gehad en ik heb Engels gehad dus heb er nu 2 van de 6 gemaakt. :)

En nu weer aan de leer voor ecoooooo....

P.s. Bedankt voor de complimenten :o

nickyforever

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:07

fenna kun jij vanavond? ze rijden dan ieder een 20 min op Bob?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:46

Eerlijk gezegd komt het door mijn toetsweek heel slecht uit! :o ik heb zelf amper tijd om te komen rijden! Het is meer dat ik wel MOET trainen voor de regio anders zou ik zelf niet eens gaan. Ik moet nog een heel hoofdstuk economie en dat is echt super veel dus ik denk dat ik dat dat niet ga redden, sorry! (als ik eerder klaar ben laat ik het wel even weten :) )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:52

JimBeer schreef:
lieziej schreef:
Goeiemogge :)

Arme Fenna, ;) Nu al herkansen :(:)

ERrrhhmm.. Nu zijn al die Canadezen hier op school.. En al de hele dag (jaja, al de HEEEEELE dag :') ) gaat er één ding door mijn hoofd: IK WIL OOK! :D Maar helaas :n Elise mag niet meer....

aaah :(:) (maar jij was toch vorig jaar al geweest? :o )

Zie daar de reden ;) Alleen 4e klassers mogen :n

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:53

FenDT schreef:
Eerlijk gezegd komt het door mijn toetsweek heel slecht uit! :o ik heb zelf amper tijd om te komen rijden! Het is meer dat ik wel MOET trainen voor de regio anders zou ik zelf niet eens gaan. Ik moet nog een heel hoofdstuk economie en dat is echt super veel dus ik denk dat ik dat dat niet ga redden, sorry! (als ik eerder klaar ben laat ik het wel even weten :) )

Heb jij voor eco ook 6 van die dunne boekjes? (De nederlandse economie, de waarde van de munt enz? ) ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:55

JimBeer schreef:
dan heb je een examen biologie en wat denk je? Je zit in een stinkend noodlokaaltje waar we net met z'n allen inpassen. Vervolgens liggen de bouwwerkzaamheden van de nieuwe sporthal op nog geen 50 meter afstand en nee bouwvakkers zetten de radio nooit zacht :P dan heeft als klap op de vuurpijl ook nog eens heel het vmbo pauze een half uur lang en wordt jouw prutlokaaltje omgeven met gillende en schreeuwende aapjes die ook lekker voor de lol op je ramen en deuren gaan bonken >;) maar nee perfecte organisatie hoor die school van mij _O-

AWWWW Arm kindje toch! :(:)

Je maakt je SE bio noooooi slechter dan ik.. :o sttt... een 4.8! Ö

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:25

Haha nee ik heb allemaal bladen die je in een map moet doen. Wel allemaal losse onderdelen maar bij mij gaat het over vraag en aandod, modellen, welvaart enz. Helemaal crazy word ik er van. Ik ben nu op de helft en ga nu naar de manege, dus vanavond weer heerrrlijk doorleren JOEPIE!

Oja Sylvia, kunnen jullie zondag? Want dat heb ik alle tijd van de wereld om les te geven! En dan is Nick waarschijnlijk ook weer goed toch!?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:45

Vanavond eerste les van Liesbeth gekregen... ging (uiteindelijk) echt super!!! Ik ben echt heel erg tevreden!

en sorry voor de bakhuur.... maarja er zitten meerdere kanten aan dat verhaal.

In eerste instantie was het altijd verplicht bij instructie van buitenaf!!! tweede punt is dat het de eerste keer was en dan wil je natuurlijk even kijken hoe en wat. Ik wil wel even zeggen dat het mij er niet om gaat dat ik de bak helemaal voor mezelf heb, maar laten we wel reeel blijven.... als ik met iedereen had gelest die gereden hadden (Fenna, Ilse, maar daarvoor: Natal, danny, angelique volgens mij ook, Shalana en ga zo maar door) dan was het wel een beetje TE vol om te lessen, en helaas is, voor mij EN liesbeth (dus de combi van ons) alleen maandagavond 8 uur een optie. Ik moet 's morgens wel om 5 uur me bed weer uit hea jongens... ik vind dit al laat, want zoals jullie zien ben ik nu pas gedouched en klaar om te gaan slapen, dat is zeker een half uur later dan normaal... lijkt niks, maar is echt een hoop als je elke dag zo vroeg op moet...

Maar ik zal even met Olga overleggen hoe we dit op kunnen lossen.... misschien halve bakhuur met BEPERKT aantal personen die erbij kunnen????? ik noem maar iets geks.... als jullie nog ideeen of suggesties hebben, brand maar los...

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:51

ik ga nu gauw alle lichten uit doen en slapen :wave: tot morgen!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:54

Ik ga weer vrolijk verder met leren :D

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:07

linda2008 schreef:
Maar ik zal even met Olga overleggen hoe we dit op kunnen lossen.... misschien halve bakhuur met BEPERKT aantal personen die erbij kunnen????? ik noem maar iets geks.... als jullie nog ideeen of suggesties hebben, brand maar los...

das idd wel n idee

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:08

ben ook op zoek naar iemand die les ken geven...
zoo gaat t namelijk niets worden! :P
en aangezien er op stal verder niemand meer is die les wil geven!!
iemand enig idee van een iemand waaar ik en Norf t mee zouden kennen vinden??

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 02:15

Zo, ik ben ook weer klaar met leren! Kwart over 1, mooie tijd :D

Ik zal eens voor je nadenken Ilse, zal morgen wel even op internet zoeken. Anders moet je zelf vast op google en op marktplaats zoeken!

Ga nu eindelijk lekker mijn bed in, ik heb het zo gehad met mijn tentamenweek! BAH :(

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 06:53

Ilsuuuh schreef:
ben ook op zoek naar iemand die les ken geven...
zoo gaat t namelijk niets worden! :P
en aangezien er op stal verder niemand meer is die les wil geven!!
iemand enig idee van een iemand waaar ik en Norf t mee zouden kennen vinden??

Kun je (om te beginnen) geen priveles van Denise krijgen???

edit: ik denk dat zij je in het begin prima op weg kan helpen, zeker omdat zij zelf ook ervaring heeft met: niet-al-te-makkelijke-paarden...
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 03-02-09 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 06:55

FenDT schreef:
Zo, ik ben ook weer klaar met leren! Kwart over 1, mooie tijd :D

Ik zal eens voor je nadenken Ilse, zal morgen wel even op internet zoeken. Anders moet je zelf vast op google en op marktplaats zoeken!

Ga nu eindelijk lekker mijn bed in, ik heb het zo gehad met mijn tentamenweek! BAH :(

jeetje wat een tijden joh... kwart over 1 pfff.... hoe laat moet je er weer uit vanmorgen?
ik denk dat ik gek zou worden..... dan val ik echt om joh hahahaha
Vandaag heb ik ook de HEEELEEE dag cursus op me werk.... SAAAAAAI!!!!!!!
dag duurt dan zoooo lang, word je echt niet goed van..... :(

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 11:04

Môgge..!

Van mijn dag word je dus alles behalve vrolijk :n Uitwisselingsweekrooster... Les, Tussenuur, Les, Tussenuur, Les, Tussenuur, Les...

:n

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:44

lieziej schreef:
Môgge..!

Van mijn dag word je dus alles behalve vrolijk :n Uitwisselingsweekrooster... Les, Tussenuur, Les, Tussenuur, Les, Tussenuur, Les...

:n

je kunt zeker ook niks verplaatsen? :P

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:47

ik heb btw mijn horrordag Latijn en Scheikunde redelijk tot goed doorstaan :D *\o/*

en er valt net een brief in de deur van school, het weer en de omstandigheden zijn super, misschien wel beter dan ooit en de skidag gaat door!! *D 8-) Dus maandag alvast voorproeven in de sneeuw en vrijdag op weg naar de échte wintersport (moet nog wel even eraan denken dat ik op het moment nog 3 examens en een mondeling heb :roll: )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:38

JimBeer schreef:
ik heb btw mijn horrordag Latijn en Scheikunde redelijk tot goed doorstaan :D *\o/*

en er valt net een brief in de deur van school, het weer en de omstandigheden zijn super, misschien wel beter dan ooit en de skidag gaat door!! *D 8-) Dus maandag alvast voorproeven in de sneeuw en vrijdag op weg naar de échte wintersport (moet nog wel even eraan denken dat ik op het moment nog 3 examens en een mondeling heb :roll: )

DIK DIK DIK! :D

Zou ik nog in je koffer passen denk je? O:)

Ik ben nu Ski-resort tycoon aan het spelen, en het begint nu al te kriebelen! Alleen geen wintersport in 2009 vrees ik. ;) (ben in 2008 al 2x geweest! :wow: voorjaar en kerst ;) )

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:33

Ik ben niet zo snel moe gelukkig, ben er ondertussen al aan gewend dat ik niet zo veel slaap! Vorige tentamenweek heb ik een hele nacht doorgeleerd zonder te slapen en toen had ik allebei mijn toetsen heel goed gemaakt!

Vandaag toets ging echt kl*te :( Veeeel te weinig tijd en alemaal rare sommen, hoop dat ik er een voldoende uit kan slepen! Ben nu weer aan de leer voor Aardrijkskunde, mijn lievelingsvak! :D Haha, maar als je er voor moet leren is het toch wat minder...

Ilse als ik jou was zou ik inderdaad even Denise aanspreken, die geeft echt heel fijn les en heeft inderdaad heel veel ervaring met "aparte" ( :') ) paarden..

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:46

lieziej schreef:
JimBeer schreef:

DIK DIK DIK! :D

Zou ik nog in je koffer passen denk je? O:)

Ik ben nu Ski-resort tycoon aan het spelen, en het begint nu al te kriebelen! Alleen geen wintersport in 2009 vrees ik. ;) (ben in 2008 al 2x geweest! :wow: voorjaar en kerst ;) )

Haha nou opzich neem ik nooit zoveel mee op wintersport, je loopt toch de hele dag in jezelfde kloffie :P
Oooh 2x ik ben jaloers O:)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:34

Fen: Wat voor een profiel heb jij dan?

*Heeft zich ingeschreven voor oefencross in Putten en voor Regio springen* :D :D :D *hyper de hyper*

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:41

elize nog bedankt voor het uitlenen van maxi aan Angelique ze was erg blij dat ze mee kon springen.
We hopen dat ze vrijdag weer met Nicky in de les kan rijden.