maar ik ga afsluiten, ff verder kijken en we gaan zo weg 
tot vanavonddd !!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ik ga afsluiten, ff verder kijken en we gaan zo weg 
!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

(nog bedankt!!)

.
.
.
. Manon_S schreef:Dankjewel Emm.
Ja dat dekje vond ik ook al zo gaaf.
Ze zeiden dat ze hem ook in het bruin hadden.

.
.
.
.
.
Wat een toppers zijn jullie!!!!

Alleen
. Manon_S schreef:Het rijden kan stukken beter , bijvoorbeeld het aangaloperen ging niet zo goed.
Hij was ook niet echt voorwaarts en liep veel op de voorhand .
En nageeflijk was hij ook niet echt , alhoewel hij wel een aantal fijne momenten had dat ie netjes liep .
Maarja voor een eerste keer ben ik best tevreden , het kon veel slechter.
Ik heb het in ieder geval leuk gehad en ik voel wel een klik.
Ik voel me niet snel vertrouwd op een paard maar op DJ wel in 1x , echt raar , maar wel echt super leuk.
De volgende keer ga ik gewoon weer mijn best doen en hem wat meer aan het werk zetten , het was vandaag gewoon even aftasten .
En kennis maken met DJ en de eigenaressen , ik heb het iig heel erg leuk gehad !
En ik hoop dat de Diana en Jolanda (eigenaressen) mij ook wel een beetje zien zitten.

Emmaa_ schreef:Klinkt leuk Mel
En jammer dat het niet ging zoals je had gehoopt met die jongen maar dat komt wel weer goed denk je ook niet?

. 
Manon_S schreef:Het rijden kan stukken beter , bijvoorbeeld het aangaloperen ging niet zo goed.
En nageeflijk was hij ook niet echt , alhoewel hij wel een aantal fijne momenten had dat ie netjes liep .
Ik voel me niet snel vertrouwd op een paard maar op DJ wel in 1x , echt raar , maar wel echt super leuk.
De volgende keer ga ik gewoon weer mijn best doen en hem wat meer aan het werk zetten , het was vandaag gewoon even aftasten .
En kennis maken met DJ en de eigenaressen , ik heb het iig heel erg leuk gehad !
En ik hoop dat Diana en Jolanda (de eigenaressen) mij ook wel een beetje zien zitten.

dosator schreef:Manon_S schreef:Het rijden kan stukken beter , bijvoorbeeld het aangaloperen ging niet zo goed.
En ik hoop dat Diana en Jolanda (de eigenaressen) mij ook wel een beetje zien zitten.
Hey Manon,
Ook wij vonden het heel gezellig en natuurlijk zien wij jou wel zitten![]()
En idd net wat melanie-b zegt, als combinatie lekker groeien en het gaat helemaal goed komen !!
En wat ons betreft..........je hebt en krijgt van ons alle tijd om lekker te groeien samen met DJ.
Enne niet vergeten, DJ is liever lui dan moe![]()
Manon nogmaals het gaat helemaal goed komen !!!
.
.