Ruilen? Ik heb het wordt vervelen de laatste tijd uitgevonden... Maar het gaat steeds beter.. Dus binnenkort gooi ik het woord vervelen in de prullenmand! Veel plezier Aniet..
hey kay hoe gaat het? kan je al een beetje rondwandelen???
Jetta
Geplaatst: 29-08-09 18:57
moskaichamp schreef:
en ja hoor! Ik heb het weer voor elkaar jullie moeten eens vroeger uit je nest komen!!
PARDON???? Ik sta gewoonlijk om 6.15 op, hoor. Maar dan heb ik echt geen tijd om te gaan bokken. Was ophngen, ontbijt maken en ook opeten en naar het werk. En even snel de krant inzien.
Bij de weg....ik ben weer beter, hoor! Balen van Evietje, Ireen! Gewoon Onno bellen en vragen of hij iemand weet, of die hoefsmid gewoon even aan zijn verstand brengen, dat je met je vorige smid hebt uitgezocht dat ze het beste op enkellips loopt.
ik probeer altijd half 6 maar dalijk wordt het half 8 das wel relaxt
Jetta
Geplaatst: 29-08-09 19:04
Vroeg? Dat is zo gekomen, omdat mijn kinderen om 7.15 de deur uit moesten om op tijd op school te zijn. Ze moeten da. ontbeten hebben, want een uur fietsen doe je niet op een lege maag. En broodtrommeltjes mee enzo. Zielig hè?
Oh ja .. ik sta meestal 7.00/7.15 op en moet 8.10 de deur uit..
lirote
Geplaatst: 29-08-09 19:23
Lay schreef:
Ruilen? Ik heb het wordt vervelen de laatste tijd uitgevonden... Maar het gaat steeds beter.. Dus binnenkort gooi ik het woord vervelen in de prullenmand! Veel plezier Aniet..
hoi kay nee dan is vervelen niet leuk laat mij het dan maar druk hebben gaat het al weer een beetje met je
hey key gaat het allemaal een beetje. haha die Jetje heeft het ook weer overleefd zo te horen en ja voor werkende moeders is 6 uur opstaan wel een normale tijd hoor. Hoor net dat ik morgenochtend bezoek krijg en woensdag en dan moet ik morgen middag naar western show en zometeen naar schutzfeest.Pfffff weer een hoop drukte.Maar ik heb 1 troost,ik sta tegenwoordig om half 9 op.