Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:
smuidra schreef:Nicole1995 schreef:
Deze is echt prachtig... (de andere ook hoor)
.
. smuidra schreef:xan schreef:Chantal vertelde gister dat de lessen van de dinsdagavond vanaf volgende week weer gewoon op het hele uur vallen.
Dus 7-8 uur 8-9 uur en 9-10 uur.
Dus weer gewoon 3 uur les op een avond.
Ik denk dat dinsdagavond van 9 - 10 uur mijn vaste lesavond gaat worden.
Gezellie......
winnitou schreef:ja zeker liefen de mijne waarschijnlijk ook, mijn mams wil de vaste oppas zijn voor Rowan op dinsdag avond zodat ik kan rijden, lief he
. Lekker voor je
. LIQUITA schreef:winnitou schreef:ja zeker liefen de mijne waarschijnlijk ook, mijn mams wil de vaste oppas zijn voor Rowan op dinsdag avond zodat ik kan rijden, lief he. Lekker voor je
.
LIQUITA schreef:BiancaMilton: WELKOM IN DE GEZELLIGSTE HUISKAMER VAN BOKT!!!!

xan schreef:Ah, is bianca aan de 25 posten !!!!!

BiancaMilton schreef:xan schreef:Ah, is bianca aan de 25 posten !!!!!
en het is nog gelukt ook.
BiancaMilton schreef:LIQUITA schreef:BiancaMilton: WELKOM IN DE GEZELLIGSTE HUISKAMER VAN BOKT!!!!
Dank je dank je,
moet nog even wennen hoor ik ben niet zo goed met computers.
maar ik begrijp dat ik het zo snap, en anders heb ik van horen zeggen dat er hele goede dames zijn die het kunnen vertellen hihi..
. BiancaMilton schreef:ik had zoiets gehoord ja dat het verslavend is, maar ach man ligt toch te slapen op de bank.

BiancaMilton schreef:Erik gaat nu ook de hond uitlaten en dan duiken we ons bed in. Groetjes terug en tot Bokt dan maarik leer heel snel als het leuk is.
maar voor vandaag brei ik er een einde aan de hond moet er nog uit,
groetjes en tot later.
. 
en tot bokt.