Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Echt !![]()
Wat slecht.
Sorry hoor, maar dat is echt niet gezondd..
) en daar stond me klas op en wlke boeken ik moet bestellen via internet.
maarja dat ben ik
Annie_ schreef:@ lisette je kreeg een boeken lijst ( vakkenlijst) en daar stond me klas op en wlke boeken ik moet bestellen via internet.
zo poedersuiker voor de mense die blijven zitten maar over die 60 en die 10 procent geloof ik eigelijk nietmaarja dat ben ik
incalover schreef:Ik blijf zitten omdat de mensen mij te jong vinden om nu al naar de 3e te gaan ..
dat komt omdat ik al eerder een groep heb overgeslagen..
En ik ben een vroege leerling..
maar eigenlijk vind ik het niet zo erg want dan kan ik alles rustig aan doen, dan hoef ik ook niet zo op me tenen te lopen.
Maar ik ben ook pas 13 ..
Annie_ schreef:@ laura dat vind ik dan ook wel een beetje kloppen
@lisette ik kreeg hem vandaag.
fallenangel3 schreef:incalover schreef:Ik blijf zitten omdat de mensen mij te jong vinden om nu al naar de 3e te gaan ..
maar eigenlijk vind ik het niet zo erg want dan kan ik alles rustig aan doen, dan hoef ik ook niet zo op me tenen te lopen.
Dat is inderdaad best jong! Wanneer wordt je veertien dan?
Ik vind het zowiezo slecht om leerlingen in het basisonderwijs een jaar of meer over te laten slaan... :S... ik sta er niet achter en ik hoop niet dat ik ooit gezeik krijg met ouders die vinden dat hun kind een jaar over moeten slaan.
Annie_ schreef:@ laura dat vind ik dan ook wel een beetje kloppen
@lisette ik kreeg hem vandaag.
Astor schreef:Straks naar de manege
incalover schreef:incalover schreef:Ik blijf zitten omdat de mensen mij te jong vinden om nu al naar de 3e te gaan ..
Dat is inderdaad best jong! Wanneer wordt je veertien dan?
Ik vind het zowiezo slecht om leerlingen in het basisonderwijs een jaar of meer over te laten slaan... :S... ik sta er niet achter en ik hoop niet dat ik ooit gezeik krijg met ouders die vinden dat hun kind een jaar over moeten slaan.
jaa.. me moeder zei ook.. als ik dat geweten had .
maarja .. toen was het natuurlijk allemaal lief en aardig en dan melden ze je dit niet van te voren.
in oktober word ik 14.