Hahah ja dat is zo mooi, vooral met de pas de deux is dat geweldig. Bij de grotere groepen van jonge kinderen maakt iedereen ruzie met iedereen. Moeders spreken de verkeerde kinderen aan omdat ze het overzicht kwijt zijn. Ja dat is leuk
f6.2 ongeveer de 6e keer ofzo oke nee 4e x dat ik f6 rij, en dan 1x f6.1 en 2x gezakt voor f6.2 haha nou ik ben niet op van de zenuwe normaal maar ik verk loot me paard er mee.. maarjaa iemand anders rijd hem nu los voor mij
zoo ook weer thuis van de manege.. 210 gereden nou eigenlijk zou ik wee 209 moeten hebben maar anders was t 2e x achter elkaar dat ik door me theorie zou zakken... dus gingen ze me puntje kado geven maar de organisatie las de punten dus voor, en ik ging dr alvast naast staan dus toen kwam ze bij mij en ik was zeg maar de 1e die geslaagd was, iemand voor me 208, en ik dan 210.. dus ze vroeg zo en wat denk je, ik zo uhh jaa vast weer 209, en toen zij ze je hebt zo'n mazzel gehad ik zo ooh dan 210 maar vond t 210 niet waard hij liep te veel onder me uit enzo maarja kan nu f7 starten