Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Hilde_q schreef:nja gewoon mijn ''G''![]()
En ik praatte te snel en te plat
maar ik heb nooit
naath schreef:nou het zijn echt stinkmodder opdrachten.. we moeten 2 gesprekken voorbereiden en er word er maar 1 gevraagd (zónde van die energie die je in dat andere heb gestoken dus) en we moeten woordjes/zinnetjes leren wat we krijgen een spreekkaart en je krijgt dan 5 minuten om even in je hoofd snel te vertalen en dan moet je via die spreekkaart in t frans een telefoon gesprek voeren..

Iriis_ schreef:Nortella schreef:aah heb je morgen een mondeling Engels? WHA ik ben daar altijd heel zenuwachtig voor.. wij moesten discussie doen en ik praatte natuuurlijk weer veel te snel potdikkie
Nee vandaag..
En wees blij dat je te snel praat, dan praat je tenminste
Ik heb 3 woorden gezegd, en toen wist ik het gewoon niet meer..
En toen moest ik alleen nog maar huilen
Voelde me zo'n aansteller!

naath schreef:Naja, people ik gaat!
Nog 1 mondeling frans en dan lekker vakantie (incl. heeeul veel paarden!)
namelijk:
komende weekenden lekker veel rijden, deze zaterdag les + zondag caroussel oefenen, die week erop, zaterdag weer les + generale + manegeshow en zondag ook manegeshow. Daarna een paar weken lekker ponykamp helpen, dan TREKTOCHT! dan feestweek dan dressuursles van anderhalfuur, hoop dat ik daaraan mee ken doen .. oei wat kijk ik uit naar de vakantie zeg.
Haha, maar eerst even leren en dan slapen en dan vroeeeg op, leren, mondeling en dan vakantieeee!
Trusten, alvast.

naath schreef:Poeh, en lukt het een beetje?

Annie_ schreef:Dan pas![]()
Arme jij![]()
Ik heb vandaag natuurkunde, morgen biologie en dan misschien duits![]()
En dan dan moet ik nog een week les