Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Laura__

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:37

Judith, heb jij nog steeds les van Mariska?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:28

Laura hoe gaat het met jou en Akino?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 23:00

Hey!! Hier mijn late reactie ;)

Ik lees nu net wat verder in het topic en lees idd dat Liberty, Rikst en Iemkje verkocht zijn.. :( Buuhuu.. Niet leuk! Is het nu heel stil in Bears Rianne? Gelukkig heb je Melissa! Wat tof dat je trouwens stage hebt gelopen op die stal!! Ik zit nu alweer een jaar tussen de lusitano's en nu dus de menorquin! Vind ze erg tof!

Mooi dat het zo goed gaat met Jutta Margo! Ik mis haar nog elke keer als ik op Ameland kom! Was er met het paasweekend! Was wel weer lekker druk :) Maar heb gelukkig heerlijke ritten gehad op Maxie :) En gelukkig mooi weer! Heerlijk :D

Met mij gaat het goed :) En met het rijden ook! Met wedstrijd gaat het ook erg goed, weer 1e geworden inderdaad!! Komend weekend wedstrijd in Rotterdam!
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 22-02-10 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gedeelte op verzoek verwijderd

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:37

Dat gaat goed met jou Lydia! Allemaal eerste prijzen. Goed man.

Ik vind het wel heel stil geworden in Bears. De buitenritjes gaan nu ook niet meer gemakkelijk... boehoe. Maar goed het mooie weer komt eraan, dan zien we wel wat ervan gaat komen!

Ik kan me voorstellen dat je Jutta mist op Ameland. Ik denk dat het ook 1 van de redenen is dat ik niet meer heen ga. Ik heb Jutta al bij me, daar hoef ik niet voor terug naar Ameland... Er zijn natuurlijk wel meer dingen die mij weerhouden uit te waaien bij de paardjes op Ameland. Jij bent er nu bijvoorbeeld. Ze hebben mij niet meer nodig... :P ;) :D Grapje. Je mag altijd komen kijken bij Jutta, als je dat wilt he! Ik ben veel te trots op mijn paardje, dat ik haar graag show aan mensen die haar kennen ;) *D Met Anne heb ik ook weer regelmatig contact. Die is zaterdag nog geweest. Was heel erg leuk. Ikke helemaal trots... :D

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:08

Wat leuk dat Anne is geweest!! Ik wil ook snel weer keertje langskomen!! Jammer dat jullie niet vlakbij Utrecht wonen ;) Gelukkig zijn er nog genoeg lieve paardjes op Ameland en ik ga vooral voor de gezelligheid :) En ze hebben jou echt nog wel nodig hoor!! Want sommige nieuwe meiden zijn niet echt handig :P

Staan alleen Donja en Melissa nu nog maar op de kinderboerderij?

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 14:48

Helaas zit ik ook met tijd... Ben bijna klaar met de studie, en ga dan aan het werk. Plus daarbij dat ik en mijn vriend van plan zijn een huisje te kopen. Dus dan hou je ook weinig tijd over in deze periode. Ik wordt te oud... ;) Haha. Maar wel goed om te horen dat ze me nog wel nodig hebben :D Goed voor mijn ego. Wie weet kunnen Jutta en ik een keer samen komen! Zou wel cool zijn... Ff zien. Alleen deze zomer zit dat er niet in.

Op de kinderboerderij staan nog: Melissa, Donja en Rikst. Rikst wordt op het moment geleased, dus daar hebben we geen afscheid van hoeven nemen. Gelukkig, volgens mij vind Rianne dat ook wel fijn! Verbeter me wanneer je dat niet vind Rianne... ;) :P Het ging mij in ieder geval wel aan het hart wanneer ook Rikst weg zou gaan. Ookal zie ik haar niet veel meer, en rij en verzorg ik haar ook niet meer, toch blijft ze mijn vriendinnetje. Ik heb er niets meer over te zeggen. Maar lang leve Ivana... Zij leased Rikst nu!

De deur staat open voor je, wanneer je een keer weer naar het noorden komt!!! En de hartelijke groeten op Ameland natuurlijk.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 14:53

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 17:42

Wat leuk zeg!! Mooi veulentje ook!! Verzorg je die merrie?

Tja.. ik zou ook willen dat ik meer tijd had!!! Zoveel dingen te doen! Studie, stage, paardrijden, vereniging, vriendje en dan ook nog een sociaal leven ;) hehe.. Zou leuk zijn als je nog een keer met Jutta naar Ameland kon!! Maar ik kom zeker nog een keertje langs hoor :) Komende tijd alleen niet, zit vol met wedstrijden, kamp en vlieland :)

Gelukkig dat Rikst er nog staat! En super dat ze geleased wordt! Vond Rikst echt een schatje toen ik er op reed :) Maar waarom moesten al die paardjes weg eigenlijk?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 18:43

Deze merrie staat op stal waar ik verzorg. Daar staan 3 merries en 1 hengst (nu 2 hengsten). Een van die merries rij ik ook echt op, en de rest krijgt aandacht, borstelbuurten etc. etc. Dus in die zin kan ik wel zeggen dat ik haar verzorg maar ze is niet mijn 'echte' verzorgpaard. Volg je me nog :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 18:44

Rikst vond ik ook een fijne merrie ja. Ik heb een tijdje proef gereden bij Rianne maar de klik zat er niet met de paarden waardoor ik er niet mee verder ben gegaan.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:14

Lees ik nu een aantal paginas terug dat Kai er niet meer is... :( Wat vreselijk nieuws zeg!! Was altijd een van mn favo paardjes.. Maar zo te lezen voor hem wel beter..

Leuk dat je ze verzorgd Margo! Ik beschouw dat wel zo ongeveer als verzorgpaard toch? :P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:46

Jeetje, wat gaan we weer snel :)

Over mijn verjaardag, jullie moeten het doen met mijn familie en vrienden ervan want er komen voornamelijk oudere mensen :p Dus je hoeft hopelijk niet te tellen Margo :P :P

@Margo, ach, helemaal leuk toch dat je even langs komt. Zal kijken of ik tijd in kan plannen voor een rondleiding :) Kan je zien waar ik mee mag werken :)

@Judith (je account naam is echt te lastig op dit tijdstip) super dat het zo goed gaat met zen! Zie nu al uit naar jullie weekk hier, vet gezellig!!

@Lied, Rikst is niet verkocht hoor ;) Heel misschien binnenkort aan Ivana en die is hard aan het sparen. En stil valt wel mee, mis mn buitenritjes wel, maarr heb nu wel echt tijd voor melissa.
En super, gaaf hoor dat je een hengst rijdt! En lstig hengstige merries ;)

En tja, ik vind het niet echt stil worden in bears. Linda doet donja weer en Ivana gaat bijna iedere dag naar Rikst. En eigenlijk mis ik libje niet zo erg als dat ik zou denken. Helpt natuurlijk dat ze lekker terecht is gekomen :)
En Rikst is wel lief ja. Beetje lastig om hard aan het werk te zetten, want ze eet veel liever maar heb er jaren bijna iedere dag op gereden.

@Magda, gefeliciteerd!

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:57

@ Rianne: jammer van het tellen... ik was me er al op voor aan het bereiden... Met je moeder kan ik wel lachen, en liedjes herkennen... Dus dat komt wel goed denk ik!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 06:51

Rianne, gefeliciteerd!
Nadine, het gaat super goed met mij en Akino!
Ik rij er al op (A) en hij heeft nog geen stap verkeerd gezet.
Ze staan nu lekker in het land van 11 tot 20 uur dus daar geniet hij op dit moment wel van.
naar deze manege verhuist Akino trouwens eind juni http://www.manege.nl/

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:56

Ik word wel een beetje jaloers als ik die strandfoto zie op de site Laura... Dat heb je mooi uitgezocht!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:03

Gefeliciteerd Rianne!

Laura dan moeten wel wel even snel een dag afspreken voor de shoot! Heb jij ook meivakantie?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:43

@ Laura, mooie stal hoor! dus de hele verhuizing gaat wel door!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:44

Ken jij Bio en scheikunde?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:21

Hoebedoel je ken jij bio en scheikunde? en tegen wie heb je het haha :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:29

wij kunnen dan niet eens...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:34

Gefeliciteerd Rianne!!

Gelukkig zijn de paardjes goed terecht gekomen! En idd.. nu heb je alle tijd voor Melissa :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:01

Klopt scheikunde hebben jullie niet, ik bedoelde BA :+

Morgenmiddag is er kwartover 1 toets van Bio. Die verviel vandaag voor dierverzorging. Voor jullie ook of niet?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:02

Nee ik bedoel Bio. Morgen zijn wij in Oenkerk, Proeve van bekwaamheid.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:02

Lekker handig geregeld dan.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:03

Nou inderdaad. Een paar van onze klas zaten dus ook vanmiddag netjes bij Bio... Maar kwam maar niemand :')