Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Buuhuu.. Niet leuk! Is het nu heel stil in Bears Rianne? Gelukkig heb je Melissa! Wat tof dat je trouwens stage hebt gelopen op die stal!! Ik zit nu alweer een jaar tussen de lusitano's en nu dus de menorquin! Vind ze erg tof!
Maar heb gelukkig heerlijke ritten gehad op Maxie
En gelukkig mooi weer! Heerlijk 
En met het rijden ook! Met wedstrijd gaat het ook erg goed, weer 1e geworden inderdaad!! Komend weekend wedstrijd in Rotterdam!
Grapje. Je mag altijd komen kijken bij Jutta, als je dat wilt he! Ik ben veel te trots op mijn paardje, dat ik haar graag show aan mensen die haar kennen
Met Anne heb ik ook weer regelmatig contact. Die is zaterdag nog geweest. Was heel erg leuk. Ikke helemaal trots...
Gelukkig zijn er nog genoeg lieve paardjes op Ameland en ik ga vooral voor de gezelligheid
En ze hebben jou echt nog wel nodig hoor!! Want sommige nieuwe meiden zijn niet echt handig
Haha. Maar wel goed om te horen dat ze me nog wel nodig hebben
Goed voor mijn ego. Wie weet kunnen Jutta en ik een keer samen komen! Zou wel cool zijn... Ff zien. Alleen deze zomer zit dat er niet in.
Het ging mij in ieder geval wel aan het hart wanneer ook Rikst weg zou gaan. Ookal zie ik haar niet veel meer, en rij en verzorg ik haar ook niet meer, toch blijft ze mijn vriendinnetje. Ik heb er niets meer over te zeggen. Maar lang leve Ivana... Zij leased Rikst nu! 
hehe.. Zou leuk zijn als je nog een keer met Jutta naar Ameland kon!! Maar ik kom zeker nog een keertje langs hoor
Komende tijd alleen niet, zit vol met wedstrijden, kamp en vlieland
Maar waarom moesten al die paardjes weg eigenlijk?
Wat vreselijk nieuws zeg!! Was altijd een van mn favo paardjes.. Maar zo te lezen voor hem wel beter..

Kan je zien waar ik mee mag werken 
Heel misschien binnenkort aan Ivana en die is hard aan het sparen. En stil valt wel mee, mis mn buitenritjes wel, maarr heb nu wel echt tijd voor melissa.