sinton heeft eindelijk een bijnaam gekregen, hij gaat tegenwoordig door het leven als sprinter
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bah om te zien echt oliebol man :'( baallllllllll en dat inseens zo snel het zit je nu echt niet meer mee knuffel meisie en kop er op en als er wat is je hebt vrienden die je steunen ik duim elke dag en denk ook elke dag aan jullie ik hoop zoooooo dat Pascha er weer boven op komt echt ik gun je dit echt niet ik baal zooo pascha kan niet zonder jullie en jullie ook niet zonder haar ik hoop echt zooo dat alles goed komt in dit jaar Bren ik denk echt aan jullie en duim heel hard kop er op nog maals en we houden contact hoe of wat
Geen probleem dus. Piet zou trouwens een briefje op het bord hangen, zodat we kunnen aangeven of wel elke week uitgemest willen worden of niet. Vind ik een goed plan. 

)
en ze bewoog ook beter in dr stal ze stapte niet heel erg kreupel meer. maar dat kan ook komen door de pijnstiller die ze krijgt

). 
geeft toch weer wat meer hoop zeg maar! 

ziet er goed uit hoor!
Heel goed gedaan!

)

ik ga straks meteen m'n zolder overhoop halen, is Bright ziek dan, of is het nog steeds die mok?
dan wordt je toch gek, ik ben nu al 1.5 week aan het fietsen, in de zomer niet zo erg hoor maar elke dag 11 km naar je werk en dan savonds nog naar stal wordt wat veel, ik heb ze gezegd dat als ze deze week niet komen ik m door een ander laat reparen en dat zij de rekening dan krijgen, waar heb ik anders een aanhuis onderhoudscontract voor en garantie pfff
GVD