stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:37

ik ben ook wel voor potten hoor ellen! maar dan liever met vlas, dat gaat veel beter want dat wordt niet zo hoog Lachen

sinton heeft eindelijk een bijnaam gekregen, hij gaat tegenwoordig door het leven als sprinter Tong uitsteken

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:38

jeetje brenda Boos! bah om te zien echt oliebol man :'( baallllllllll en dat inseens zo snel het zit je nu echt niet meer mee knuffel meisie en kop er op en als er wat is je hebt vrienden die je steunen ik duim elke dag en denk ook elke dag aan jullie ik hoop zoooooo dat Pascha er weer boven op komt echt ik gun je dit echt niet ik baal zooo pascha kan niet zonder jullie en jullie ook niet zonder haar ik hoop echt zooo dat alles goed komt in dit jaar Bren ik denk echt aan jullie en duim heel hard kop er op nog maals en we houden contact hoe of wat Lachen Ach gut

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:42

toch even wat plaatjes bij het verhaal....
Afbeelding
vlak hierna ging ie aan het rennen om dan na het longeren vervolgens zo terug te komen:

Afbeelding

Afbeelding

en na een uurtje is hij moe.....en heeft ie honger....

Afbeelding

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:49

Jee Bren dat klinkt heftig zeg al die badjes, houden ze dan toch rekening met een virus? Lijkt wel of ze besmettingsgevaar zien nl..... Ik hoop dat je een duidelijk gesprek hebt en je wat meer weet na dat gesprek. Zet m op!

Ellen waarom vraag je niet opf Bella niet toch elke week gemest kan worden? Vorige week stond Ilion ook erg smerig voor in zijn stal (Ilion is een echte smeerkees en had lekker voor gemest) dus heb ik Piet gevraagd of ze m die maandag aan de voorkant leeg konden maken en dat was geen probleem zei Piet en Ilion stond de rest vd week netjes droog en schoon.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:52

Oh ja, Shirley, ik ben vanmiddag al bij Piet geweest hoor! Haha! Geen probleem dus. Piet zou trouwens een briefje op het bord hangen, zodat we kunnen aangeven of wel elke week uitgemest willen worden of niet. Vind ik een goed plan. Haha!

Wat een verschil, Karin, eerste foto heel kijkerig, en daarna.. los! Voila Haha! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 23:09

truste allemaal.
willie suc6
mayo suc6
anky suc6
en alle andere ook. Knipoog
als ik je vergeten ben sorry Bloos
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 10-02-07 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 23:14

Jaaa Willie, succes!! en volgens mij moet Mayo morgen ook starten..? Ook veel succes dus!
(Ik volgende week weer.. als het goed is/gaat, woeii) Knipoog Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:04

Morgen, iedereen die gaat starten vandaag succes Haha!
Brenda, we blijven duimen, succes met de gesprekken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:58

nou niet zo goed gereden en had mevr konijn das sjah niet de makkelijkste!
Bren wat ziet ze er zielig uit zeg!
Ben benieuwd hoe mayo heeft gereden!

Ronald ken ik wel Karin! Hij mij ook wel! moet je maar vragen!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:59

ja jammer Willemijn, maar sommige juryleden zijn ook wel heel erg, volgende keer beter Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:41

jammer wil, ach volgende keer weer beter Lachen

(bij een andere jury Knipoog )

Ronald kent je idd wel ! grappig, wat is het paardenwereldje toch klein.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 20:43

heel klein beetje goed nieuws zeg het zacht voor dat het weer mis gaat.
pascha heb vandaag goed gegeten en gedronken Haha! en ze bewoog ook beter in dr stal ze stapte niet heel erg kreupel meer. maar dat kan ook komen door de pijnstiller die ze krijgt
want ze krijgt een zware pijnstiller en koortsremmer.
dus vandaar dat de koorts weg is en de pijn in dr lijf ze heb alleen erg veel last van de voeten.
ze moest eigenlijk afgelopen donderdag naar de hoefsmid maar dat kon helaas niet. dus als de smid daar tijd heb doet ie pascha ook meteen op een ijzer zetten Haha!
nu hopen dat ze ook blijft eten en drinken als ze van de pijnstiller af is en dat de koorts weg blijft zonder koorts remmers want dan kan ze gauw weer naar huis.

dus nog even duimen draaien Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:13

nou hier mayo dr wedstrijdverslag! Tong uitsteken

IK BEN 6E VAN NOORD HOLLAND GEWORDEN!!! Haha!

de eerste proef ging erg lekker! toen was ik ook 3e geworden. de eerste 7 (officieel 6, maar doordat er gelijk geëindigd was door 2 mensen mochten er dus 7 door) gingen door voor het overkampen (waarom dat zo heet, geen idee Tong uitsteken ).
mn tweede proef was anderhaf uur later, dancer stond onderhand al zo'n 4,5 uur of de trailer (- mn tijd dat k t 1e proefje moest rijden natuurlijk) maargoed....
hij was net als ik en de rest ontzettend moe en was dus in de tweede proef een stuk minder. middendraf kwam er niet meer uit en hij liep niet nageeflijk meer. k kreeg m er niet meer doorheen. het was wel erg jammer, maar niks aan te doen. ik was al ontzettend blij met die 3e plek van de eerste proef! Haha!

de tweede proef was ik 6e geworden van de 7....
maargoed, over het algemeen ben k dus ontzettend trots op dancertje!! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:16

@brenda: het is iig wat dat ze nu weer lekkerder gegeten heeft! Lachen geeft toch weer wat meer hoop zeg maar! Lachen

@willemijn: jammer idd, maargoed voor een 1e M1 proef maakt het niet veel uit toch? komen nog genoeg kansen met leukere jury's! Haha!

@karin: leuke foto's! Haha! ziet er goed uit hoor!

@ellen: hoe gaat t met bella? loopt ze alweer wat beter? hopen dat je kan starten inderdaad komend weekend! zou wel weer leuk zijn! Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:18

Jammer dat jullie er door heen zaten Mayo. Maar 6 v NH is heel wat hoor! Ben trots op jullie Pling Heel goed gedaan!

Fijn dat Pas al wat beter wordt, als die koorst weg is voelt ze zich meteen lekkerder. gelukkig dus dat ze dat hebben kunnen onderdrukken. Laten we hopen dat t de 1ste stap naar de genezing v Pascha is.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 22:26

dat hoop ik ook shir

ik ben alleen bang dat het even een opleving was van haar en dat ze zich even lekker voelt door de pijnstillers en koortsremmers. en denk als ze daar mee stoppen dat we weer terug bij af zijn Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:46

Dat zijn geen positieve gedachten Brenda, nu gaat het ff wat beter.. wees blij! Het gaat vast weer helemaal goedkomen.. even volhouden nog, en dan mag ze weer naar huis! (duim duim duimduim....)

Gefeliciteerd, Marjolein!! echt suuuuper!! Zonde van je 2e proef inderdaad, maar toch.. 6e van heel NOORD holland! woeiiii!
En nu? wat komt er nu..? Ned. kampioenschappen..? Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:48

nou als ik bij de beste 2 zou horen had ik inderdaad doorgemogen naar t NK, maar dat zat er dus niet in, maargoed.....dat had ik toch al nooit verwacht Tong uitsteken
ik had sowieso al niet verwacht dat k bij de beste 7 zou zitten, want hij ging gister en vanmorgen echt ontzettend klote!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:02

Ahja natuurlijk, ik weet allemaal nog niet hoe dat in elkaar zit hoor, regiokampioenschappen, kringkampioenschappen, uhm... lalalala Tong uitsteken

Ohja, je vroeg hoe het met Bella ging! (hoe kan ik dat nou vergeten..) Ze heeft nog wat last van haar heup, aan de rechterkant, minder erg als gister. Aan de hand draaft ze netjes, misschien een klein beetje stijf. Morgen doe ik nog hetzelfde als vandaag (zo veel mogelijk los, en aan de hand stappen) en als dat goed gaat ga ik dinsdag misschien ff longeren.. Tenzij de longeer bak bagger is.. We zien wel, het is nog geen weekend! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 09:33

Goeiemorgen allemaal !!
zoals ik al smsde Brenda, toppie dat het toch weer vooruit gaat !!
we blijven duimendraaien en het is goed weer voor een extra kaarsje Ja

hier weinig nieuws verder behalve dan dat ik hoop dat het droog gaat worden want dit is natuurlijk helemaal niks (nee ik heb geen binnenbak meer Tong uitsteken )
met les ben ik wel zo dat ik gewoon ga maar als het niet "moet" dan rijd ik liever niet in de regen Bloos

*edit* vergeet ik bella gewoon, superfijn dat het er wel goed uitziet ! lekker doorstappen en niet overhaasten dan loopt ze weer als een treintje Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 10:27

Morning allemaal!!

Was gisteren met Mayo mee naar de NH kampioenschappen! Was erg leuk en vond het super knap van haar en Dancer dat ze mochten overkampen! Jammer dat ze niet doorgingen voor de NK, maar volgende keer beter! Ze hebben het super gedaan!

Gisteren zelf met Omar en Daan en Fury een lekker rondje Twiske gedaan en dat ging ook super ondanks de harde koude wind. Omar en Fury waren heel erg braaf en hadden het prima naar hun zin.

Hoe is het nu met Pascha Brenda? Gelukkig is de koorts wel al gezakt!

Met Bella gaat het ook al weer wat beter?

Jammer van je 1e M1 wedstrijd Willemijn, maar volgende keer beter!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 10:29

Leuke foto's van Sinton Karin!! Hij ziet er goed uit hoor!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:42

Morgen,

Super Marjolein Haha!
Ellen had ik al gesproken, ik zal vanavond m'n zadel meenemen, nu nog even m;n singel en teugel zoeken Tong uitsteken
Brenda, is er al meer duidelijkheid voor jou en je vader over Pascha, ik hoop het voor je, ik blijf voor je duimen Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:26

Mogguh! Haha!
Ja, Cindy, ik zal de bomen vanavond meenemen. (en een schroevendraaier, ook handig hahaha)
Zorg dat je alles hebt, want dan kun je het gelijk uittesten! Knipoog Haha! Haha!
Ik ga ook vanmiddag naar stal, heb Jipke beloofd om haar paard medicijnen te geven, en met haar (Bright, niet Jipke) te wandelen. Hopen maar dat het droog is!

Iemand al wat van Brenda gehoord...?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:48

idd Ellen hihi Knipoog Haha! Haha! ik ga straks meteen m'n zolder overhoop halen, is Bright ziek dan, of is het nog steeds die mok?

net m'n scooterleverancier weer gebeld, mijn scooter zat nog niet in de planning om langs te komen Boos! dan wordt je toch gek, ik ben nu al 1.5 week aan het fietsen, in de zomer niet zo erg hoor maar elke dag 11 km naar je werk en dan savonds nog naar stal wordt wat veel, ik heb ze gezegd dat als ze deze week niet komen ik m door een ander laat reparen en dat zij de rekening dan krijgen, waar heb ik anders een aanhuis onderhoudscontract voor en garantie pfff
kan ik vanavond lekker met m'n zadel op de fiets naar stal Boos! GVD