Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:41

Aaaw, dank je Djoni Lachen ze zijn zo lief. Het hele weekend hebben we familie op visite gehad en ze gedroegen zich voorbeeldig! Ze wilden zelfs knuffelen en in slaap vallen bij al die vreemde mensen op schoot! vanmiddag was het nichtje van Jeroen hier en dat ging zó;
Afbeelding

Wat jammer dat het niet zo goed gaat met Fleur, ik dahct juist dat het alweer wat beter ging? Wat zegt de DA erover?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:43

ahw, nog zo'n foto Haha! (Ik zat net in het andere topic ook la te kijken) Heerlijk lief zeg.

Vanochtend een onwijs lekker buitenritje met Mazzzel gemaakt. Hij begon weer met staken, maar nu heb ik hem er door heen gekregen en toen liep hij zo lekker. Afgesloten met een gallopje waarbij ik voor het eerst op hem minder krampachtig tempo aan het controleren was en het ging helemaal niet super ongecontroleerd Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 23:26

Dat klinkt als vooruitgang Haha! super hoor Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 11:59

Even een berichtje uit Frankrijk Lachen
Ik zit hier in de brasserie even te internetten (langleve draadloos internet! Haha! ), terwijl er hier vanalles gaande is omdat het nationale feestdag is.
Het weer is hier prut, al wordt het vanaf vandaag beter. Het is koud, een graad of 15, en daar was mijn gardarobe niet helemaal op berekend. En regen... Bah.. We hebben welgeteld al 2 dagen mooi weer gehad, maar ik ben de eerste dag direct verbrand Nagelbijten / Gniffelen
Ook is er niet echt veel te doen hier, maargoed het is wel gezellig opzich Lachen

Ik ga nu maar even bijlezen en tot over een week Doei!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:17

Tot over een week inderdaad Doei! Maak er nog wat van, ondanks de regen Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:20

Hee, Annemarie, leuk, een berichtje van ver Haha!
Vandaag is natuurlik le quatorze juilliet. En morgen is het de vijftiende, en dan ben ik jarig.. mooie gelegenheid om de verjaardagskalender van alle lamoentopic-mensjes eens op te zoeken *LOL*

edit: ik kan hem niet vinden Scheve mond

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:30

oja, die hadden we Pling Ik weet dat het in de zomer vorig jaar was, rond de tijd dat ik druk bezig was met het fietsen volgens mij. In elk geval was ik op vakantie... mmm, ik zal ook mijn best eens doen Clown Het is goed dat die weer terug komt, want ik wist ook helemaal niet dat Tessel morgen jarig is Bloos!

Zo, ik ben vanmiddag superdruk geweest met treinen enzovoorts. Wat een gedoe zeg Bloos!

en Tessel, ga je trouwens nog wat leuks doen morgen?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:07

Wat heb je gedaan met de trein dan? Haha!

Ik ga morgen niet echt meer wat doen hoor, er komen misschienw at mensen eten maar da's allemaal low-profile Cool
Ik ben sowieso niet gewend een groot feest te geven op mijn verjaardag, dus ach Lachen

Van het weekend zijn mijn zus en haar vriend wezen logeren, mijn ouders zijn langsgeweest en de oom en tante (en het nichtje dus, zie foto hierboven) van Jeroen zijn ook geweest, heel gezellig en ik heb ook allemaal kadootjes gehad al Ja
Zo zie je je familie zelden, zo komen ze allemaal in één weekend langs Clown

Ik had ook al een kadootje gekregen van de Body Schop omdat ik zo'n pasje heb, dan mag je in de maand van je verjaardag een kadootje uitzoeken ter waarde van 10 euro. Ik heb een schattig make-uptasje uitgezocht Lachen

Stom dat ik die verjaardagskalender niet meer kan vinden met de zoekmachine. Ik weet namelijk ook niet meer wanneer iedereen jarig is. Ik kan wel het hele topic gaan doorspitten maar daar heb ik geen tijd voor/zin in Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:12

o, wat leuk zo'n pasje Lachen Hehe, gezellige winkel hoor. Gezellige familie ook Ja

O, ik heb geen trein van binnen gezien. Ik heb een treinreis geboekt (twee eigenlijk) en ik heb nog wat uitgezocht. Hehe, nu laat ik het lekker een beetje zitten zo. Als het goed is komen we er, behalve dat ik nog even naar Milaan moet komen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:27

Oeeeeh, spannend! Wow! is dat zo'n interrail? Wanneer gaan jullie?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:30

7 augustus Ja en het is zo'n interrail idd. Ik kom trouwens vlak voor de ponykampen weer terug, dus het wordt wel doorhalen, maar goed.

We starten in Milaan en gaan daarna naar Rome en Barcalona en waarschijnlijk langs Geneve en Parijs. Dus wordt super, alleen is dat reserveren en boeken een hoop gedoe Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:49

Oeee, wat een rondreis, super hoor! Daar ga je een hoop leuke ervaringen/herinneringen aan overhouden! Ja

En idd, twee (?) weken interrailen en dan twee weken ponykamp, ik raak al vermoeid als ik eraan denk Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:54

jaah, we hebben er ook super veel zin in Haha! Ik heb al een wegwerpcamera aangeschaft Clown (ja, en nog geen goede rugzak) Ik zit nu alleen met allerlei problemen, zoals geld over gemaakt te hebben naar het verkeerde bedrijf Nagelbijten / Gniffelen *en het was niet een beetje, maar goed. Dat is dus echt een super domme fout, ik heb dat bedrijf al opgebeld (met tranen in mijn ogen, maar mijn zakelijkste stem) blijkt de administratie op vakantie. Ik krijg morgen iemand aan de telefoon die het misschien weet, en dan ga ik zielig doen (ik ben zeventien en het is mijn vakantie geld, blablabla,) anders moet ik heel erg op mijn centjes gaan letten Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 20:23

[UK] [TEK] Mika en het is duidelijk dat Fenn vakantie heeft Pling (Jaaah, Mika Haha! )

trouwens vanmiddag een leuk voorbereidsel gedaan op de treinreis. Rugzakken passen, oh, ik voelde me een heuse avonturier Lachen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 08:05

@ sneeuwuil: hoe was de les gisteren in de bak? Ik heb nog naar je gezwaaid, maar kreeg geen reactie (ik was waarschijnlijk ook niet te herkennen vanuit de auto...)
Volgens mij wordt het weer voor de trektocht volgende week prima!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 08:09

Is pas over twee weken Knipoog maar ik hoop idd dat het weer goed blijft!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 08:15

Ik dacht dat het volgende week al was... (blond) maar de buienradar geeft stijgende lijn aan wat betreft temperatuur...

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:13

@superfries: Bloos Sorry, heb je idd niet herkend, zal beter opletten de volgende keer Clown
Had een les voor 1 meisje van kamp, die kan niet echt goed rijden, en is dus niet mee geweest gisterqavond naar buiten.
Was wel grappig, naast zieke Simone in de paddock en Shera onder het zadel waren alle stallen leeg Cool
Vanavond de hele groep lesgeven, dan al het wel drukker zijn.
Zal duimen voor goed weer, de komende dagen is de voorspelling errug nat, dus weer zwemmen zaterdag denk ik Huilen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 10:50

Is het een leuke groep die er nu zit? En hoe doen alle paarden het? (Lizette enzo ? ) Klinkt wel goed Lachen

Hopen op goed weer voor de trektocht iig.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:09

de Lamoentopic-verjaarskalender schreef:
Sneeuwuil (Kirsten) 03-01-1964
Papiertjuh (Iris) 13-02-1992
Fenn (Fenna) 14-02-1991
Nathachou (Nathalie) 28-05-1989
Belgengek (Tineke) 22-06-1983
Zwartwitje (Tessel) 15-07-1983
Annemarie (Annemarie) 06-09-1990
Djoni (Djoni) 10-09-1993
Superfries (Marianne) 13-09-1982
bruine (Pauline) 06-11-1962
joeylove (Lorain) 13-11-1991

Tadam,

Gefeliciteerd Tessel Haha! , uhm, tja, beetje laat, gister dus Clown (voelt zich erg stom, heerlijk, mijn suffe ik ga op vakantie stress hoofd)

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:10

Ja, is een leuke groep, ik geloof bijna allemaal kids die er vorig jaar ook waren, dus ze kennen elkaar goed.
De horsies doen het goed, de nieuwe bonte loopt lekker mee, en Lizette ook. Simone was helaas koliekerig, dus ik weet niet of die deze week meeloopt. De kleine Dandy is zich helemaal aan het uitleven Clown dus gaat goed Haha!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Tessel, van harte nog Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! ( Bloos ook een beetje laat)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:12

Klinkt goed Ja
Nu maar hopen dat de hele bende de trektocht heel overleefd Knipoog

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:17

(Heel erg laat....) Tessel, gefeliciteerd!!!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:39

Aaaah, dankjullie wel Lovers
Daar is de verjaardagskalender!! dankje voor je smsje trouwens nog Fen, ik heb hem wel gelezen hoor, maar ik was geloof ik op mijn stage Lachen

Klinkt allemaal prima Kirsten Ja
Waren dan echt álle pony's tegelijk mee op buitenrit behalve Shera en Simone? Wow!

edit: de kalender staat in mijn profiel Schijnheilig wie daar trouwens bezwaar tegen heeft moet dat maar zeggen, haal ik 'm weg Lachen

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:15

Yep, ongekende rust op stal. Nou ja, alleen Pietje stond er ook nog, maar ja, die valt bijna niet op Clown
Shera vond het wel lekker, die stilte Tong uitsteken Simone kon het niet bewonderen, die heeft alleen maar rondgerend, totdat alle weer terug was, tja, haar vriendinnetje ( bonte Tosca) was weg zonder haar Cool