duin manege van poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

memerel

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:11

das wel jammer maaik...
maarja wel heel goed dat je ook vooruit denkt...
je bent niet blind geworden doordat ze zo leuk is en mooi is enz... Lachen

ik zit op school kou te kleumen, en straks weer op de fiets naar huis....
en dan vanavond werken Lachen

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:42

Jaa, echt wel goed van je dat je idd geen overhaaste beslissingen gaat nemen! Je denkt er echt goed over na en dat is echt super van je!! Jou perfecte paard voor jezelf EN voor Deurne komt binnenkort echt wel!! Knipoog

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:09

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten Lachen .
Ik was dus gisteren jarig en ik dacht dus van 'Oh dan gooi ik Otje wel even los..' maar de paddock was echt te nat dus ging ik maar even met 'r stappen. Maar dat vond ik nog wel heel erg saai dus ik besloot er maar ff zonder zadel op te stappen in de buitenbak. Nou ik heb het geweten Clown , ze schoot er een paar keer vandoor, maar ik kon zonder zadel toch goed blijven zitten. Tong uitsteken haha

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:26

Mensonides schreef:
Jammer maaik!
Maar wel goed dat je er zo over nadenkt!
en je binnenkort kom je een paard tegen en dan denk je echt dit is um!
Succes!

Ik denk bij haar nog steeds "dit is haar". Maar 't kan gewoon niet door die stomme k*tschool.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:03

Ach gut

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:59

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:08

denen sporen niet Tong uitsteken (ben zelf ook deens hihi) wel lache als mensen zo met hun diertjes bezig zijn Haha!

jammer maaike, maar idd goed dat je zo realistisch ben Lachen

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 21:02

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 28-02-24 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 21:29

OMG Haha! . Ik kwam niet meer bij, dat ziet er zo raar uit als zo'n konijntje loopt te jumpen.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:18

die sporen echt niet Sigaar
met een hond okee...
maar een konijn! :S
raaaaaaaaaaaaaaar volk Tong uitsteken

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:16

Er was ook ergens een filmpje van eentje die niet sprong maar eronderdoor ging enzo en er middenin sprong. Die was grappig. Haha!

Ik vind het nog steeds niet leuk dat ik het niet paard kan hebben dat ik wil hebben alleen omdat ik over 6 maanden ermee naar school moet. Zo zou het niet moeten zijn toch.. Maargoed.
Ik hoop echt dat zij een leuke eigenaar vindt, ze is geweldig.

Vanmiddag gaan we naar Stoeterij de Toekomst in Heerhugowaard. Misschien hebben daar wel wat leuks. You never know.

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:29

en met het komende half jaar trainen en begeleiding van Sandra zie je het nog niet goedkomen? kan me voorstellen dat het door je hoofd blijft spoken...maar je zal zelf wel alles al hebben overwogen...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:34

Dat vroeg ik mij ook af. Of je haar met hulp van o.a. Sandra niet klaar krijgt voor Deurne. Want ik begrijp van je dat ze erg leuk is en dat het zeker een paard is met mogelijkheden.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 13:36

Maaik mijn mening weet je al... heb het verteld aan de tel ga me er hier ook niet over uitlaten....

Verder hoef je met de intake absoluut geen meter te springen hoogstens een steiltje van 70 cm ofzo en een oxertje van 60 cm... En dan dat nog een keer in een lijntje meer is het echt niet... maak je nie zo druk, je wordt echt wel aangenomen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:43

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 20:27

BrankaZ schreef:
Dat vroeg ik mij ook af. Of je haar met hulp van o.a. Sandra niet klaar krijgt voor Deurne. Want ik begrijp van je dat ze erg leuk is en dat het zeker een paard is met mogelijkheden.

Ze zei dat als ik een jaar had gehad dat het wel lukte maar met 6 maanden wordt het krap.
Wat het is, zei Caroline, op Deurne is het zo van "dit is het systeem en niet anders" en reageert je paard er niet goed op, dan rijd je hem stuk. Dat is het risico. En bij deze kan je echt alleen op buitenteugel rijden en verder niks.
En inderdaad, heb zelf alles overwogen en twijfel ik nog steeds en heb ik een dubbelgevoel en blabla. Gaat zelfs zo ver dat ik de lol in het rijden vrijdag en vandaag helemaal kwijt was.
Pegasus en Vladimir ook niet gereden, ik had het ermee gehad.

Vandaag wezen kijken in HHW. Ze hadden heel wat leuks staan maar bijna alles was 3,5 en dat vind ik te jong.
Een merrie geprobeerd, 7 jaar en M springen. Moest wel lachen want als je dr op stal ziet staan is ie om 't aardig te zeggen, niet zo mooi. Clown
En heel klein, echt rond de 1,60m ofzo. Maar ik was er toch dus gooi maar los die hap.
Nouja niet heel indrukwekkend maar ook niet verkeerd ofzo dus waarom niet onder het zadel proberen.
Onder het zadel is ze wat aan de sterke kant, echt springgereden, diep en in elkaar.
Qua gangen lijkt ze wat op Ursula dus da's opzich wel mooi.
Toen ik erop, ging wel netjes. Ze is wel heel druk, niet heet maar echt druk. Willen lopen, lopen, lopen. Dus druk in beweging en ook een beetje in haar hoofd in het begin.
Was af en toe de rem kwijt, springpaarden zijn echt zó anders. Vork
Ook sprongetje gemaakt, deed ze heel goed dus dat is wel echt een voordeel, want ik ben geen geweldige springer dus is het fijn als paard mij eroverheen helpt.
Achja, misschien ga ik haar nog een keer rijden, ik ga even vragen aan wat meer ervaren mensen wat zij er dressuurmatig in zien want dat kan ik niet goed peilen.
Maarja, ik voelde er niks bij ofzo. Gewoon leuk paard.
Maar zoeken naar dat gevoel van bij die Zeoliet is onzinnig, had ik nog nooit gevoeld dus vind ik ook niet meer zo 1,2,3. Helaas.

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 23:42

kan me voorstellen dat je het even gehad had met paarden...een paard kopen wat bij je toekomst past, gezond is, waar je een klik mee hebt etc etc is ook echt heel lastig en dan ook nog zo'n teleurstelling erbij...balen hoor Ach gut
hoop wel dat je ook een klein beetje naar je hart blijft luisteren Lachen

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 23:57

Even mijn mannetje showen: viewtopic.php?f=53&t=728068&hilit=

Maaike, balen dat je hiervoor staat. Snap de keuze om het niet te doen als je bang bent dat het ten koste van het paardje gaat en ze je zo aan het hart gaat. Succes met verder zoeken.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 08:30

HET VEULEN IS ER!!!!

Haha! Haha! Haha!

Rebec kon toch niet langer meer wachten en heeft het heel stiekem vannacht gedaan.
San belde me net wakker dus nu ga ik fietsen, DOEI!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:02

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 28-02-24 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:59

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 28-02-24 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:49

whoe! nu al???
ze is vroeg! Lachen
maar hopelijk gezond en wel ter wereld gekomen! Lachen
ben benieuwd naar het!

gister op lancelot gereden, was wel leuk. en gelukkig was maaike zo aardig om te helpen met opzadelen Haha! lukt me nooit bij hem hoor.... :S

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:13

Wat leuk, een veulentje Haha! .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:33

Het is een merrie en ze heeft een hartje op haar voorhoofd. Lovers
Kleur is nu zilver/valk-achtig maar wordt waarschijnlijk zoals Umack. Twee witte voetjes, misschien drie, maar dat kan je nog niet goed zien.
Prachtig koppie zit erop. Nieuwsgierig maar wel verlegen. Breeze was bijdehandter. Haha!
Ze is nog heel moe, heeft bijna de hele dag geslapen. Ach gut
Rebec was ook moe maar raakt nu uit haar "roes" dus vindt het nu niet meer zo leuk als mensen komen kijken. Duurt 4 dagen en dan is het goed. Maar als ze buiten staan kunnen ze wel bekeken worden natuurlijk en dan zie je het ook beter.

Maar wát een verrassing he. Echt geweldig hoor.
Meteen beschuit met muisjes gehaald vanmorgen natuurlijk. Haha!

Oja, naam heeft ze nog niet maar Caroline had Charity bedacht en dat is wel heel leuk, ook vanwege dat hartje op haar hoofd.
Maar niks staat vast. Zal nog wel even duren ook.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:39

wat leuk!!!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ze klinkt mooi, Charity vind ik een mooie naam, ben benieuwd hoe ze gaat heten!