Vind ik ook! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind ik ook! 

: rijbroek te koop
KLIK! Shetjjee__x schreef:hooii...![]()
zit hier mer Jip op schoot, gister was die voor de eerste keer boven en vind het wel interressant achter de computer volgens mij.. heb hem al paar keer van toetsenbord moeten halen!![]()
voor de rest nog iemand gereden vandaag?
Net had 'ie 'm weer gevangen

De link staat ergens op een van de vorige pagina's. 

hij is leuk
Mijn filmpje over Urnie is ook bijna klaar, weet nog niet helemaal welke muziek
En de topics over Urnie en Danny zijn ook mooi geworden. Wat fijn ook dat het goed gaat met Roxy, ze ziet er goed uit!
, nou die herkansing nog
Vrijdag is het al

En het filmpje is ook erg leuk geworden idd!

SE Maatschappijleer vrijdag, over 7 hoofstukken :S 

en leer se

echt leuk om te zien.. want ik zit al ongeveer 11 jaar op dansen, toen ik een klein meisje was zat ik al in het demo/wedstrijd team.. daar hangen ook allemaal foto's van
Dominiqueee schreef:Hee allemaal!
Vandaag zijn Jacqeline en ik naar de stal van Ed Gosen geweest, en het was GAAAAAAF! Echt super vet, we gingen eerst even wat rondkijken, want Ed die was er nog niet. Hele leuke paarden hebben ze daar (bijna allemaal western bereden en veel pension)! Dr stonden zelfs paarden die Nederlands kampioen zijn geweest! Ook paarden die op Europese kampioenschappen hebben gelopen. De mensen waren ook ontzettend aardig en vriendelijk.
Toen ging Ed rijden, we hebben echt onze ogen uitgekeken. Hij ging er eentje reining rijden dan doe je oefeningen die je nodig hebt om koeien te vangen of zoiets. Spinnen en sliding stops bijvoorbeeld, omdat je dan makkelijker een koe kan vangen. Ook deed ie veel 'circles', grote met veel snelheid en kleine met een laag tempo. Maar toen kwam het spectaculairste: die sliding stops! Dan kwam ie kei en kei hard aangalopperen, echt niet normaal hoe hard en dan stopte ie plotseling. Die achterhand kwam er dan helemaal onder, zag er echt cool uit. Had nog nooit zoiets gezien, dus ik stond echt met open mond te kijken haha. Spinnen ging ook echt ontzettend snel joh, dat ie daar niet duizelig van wordt!
Nouja, toen was ie klaar met rijden, zegt ie ineens tegen Jacq en mij: nou en nu jullie erop (wel een ander paard). Het was zooo anders! Had sowieso nog nooit op een westernzadel gezeten, snapte ook niks van die teugels whihi. Het paard ging galopperen als je kusgeluidjes maakte met je mond, echt bizar. Je kon het paard gewoon vanuit de galop laten stilstaan, was echt cool om een keertje te doen! Achterwaarts doe je alleen met teugelhulpen, dat was ook raar. Je bent zo anders gewend!
Jacq en ik gaan binnenkort een keer een lesje nemen met zn 2en, want hij geeft alleen 'groepslessen' van 2 personen. Een geslaagde middag dus, het was echt leuk!
hij vertelde mij dat hij er heen ging maar hij is schijnbaar alweer terug.
al die hulpen zijn echt super anders. maar ik zit er ook weer een tijdje aan te denken om weer les bij hem te nemen, ik vind westernrijden zo leuk
en vooral ook veel relaxter voor jou en je paard. je reageren daar wel iets beter op je been en stemhulpen dan de paarden bij ons op de manege
en op welke paardrijden reden jullie eigenlijk???
En oooh wat is school toch STOM! Biologie Genetica, Maatschappijleer gezeur over politieke geschiedenis en verzorgingsstaat, Repetitie wiskunde, Latijn SO, Scheikunde repetitie, en nu vindt die vent van Nederlands het leuk om ons 2 boeken in een week te laten lezen en er een verslag van 12 a4tjes van te maken. En dat allemaal terwijl ik óók nog een paard met vreselijke rotstraal heb waar ik dus elke dag naartoe moet.. zielig hea!