wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Georgette

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:10

Lovers Vind ik ook!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:18

ik vind hem ook schattig!! Lovers
Jip (die van ons) heeft ook zo'n zwart vlekje op z'n neus.. dat is echt lief Bloos

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:24

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:37

echt zo heel klein vlekje echt schattig!! Roos hellaas niet

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:57

Shetjjee__x schreef:
hooii... Doei!
zit hier mer Jip op schoot, gister was die voor de eerste keer boven en vind het wel interressant achter de computer volgens mij.. heb hem al paar keer van toetsenbord moeten halen! Haha! Tong uitsteken

voor de rest nog iemand gereden vandaag?

Haha! Dat doet Juju ook zo vaak! Inmiddels weet hij wel dat hij met z'n pootjes van het toetsenbord moet afblijven maar hijsnapt nog niet dat de muis geen echte muis is Clown Net had 'ie 'm weer gevangen Clown

Ga even bijlezen wat jullie verder allemaal hebben geschreven Knipoog

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:00

@Georgette: Hij is echt te schattig Lachen

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:03

Kelsey, heb je 't filmpje al gezien? Ben er helemaal trots op! Haha! De link staat ergens op een van de vorige pagina's.

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:08

Welk filmpje? Clown

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:12

Oh ik heb m gezien Tong uitsteken hij is leuk Lachen Mijn filmpje over Urnie is ook bijna klaar, weet nog niet helemaal welke muziek Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:19

Zo, ik ehb het allemaal weer bijgelezen. Wat een mooie foto's allemaal, die van de paarden & Ferrari zijn leuk Georgette, die van Binky en Ferrari vooral Knipoog En de topics over Urnie en Danny zijn ook mooi geworden. Wat fijn ook dat het goed gaat met Roxy, ze ziet er goed uit!

Mooi ook dat Tommie er weer bovenop is en dat het ook goed gaat op je werk Annemiek. Ken je alle namen al uit je hoofd?

@ Laura: veel succes op school, die onvoldoendes raak je toch nog wel kwijt?

Nou, ik ga weer even verder, ja, ik ben zo'n sneu geval dat huiswerk maakt in het weekend. Iedere week. Maar inmiddels heb ik wel een scriptieonderwerp Slim , nou die herkansing nog Boos! Vrijdag is het al Boos! Frusty

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:19

Ik zou voor 'n niet al te triest liedje gaan, waarvan de tekst wel een beetje corrospondeert met de situatie Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:21

@ Donna: goed onderschrift Clown

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:26

Dankje! Lachen

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:27

Je onderschrift is leuk Don! Lachen En het filmpje is ook erg leuk geworden idd! Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:28

Ja, help is een liedje te bedenken Tong uitsteken

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:29

When you say nothing at all, Ronan Keating??

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:29

Verdrietig

Ursa (zie ook onderschrift) is er niet meer, lees ik net...

Vriendjes zijn?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:32

@Kelsey; Don't you forget about me, Enrique Englesias? Knipoog
@Hestejente; Vriendjes zijn?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:33

@Kelsey; Hero, ook van Enrique?
Ik moet nu echt aan mijn huiswerk! Knipoog SE Maatschappijleer vrijdag, over 7 hoofstukken :S

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:35

@ Donna: dank je wel

@ Kels: of juist een vrolijk liedje? We hebben toch een fijne tijd met Urnie gehad en hij krijgt 't straks supertof!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:56

Zo ik denk dat ik nu wel een leuk liedje kan vinden Tong uitsteken Knipoog

Bedant don Knipoog en leer se Knipoog

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:01

Gister met me team van streetdance bij feest van Theo meijer geweest. Het bestond 15 jaar Lachen
Was echt een gezellig feest, ben nu wel een beetje moe Tong uitsteken
Er hangen in de hal allemaal foto's van nu en van vroeger Tong uitsteken echt leuk om te zien.. want ik zit al ongeveer 11 jaar op dansen, toen ik een klein meisje was zat ik al in het demo/wedstrijd team.. daar hangen ook allemaal foto's van Clown

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:04

Dominiqueee schreef:
Hee allemaal! Lachen

Vandaag zijn Jacqeline en ik naar de stal van Ed Gosen geweest, en het was GAAAAAAF! Echt super vet, we gingen eerst even wat rondkijken, want Ed die was er nog niet. Hele leuke paarden hebben ze daar (bijna allemaal western bereden en veel pension)! Dr stonden zelfs paarden die Nederlands kampioen zijn geweest! Ook paarden die op Europese kampioenschappen hebben gelopen. De mensen waren ook ontzettend aardig en vriendelijk.

Toen ging Ed rijden, we hebben echt onze ogen uitgekeken. Hij ging er eentje reining rijden dan doe je oefeningen die je nodig hebt om koeien te vangen of zoiets. Spinnen en sliding stops bijvoorbeeld, omdat je dan makkelijker een koe kan vangen. Ook deed ie veel 'circles', grote met veel snelheid en kleine met een laag tempo. Maar toen kwam het spectaculairste: die sliding stops! Dan kwam ie kei en kei hard aangalopperen, echt niet normaal hoe hard en dan stopte ie plotseling. Die achterhand kwam er dan helemaal onder, zag er echt cool uit. Had nog nooit zoiets gezien, dus ik stond echt met open mond te kijken haha. Spinnen ging ook echt ontzettend snel joh, dat ie daar niet duizelig van wordt!

Nouja, toen was ie klaar met rijden, zegt ie ineens tegen Jacq en mij: nou en nu jullie erop (wel een ander paard). Het was zooo anders! Had sowieso nog nooit op een westernzadel gezeten, snapte ook niks van die teugels whihi. Het paard ging galopperen als je kusgeluidjes maakte met je mond, echt bizar. Je kon het paard gewoon vanuit de galop laten stilstaan, was echt cool om een keertje te doen! Achterwaarts doe je alleen met teugelhulpen, dat was ook raar. Je bent zo anders gewend!

Jacq en ik gaan binnenkort een keer een lesje nemen met zn 2en, want hij geeft alleen 'groepslessen' van 2 personen. Een geslaagde middag dus, het was echt leuk!

heeej fijn dat het leuk was!!,,.
hij zat toch in amerika?? Tong uitstekenhij vertelde mij dat hij er heen ging maar hij is schijnbaar alweer terug.
hij geeft wel goed les hea??/ ik heb echt superveel van hem geleerd! nemen jullie nu elke week les??
this echt raar hea als je voor t eerst op een westernpaard zit Tong uitsteken al die hulpen zijn echt super anders. maar ik zit er ook weer een tijdje aan te denken om weer les bij hem te nemen, ik vind westernrijden zo leuk Haha! en vooral ook veel relaxter voor jou en je paard. je reageren daar wel iets beter op je been en stemhulpen dan de paarden bij ons op de manege Clown en op welke paardrijden reden jullie eigenlijk???

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:14

@Kelsey; Welk liedje heb je nu? Knipoog En oooh wat is school toch STOM! Biologie Genetica, Maatschappijleer gezeur over politieke geschiedenis en verzorgingsstaat, Repetitie wiskunde, Latijn SO, Scheikunde repetitie, en nu vindt die vent van Nederlands het leuk om ons 2 boeken in een week te laten lezen en er een verslag van 12 a4tjes van te maken. En dat allemaal terwijl ik óók nog een paard met vreselijke rotstraal heb waar ik dus elke dag naartoe moet.. zielig hea! Bloos

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:37

hee kelsey, ik zou eigelijk ook nog naar t feest bij theo meijer gaan maar ik was te brak van vrijdag,, de bar jongen van theo meijer ik weet niet hoeveel er waren heb ik iets mee gehad,een tijdje terug haha Tong uitsteken