2) B
3) B
Alstjeblieft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antoinetje schreef:Het is wel een heel mooi paardje kan hij ook voor de kar anders hebben wendy en ik er niets aan.New Major is 8 of 9 jaar, de eigenaren moesten zijn papieren daar even voor nakijken. Met de stalling zijn wij ook wel heel erg blij. Het kost een gods vermogen maar dan heb je ook wel wat. Alles hier met paarden is ontzettend duur dus daar ontkomen we toch niet aan. Nu ben ik alleen heel erg aan het hopen dat ze hem inderdaad gaan verkopen, Gijs zegt gewoon van alles is te koop dus dat zal geen probleem worden maar ik bekijk het liever iets donkerder voordat ik teleurgesteld wordt..
malle_pietje schreef:antoinetje schreef:Het is wel een heel mooi paardje kan hij ook voor de kar anders hebben wendy en ik er niets aan.New Major is 8 of 9 jaar, de eigenaren moesten zijn papieren daar even voor nakijken. Met de stalling zijn wij ook wel heel erg blij. Het kost een gods vermogen maar dan heb je ook wel wat. Alles hier met paarden is ontzettend duur dus daar ontkomen we toch niet aan. Nu ben ik alleen heel erg aan het hopen dat ze hem inderdaad gaan verkopen, Gijs zegt gewoon van alles is te koop dus dat zal geen probleem worden maar ik bekijk het liever iets donkerder voordat ik teleurgesteld wordt..
Horsefreak schreef:Ook donderdag, nou ja, zal wel goed zijn.. Margret zei zondag nog dat ze je wo en vr. mocht, maar het zal wel
Veel plezier. Zondag liep hij in het begin niet zo fijn, hij was met vanalles bezig, behalve met mij, maar daarna ging hij wel beter lopen