http://img246.imageshack.us/my.php?image=blackybjv4.jpg

http://img246.imageshack.us/my.php?image=border9oq7.jpg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ZeFaNa schreef:WOEHOEIII net mijn cijfer gehoord van mijn tentamen laatst!
De decaan kwam persoonlijk naar mij toe om mijn cijfer te vertellen want had een 7.6. Was het hoogste van iedereen en waren bijna alleen maar onvoldoendes gevallen!!!
Mijn dag kan niet meer stuk!!!![]()
![]()
![]()
CCCCorine schreef:Shenavallie schreef:De VA is vandaag geweest om - naast de collectieve entingen - Maisie te controleren i.v.m. haar hoesten. Na 2 kuren Ventipulmin, een lange kuur Cobactan, een Equimucin-kuur en een Cubarmix-kuur gaan we nu over naar de Pretnison-capsules (ook een kuur). "Dit moet echt werken", werd me (weer) verzekerd. Het hele receptenboek van voor naar achter gehadDe kosten voor de VA zijn inmiddels in een jaar tijd ver boven de aanschafprijs van Maisie uitgestegen....
Dat is k*t zeg. Heb je hem wel al op vlas of krullen + nat hooi of kuilgras en dan ook nog het liefst in een buitenbox? Veel frisse lucht is ontzettend belangrijk en als je de mogelijkheid hebt, zou ik hem zoveel mogelijk buiten zetten. Misschien ten overvloede hoor
). Daarnaast krijgt ze sinds een week dagelijks een schep Foene Griek door haar eten. Ik geef het nog een kans, want ik wil haar - als het even kan - niet kwijt! Bedankt voor je reactie
Shenavallie schreef:@Liquita: wat een mooie foto's zijn dat! Zou het je een keer gelegen komen om ook een paar mooie foto's van Maisie te maken? Ik heb nog zo'n ouderwets door-draai-toestel, dus tegen de tijd dat dat ding flitst, staat madammeke alweer te eten of ziet iets anders interessants...
!!!! De pony's waren allemaal zo vrolijk, zo leuk om te zien.LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:@Liquita: wat een mooie foto's zijn dat! Zou het je een keer gelegen komen om ook een paar mooie foto's van Maisie te maken? Ik heb nog zo'n ouderwets door-draai-toestel, dus tegen de tijd dat dat ding flitst, staat madammeke alweer te eten of ziet iets anders interessants...
THANKS!!!! De pony's waren allemaal zo vrolijk, zo leuk om te zien.
Ik wil zeker wel foto's van Maisie maken. Dan moeten we even een afspraakje maken en hopen dat het zonnetje schijnt. Ben jij meestal s'morgens op de manege?
Laat me even weten of je er nog wat voor vraagt!
. LIQUITA schreef:Nee hoor, ik hoef er niks voor te hebben.
Ik ben er volgende week alleen op donderdag in de ochtend, en die week erop op woens-, donder- en vrijdag ochtend. Ik neem in ieder geval altijd mijn camera mee...........
LIQUITA schreef:Nee hoor, ik hoef er niks voor te hebben.
Ik ben er volgende week alleen op donderdag in de ochtend, en die week erop op woens-, donder- en vrijdag ochtend. Ik neem in ieder geval altijd mijn camera mee...........
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Nee hoor, ik hoef er niks voor te hebben.
Oh, gaaf wil je ze dan ook naar mij doorsturen, die muts weet volgens mij niet eens hoe dat moet![]()
Ha ha, ik weet inderdaad nog steeds niet hoe dat moet. Wel met de E-mail, dus dat komt wel goed
Geintje hoor :p
! ) Waren ze te groot, gingen ze terug naar de leverancier nou die gaan meteen door naar de Poulier, echt zielig ze waren echt zooo lief
HAd ze bijna mee naar huis genomen
Hackie schreef:Vet zielig op mijn stage (rentenaar) zaten vet lieve konijntjes, hang oor wit met grijs (Echt pluizig lief! ) Waren ze te groot, gingen ze terug naar de leverancier nou die gaan meteen door naar de Poulier, echt zielig ze waren echt zooo lief
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Vet zielig op mijn stage (rentenaar) zaten vet lieve konijntjes, hang oor wit met grijs (Echt pluizig lief! ) Waren ze te groot, gingen ze terug naar de leverancier nou die gaan meteen door naar de Poulier, echt zielig ze waren echt zooo lief
Ik wilde hier eigenlijk op z'n Miepie's op reageren, maar dat lijkt me zo en plein public niet zo verstandig![]()
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Nee hoor, ik hoef er niks voor te hebben.
Oh, gaaf wil je ze dan ook naar mij doorsturen, die muts weet volgens mij niet eens hoe dat moet![]()
. Hackie schreef:Vet zielig op mijn stage (rentenaar) zaten vet lieve konijntjes, hang oor wit met grijs (Echt pluizig lief! ) Waren ze te groot, gingen ze terug naar de leverancier nou die gaan meteen door naar de Poulier, echt zielig ze waren echt zooo lief
, ik had van de week filmpje over

Sasje_ schreef:Oh nouh, das ook leuk.![]()
Ze hebben Tatjana(Tjaan_) gebanned, omdat ze volgens hun een 'schaduwaccount' had. Euhm, nou volgens mij was dat echt geen schaduw account hahaha!
Citaat:Vet zielig op mijn stage (rentenaar) zaten vet lieve konijntjes, hang oor wit met grijs (Echt pluizig lief! ) Waren ze te groot, gingen ze terug naar de leverancier nou die gaan meteen door naar de Poulier, echt zielig ze waren echt zooo lief
[/quote]
[/quote]You already know the answer...
Sasje_ schreef:Oh nouh, das ook leuk.![]()
Ze hebben Tatjana(Tjaan_) gebanned, omdat ze volgens hun een 'schaduwaccount' had. Euhm, nou volgens mij was dat echt geen schaduw account hahaha!