manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 15:46

Grrmmbl. Net een heel verhaal, verkeerde toets en wég verhaal Scheve mond *zucht*
dus ff kort:
Halloowee! 6 weken ROtterdam! Das ook meer dan gepland eerst toch?
Zeg Kim, kun je niet ook een berichtje plaatsen op de HRO-hyves? Niet geschoten is altijd mis toch?Wie weet dat je via via nog een kamer kunt vinden daarmee. En stel dat t nie lukt? Heeft Nelleke dan niet nog een kamertje over? Dat je de onmogelijke dagen bij haar slaapt?
En fijn weer hoor Assessment dossier. Wij hebben helaas dit kwartaal geen toetsen of portfolio's of assessments Schijnheilig Wel een portfolio, maar dan gewoon waar we onze opdrachten van de minor in moeten zetten. Zonder reflectie of bewijs enzo. (Niet dat we niets te doen hebben hoor.. *zucht*)

En ja Kim, hou t daar maar bij! meer dan genoeg info al!
Als je nog wat kwijt wil, vertel dan maar over de reis Clown

Thirz lekker op t strand geweest Haha! Lekker hoor! Was ook wel lekker weer daarvoor Ja

EN verder... *denkt*
is t kwijt Tong uitsteken

Vandaag 'even' naar Gouda getuft. Half 8 in de bus, kwart over 10 in t ziekenhuis en half 2 thuis. Denk dat we max een 3 kartier binnen zijn geweest Vork Máár het project is nu wel weer duidelijk. Nu nog zien hoe we al die projecten en opdrachten allemaal gaan plannen en optijd af gaan hebben Huilen van het lachen

*ff kort, is nog best lang Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:02

leuke foto´s bar, over 4 weken heb je echt een bommetje haha.

ik weet niet wat het is met peruaanse jongens, maar eerst bestoken ze je met smsjes en weet ik veel wat voor een afspraakje, nodigen ze je uit om met vrienden in hun zwembad aan huis te komen zwemmen en vervolgens komen ze niet opdagen als je afspreekt Verward Geen idee, het maakte ook niet zo uit, maar we hadden afgesproken dat ik met een aantal meiden wat ging drinken en hij dan met wat vrienden ook langs zou komen. Uiteindelijk waren het alleen annemiek en ik, maar geen jongen te bekennen hoor. En ook niet even bellen of smsen...heel raar. Ik denk dat ik m vandaag even duidelijk moet maken dat dat in Nederland niet heel normaal is.
Dus tot zover het nieuws mbt de date haha.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 17:18

whahaha "Zeg jongen. Op die manier wordt t niets hè! Tsja, als jij nie op komt dagen, kans verkeken... " Huilen van het lachen
Beetje apart idd... Ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren op het feit dat we in Nederland altijd op tijd op onze afspraak zijn Tong uitsteken (en met wat voor smoes hij aan komt zetten Vork )
*neehoor Cis, niet nieuwsgierig hier. Gewoon graag op de hoogte van alles *LOL*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 09:43

sooow! wat een sneeuw! Huilen van het lachen
(nog niet buiten geweest, dus geen idee hoe koud het is hoor Tong uitsteken Maar zo door het raam ziet het er best lekker uit Ja )

En Mariek? Bevallen de foto's een beetje? (dat wat je ziet bedoel ik hè Clown Heel origineel zijn ze niet zo vanaf de kant bij de roundpen en in de bak Vork )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:23

Nou, hier ligt vet veel sneeuw hoor Tong uitsteken
Maar idd lekker dit zonnetje, hopen dat t blijft, kan ik lekker met de kids naar buiten vanmiddag!
En ik heb helemaal zelf een bewegende ava gemaakt *is trots* Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 13:33

Ik ook Haha!

Hihihi Clown

Eens zien of ik vanaaf zin heb om een minder Party!! hyper ava Tong uitsteken

Waarom heb jij wel sneeuw? Ik wil ook... Scheve mond

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:40

Whahaha nou geen sneeuw hoor vanmorgen! Maar wel heel lekker weer! Ben net terug van een rondje 40 km fietsen; heerlijk om zo even een frisse neus te halen (en m'n duffe hoofd van vannacht wat wakkerder te maken)! Wel op tijd terug, want nu begint het te betrekken! Jij nog lekker naar buiten geweest met de kids Thirz? Anne, ik wordt helemaal kierewiet van je ava Tong uitsteken Klinkt handig hoor Cis, maak je een afspraak komt 'ie niet! Ben benieuwd hoe hij reageert op je Nederlandse uitleg van een afspraak haha! Heb je al lekker geoefend Bar? Marieke nog gereden vanmiddag? Hoe is het met Nel? En Kims, is het gelukt vandaag op stal? Ik weet geen kamer voor je, maar zal m'n oren openhouden!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:44

Ik ben met een stalgenootje op buitenrit geweest. Zij gewoon op haar hafje en ik met de fiets + shaar. Drie kwartier weg geweest, lekker gestapt, gedraafd en gegalopeerd. Sharon was zo blij! Daarna nog dr oefening gedaan, ze was een beetje met dr staart aan t zwiepen, denk dat ze wat spierpijn had van gisteren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 19:58

kierewiet van mn ava Bianz? Hoe kan dat nou Verward
De andere staat al klaat hoor, maar vind dees stiekem ook wel wat hebben Hyper! Lekker Hyper! Dus laat hem nog even staan Clown

Tijdens mn les weleen soort van hagel/gruis horen vallen, maar verder leek het inderdaad mooi weer de hele tijd Lachen Lekker hoor rondje fietsen dan. Waaide ook niet idioot hard ofzo, dus das ook wel fijn! Alleen wezen fietsen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:28

Nou, zet maar snel je andere ava op Anne, wil na de drukte op mn werk ook niet zelf hyper worden Clown (hij is echt té erg!)
Lekker zo'n rondje fietsen Bianz, kon je knie t goed aan?
Gister nog fijn buiten geweest; eendjes gevoerd en naar de speeltuin Lachen Vond t vanmorgen erg tegenvallen met de kou op de fiets, brrr. Maar nu is er dan wel weer een lekker zonnetje!
Ik ga eerst nog even wat slaap inhalen Dromen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:29

Haha nou Anne, gelukkig beweegt hij op m'n werk niet Tong uitsteken Maar hagel gehoord? Ik gelukkig niet Knipoog Euh en wat betreft de wind, het waaide dus wel idioot hard; ik dacht ook van niet! Maar toen ik van Veere richting Vrouwenpolder fietste werd ik bekant van m'n fiets geblazen! Terugweg vanaf Oostkapelle was heerlijk; met 30 km per uur naar huis met de wind achter Lachen
Lekker Bar, dat je een rondje buiten bent geweest! Was de hengstenshow nog leuk vrijdag?
Edit: Thirz post net voor mij! Haha nog iemand die hyper wordt van je ava Anne Haha! Fijn dat jij ook nog lekker naar buiten bent geweest Thirz! Waren de kids een beetje lief? Vandaag nog naar Nous?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 19:05

Ja vond het vanmorgen idd ook best koud.. Vandaar dat Kim en ik onszelf in Bergen maar op een warme beker chocomel getracteerd hebben Haha! *de NS zou ook warme choc uitdelen aan de mensen om de overlast wat te compenseren, maarja.. die staan er natuurlijk nooit op de tijd dat wij gaan. Veels te vroeg Huilen van het lachen
Wel hard waaien? Ow dan is t wel pittiger idd, maar wel extra lekker als je dan met de wind in de rug terug naar huis kan Knipoog

Hè, niet Thirz? Zal zo een andere ava erop zetten dan Tong uitsteken Wil jullie natuurlijk niet overprikkelen Lachen
lekker hoor even naar de speeltuin en eendjes voeren Ja Lekker buiten geweest dus ook!

Phoe, vandaag dagje minor-thema.College over Sensorische Integratie & daarna smiddags van 2 tot 4 een workshop over SI. Enorm leuk om te ervaren, maar ben der nog een beetje Ziek van.
*sinaasappelsap drinken met een rietje, daarna een paar slokken vla &
paar lagen schuimrubber onder je voeten gebonden, blindoek op, oorbeschermers op en handschoenen aan en dan begeleid door een klasgenoot een parcourslopen.
op een schijf zittend rond gedraaid worden en dan ineens gestopt worden --> kijken hoelang het nystagmus *het heen en weer bewegen van je ogen* duurt (bij mij 'slechts' een minuut.. )
Geblindoekt in rijst en in bonen blokjes zoeken en voelen wat voor stof het is (wol, rubber, schuurpapier enz)
geblindoekt aan medicijnpotjes ruiken met verschillende stoffen *mén! Echt hoor, dat kan ik dus niet zo goed hebben Scheve mond Alle potjes roken heel sterk/bitter, en ik kon weinig verschillen ruiken. En als ik er nu aan denk, ruik ik t nog zo sterk Clown (Kruidnagel, cocos, enz)
Geblindoekt van pindakaas deeg een poppetje maken, terwijl je in de spiegel voor je kijkt binnen de lijnen van een sterkleurplaat een lijn trekken Vork En nog wel meer dingen
Best leuk om te ervaren en om in je groepje de verschillen te zien Ja Maar ook wel vermoeiend/duf makend op een bepaalde manier.

En Kim je school nog gevonden? Tong uitsteken Was t nog een beetje handig? Of was t erg om zo?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:17

hoi!
zo te lezen was het bij jullie weer aardig wit van het weekend (plaatselijk dan)...toch wel jammer om alle sneeuw te missen dit jaar, dus ik kijk maar naar jullie foto´s haha.
goed, ik zal jullie even bijpraten over het onderwerp Hans (haha ja zo heet ie, lekker Peruaans he Clown) het bleek dat ie toen ie niet op kwam dagen wel een berichtje gestuurd heeft (zegt ie), maar dat heb ik nooit gekregen. Dus afgelopen vrijdag en zaterdag hadden we nog een keer geprobeerd af te spreken met stappen, maar dat is dus echt onmogelijk in zo´n stad als deze. Dus.......nu gaan we waarschijnlijk woensdag samen wat eten! Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken maar ik zie wel hoe het loopt. Nu zit ik nog een beetje te stuiteren achter mijn computer en weet niet of ik het wel helemaal zie zitten haha. Ik houd jullie op de hoogte!

He Bianz, hoe gaat het eingenlijk met je pootje? Pas je al bijna in je rijlaars of is dat helaas niet gelukt?
En Bar, fijn dat je met Shaar lekker aan de hand op buitenrit kunt, dan kan ze toch nog lekker bewegen.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:58

Hoi!
SI is leuk he Anne! Ik heb er ook eens wat mee mogen spelen; de resultaten zijn sowieso verbluffend!
Cis, super dat je nu een date hebt! En ik kan het niet laten om te zeggen, maar... pas je wel een beetje op jezelf? Jij loopt niet 7 sloten tegelijk, i know, maar toch Knipoog
Mijn nieuwe rijlaarzen pas ik helaas nog niet, dat wordt óf een kwestie van geduld, óf de linker laars over een tijdje een paar centimeter wijder laten maken. Verder is het voor het herstel nog veel geduld hebben de komende 3 maanden. Ik mag sinds vorige week woensdag weer rustig gaan rijden, maar helaas is Janis kreupel (nu alweer bijna 5 weken geloof ik), dus voor het rijden moet ik ook nog even geduld hebben haha! Ik ga wel over 1 1/2 week naar Orson Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:55

Zo Anne, dat klinkt leuk! Zeker met die nystagmus, dan heb je je vast héérlijk gevoeld! Ik weet precies hoe het is! Kwam je chocomel er toch niet uit? Vork

Nou Bianz, het is te hopen dat Janis snel weer geneest, kan je weer eens wat doen! Je bent wel een die-hard met t fietsen hoor! Ben je in je eentje gegaan of had je iemand meegenomen?

@ Cis: Hans de peruaan hahaha! Huilen van het lachen Wel leuk dat je gaat daten Lachen Ik ben erg benieuwd hoe het zal verlopen!

Gisteren maar weer eens een enerverend rondje met Nous gewandeld Slapen net zoals eigenlijk alle keren dat ik langs Nous ga. Met het grondwerk kom ik niet verder maar heb het op het moment veel te druk om les te nemen. Eigenlijk wil ik gewoon met dit weer op Nous kruipen en met dr over het strand knallen! *zucht* nog 6/7 maanden.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 14:44

haha, neehoor mn chocomel kwam er niet uit Vork ook mn brood wat ik een half uur daarvoor gegeten had nie Knipoog Maar ik voelde me daarna idd wel een beetje *pffft* en duf, hoofdpijn, draaierig, leeg in mn hoofd. Achjah, alles voor de wetenschap hè Huilen van het lachen

En SI is zeker leuk Bianz Haha! op mn stage al veel over geleerd en met SI-problemen te maken gehad Ja Echt 'leuk' om te zien hoe een jongetje dan met de vingerverf aan de slag gaat en binnen no time wazig voor zich uit zit te kijken, moeilijk aanspreekbaar is en met zn vingers vol verf zit te voelen. En hoe dat zelfde jongetje weer alert wordt van diepe druk, of rustig wordt na en huilbui om zn moeder van het liggen op de zandzak met de verzwaringsdeken. (was een autistje, dus zeker na een vakantie wilde hij graag naar zn moeder ipv op school zijn) Was ook heel erg blij met deze workshop, vind het echt boeiend! Werd ook gegeven door een logo van mn stage. Met haar en mijn begeleider hebben we ook samen gepraat over t jongetje en geprobeerd te snappen hoe het in elkaar zat. Dus dat was ook leuk Haha!
Vorige week een college over NDT met video materiaal van een jongetje wat ook op die mytylschool zit en die ik dus ook wel van zien en een keer meekijken met een behandeling ken. (Docent bij ons op school heeft een poosje gewerkt op mijn stage) Dus dat vond ik ook al helemaal leuk Hyper!

Kan me voorstellen dat je dat veel liever doet Kim... Straks kun je dat weer zoveel als je wil doen! Nu is t idd nog even doorbijten. Ach gut

*Vergeef me eventuele tik fouten, zit in de tuin en zo in de zon is mn scherm niet helemaal duidelijk te zien Clown Niet dat ik klaag hoor, integendeel Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:04

Anne ik vind de foto's heeeeel leuk.........echt iets om van te leren, al ziet het er op sommige al best goed uit haha...
Ga snel verder want ik moet zo naar mn werk voor overleg....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:02

Nou aangezien jullie vast erg benieuwd zijn wat ik allemaal met Sharon doe dezer dagen... hierbij een foto verslag Knipoog

Longeren (ze mag nog niet met bijzet omdat ze eerst zonder haar balans moet zoeken, dit was de 1e keer longeren na de behandeling)...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bijzetten voor de oefening (SB op kleine volte)
Afbeelding

SB op volte
Afbeelding

Andere kant...
Afbeelding

Dood neervallen na deze "zware" arbeid
Afbeelding

Stiekum toch even kijken of je baasje t gelooft...
Afbeelding

En dan... laten zien dat je helemaal niet moe bent!
Afbeelding

Afbeelding

Sjoeeffff
Afbeelding

Klaaaaaar baasje! Neem me maar mee!
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:02

Nou Marieke, kom maar eens op met die foto's! Ben nu wel benieuwd naar de longeer- én rijfoto's! Lachen Heb je alweer goed geoefend de afgelopen dagen?
Bar, ziet er leuk uit; Shaar is lekker relaxed!
Hmm Kims, je moet echt nog wel even volhouden... echt balen dat je niet kunt rijden, had je nu maar een Rocky Knipoog Gewoon lekker wandelen, ga ik morgen ook weer doen: is ook geen straf met lekker weer toch?
Laatst bijgewerkt door Bianz op 08-04-08 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:15

Wat is dat?!
Afbeelding

Kusje voor mn schatje
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:06

Deze ava is beter Anne Haha!
Heel interesaant zo'n workshop lijkt me, biedt een super inzicht in je eigen beleving en in die van anderen! Verder dan in een rolstoel naar de supermarkt kwam t bij ons niet.
En Cis: Hans? Huilen van het lachen ROFL Komt ie wel oorspronkelijk daar vandaan? Clown Maargoed, hopen dat ie deze keer wel komt opdagen. Anders is t niets hoor!
We zijn nog hard op zoek naar een vervangend paard voor Bianz waar ze op kan rijden he Knipoog Fijn dat je wel alweer bijna naar Orson gaat!
Kims; ik ging je nog bellen net, lag je al te slapen? Ben je morgenavond thuis? Bel ik je dan even Lachen
Waar blijven die foto's dan Marieke??
Ziet er relax uit Bar, vind Shaar het ook wel leuk om te doen? En mogen ze bij jullie al lekker op de wei? Op de braamhof nog niet helaas, paarden zijn t echt beu op de paddock!
En waar zit Nel toch? Al lang niets gehoord!

Vandaag heerlijk weer he, lekker genoten van een staprondje in de zon. Met dit weer moest ik gewoon op buitenrit Cool Ik wil van t weekend ook zulk weer als ik op t Reelaer ben!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:30

Leuke foto´s Bar! Heel lente-achtig met dat voorjaarszonnetje en Shaar ziet er blij uit Haha!
Ja en die date, we zien wel hoor. Misschien moet ie trouwens wel naar de universiteit dus gaat het niet door...geen idee. Maar hij komt me ophalen dus ik loop niet het risico ergens te staan en dat ie niet komt opdagen ofzo

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:49

Nou zal IK (Kim, snap je m?) jullie dan maar eens verblijden met mijn foto's van Jade....heb er geloof ik bijna nooit gepost dus nu mag het wel toch.... hebben jullie even?

Afbeelding
mooi hoofdje....(heeft Anne mooi gefotoshopt Haha! )

Afbeelding
ff aansingelen

Afbeelding
Jade scheurt graag door de roundpen haha...

Afbeelding
de andere kant op kan ook

Afbeelding
Slapen Slapen Slapen vermoeiend dit........

Afbeelding
we kunnen ook strekken

Afbeelding
maar ook rustig lopen

Afbeelding
en heel braaf wachten tot ik de lijn weer heb opgerold

Afbeelding
zo staat Jade dr hoofd dus continue als we op buitenrit zijn, want ja, je zou maar iets missen....

Afbeelding
deze vind ik op zich best mooi......(alleen die kont Bloos )

Afbeelding
ik heb geen geld gevonden...

Afbeelding
we doen ons best....

ik had er maar 190 dus heb dr maar n paar uitgehaald........ Anne je had beter vandaag kunnen komen want vandaag liep ze echt netjes aan de longe, we gaan dus echt vorruit bianz, van t weekend weer les?
Nel doen we donderdag weer een lesje? en neem je dan mn geld meer voor de sjaal........?

vanmorgen heerlijk met Thirz op een buitenritje geweest, vond het nog wel erg spannend, maar het ging best goed........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 09:03

ja,met die foto's was eigenlijk een beetje erg Bloos de foto's van jou en thirz pasten niet eens samen op een CD. hihi
Maar ben blij dat je der blij mee bent Haha!

Hahaha, ja maar gister was ik druk aan de studie Clown moet ook gebeuren! (wel heerlijk relaxt in de tuin in t zonnetje, dat dan weer wel Vork ) Maar komt goed hoor Mariek, ik kom binnenkort gewoon nog een keer in de zon foto's maken Pling

en vandaag weer heerlijk weer Hyper! Hopen dat t de hele dag zo blijft Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:29

Citaat:
Nou zal IK (Kim, snap je m?)

Haha! Nou, zal ik dan maar GELIJK even reageren. Lijkt me wel zo netjes! hihi Knipoog
Leuke foto's hoor! Volgens mij zijn jullie goed vooruit gegaan! Het is eventjes geleden dat ik jullie heb zien rijden. En het is wel een racekees haha! Nous en Jade worden vast racemaatjes op de wei Cool Is niet zo erg, want dan is de ergste energie er af!

@ Anne: ook vrij vandaag? lekker he! Ik heb gisteren met Brenda (die ken je vast nog wel, zat bij mij in de klas) uren in het zonnetje gezeten in de achtertuin. Het was echt warm!