*zucht*dus ff kort:
Halloowee! 6 weken ROtterdam! Das ook meer dan gepland eerst toch?
Zeg Kim, kun je niet ook een berichtje plaatsen op de HRO-hyves? Niet geschoten is altijd mis toch?Wie weet dat je via via nog een kamer kunt vinden daarmee. En stel dat t nie lukt? Heeft Nelleke dan niet nog een kamertje over? Dat je de onmogelijke dagen bij haar slaapt?
En fijn weer hoor Assessment dossier. Wij hebben helaas dit kwartaal geen toetsen of portfolio's of assessments
Wel een portfolio, maar dan gewoon waar we onze opdrachten van de minor in moeten zetten. Zonder reflectie of bewijs enzo. (Niet dat we niets te doen hebben hoor.. *zucht*)En ja Kim, hou t daar maar bij! meer dan genoeg info al!
Als je nog wat kwijt wil, vertel dan maar over de reis

Thirz lekker op t strand geweest
Lekker hoor! Was ook wel lekker weer daarvoor
EN verder... *denkt*
is t kwijt

Vandaag 'even' naar Gouda getuft. Half 8 in de bus, kwart over 10 in t ziekenhuis en half 2 thuis. Denk dat we max een 3 kartier binnen zijn geweest
Máár het project is nu wel weer duidelijk. Nu nog zien hoe we al die projecten en opdrachten allemaal gaan plannen en optijd af gaan hebben
*ff kort, is nog best lang
Geen idee, het maakte ook niet zo uit, maar we hadden afgesproken dat ik met een aantal meiden wat ging drinken en hij dan met wat vrienden ook langs zou komen. Uiteindelijk waren het alleen annemiek en ik, maar geen jongen te bekennen hoor. En ook niet even bellen of smsen...heel raar. Ik denk dat ik m vandaag even duidelijk moet maken dat dat in Nederland niet heel normaal is.
hyper ava
Lekker Hyper! Dus laat hem nog even staan
Lekker hoor rondje fietsen dan. Waaide ook niet idioot hard ofzo, dus das ook wel fijn! Alleen wezen fietsen?
Euh en wat betreft de wind, het waaide dus wel idioot hard; ik dacht ook van niet! Maar toen ik van Veere richting Vrouwenpolder fietste werd ik bekant van m'n fiets geblazen! Terugweg vanaf Oostkapelle was heerlijk; met 30 km per uur naar huis met de wind achter
van.
net zoals eigenlijk alle keren dat ik langs Nous ga. Met het grondwerk kom ik niet verder maar heb het op het moment veel te druk om les te nemen. Eigenlijk wil ik gewoon met dit weer op Nous kruipen en met dr over het strand knallen! *zucht* nog 6/7 maanden.....

Komt ie wel oorspronkelijk daar vandaan?
Ik wil van t weekend ook zulk weer als ik op t Reelaer ben!