ik vind anderhalfuur altijd net iets te kort je kan echt net een rondje rijden 2 uur vind ik een mooie tijd 3 uren is ook wel leuk als je de omgeving kent ik kan dan echt overal heen de zandvlakte de galoppaden is echt top moet binnenkort er maar weer eens heen
Pfoe ik heb het toch best wel een beetje druk nu allemaal. Heb sinds vandaag een grotere wijk bij de post, vandaag 3 uur en 3 kwartier bezig geweest. En dan ook nog werken bij La Cubanita en ook nog de paarden doen. Heb een beetje tijd tekort soms. Heb dus besloten om niet naar de curves te gaan. Had afgelopen week een proef week en ben 2x geweest. En het is maar een half uur sporten per keer maar het komt mij gewoon ook heel nadelig uit dat ze tussen 2 en 4 dicht zijn.
Pff stom.. Mijn teamleider gaat in een andere functie verder en nu wordt mijn hechte team opgesplitst over 3 teamleiders en mijn maatjes zitten natuurlijk weer in de andere teams Potverdorie hoop echt dat jeroen een vast contract krijgt bij de gemeente zodat ik wat anders kan zoeken, want ik ben het zo zat...
Nee hij werkt al 3 jaar bij de gemeente maar eerst op uitzendcontract en nu op detacheringsbasis.. Eind januari hoort ie hoe nu verder want de gemeente neemt eigenlijk niemand aan nu door bezuinigingen. Maar hij werkt nu al een slag in de rondte omdat hij op 4 afdelingen werk verricht waar anders dus 4 verschillende mensen voor moeten komen. Hoop het heel erg maar kan er geen hoogte van krijgen of het nu eindelijk gaat gebeuren.
Dat is inderdaad vervelend Suus! Ik duim met je mee!
Ik kan nu eindelijk even een uur op me gat zitten. Vanmorgen 2 wijken post gedaan, toen was ik om half 2 thuis, meteen door op de fiets naar de paarden en nu net thuis. Zometeen om 5 uur koken, eten, me paspoort ophalen en dan weer werken. Druk!!