Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:Ik wou ook stoppen ,gelukkig kwam ringo op mijn pad. Maar vanaf mijn nieuwe kaart wil ik ook nog maar om de week want ik vind het een beetje opraken en zonde van het geld, zeker als ik en meer thuis kan springen en goedkoper en betere les kan krijgen , dus sjaa
Hoeveel kost springen bij jou en wanneer wil je dat doen? Pebbs schreef:okee en waarom wil je dat ? wil je niet liever lessen met Ram? denk dat je daar veel verder mee komt
ene kant wil ik weer woensdag, maar de dressuur les van Frans bevalt me niet echt en om nou elke week te springen
Betwijfel alleen of jíj dat ook een leuke les vindt.

Elja schreef:Kirsten_S schreef:Ik wou ook stoppen ,gelukkig kwam ringo op mijn pad. Maar vanaf mijn nieuwe kaart wil ik ook nog maar om de week want ik vind het een beetje opraken en zonde van het geld, zeker als ik en meer thuis kan springen en goedkoper en betere les kan krijgen , dus sjaa
Oja dat wou ik nog aan je vragenHoeveel kost springen bij jou en wanneer wil je dat doen?
Pebbs schreef:mag ik even dames ::::::![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
afgelopen dagen was Xander niet vooruit te branden maar vandaag was ie weer zo fit als een hoentje
hij liep echt GE-WEL-DIG. Tis zo gaaf dat hoe die moet lopen dat ik dat gewoon helemaal zelf voor mekaar krijg!!!!!
stiekem beetje trots op mezelf
en er moeten binnenkort weer nieuwe foto's gemaakt worden want hij word echt gespierd!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()