Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Olaa!
Nou, zoals ik al zei heb ik heerlijk gereden vanmiddag, Annie liep echt fijn. Maar, in mijn 1e proef had ik 167, echt niet terecht! Annie liep netjes in de aanleuning, lekker los en actief, ook reed ik volgens mij mijn oefeningen ook gewoon allemaal netjes, dus snap er echt niks van. Degene die 1e was had maar 180 punten, en we waren met zijn 15e! Ze had zelfs iemand 128 en 145 punten gegeven!
Mijn 2e proef ging net zo lekker, daar had ik een andere jury. Voor die proef had ik 183, wat ik ook nog vrij laag vond want met zo'n proef heb ik meerdere keren in de 190 gereden. Maarja, het blijft een jury sport en ik heb toch wel weer mooi een puntje erbij.
Nou ga ik volgende week L2 starten.
lovestimba schreef:Helleuu,
Heb vandaag een kei leuk aanbod gektegen ik mag een paardje zadelmak maken en beleren en we starten deze herfst met hem ik heb er echt heel veel zin in
DewiRox schreef:Bij 500 komt een nieuw topic toch? Ik denk wel dat we dat voor kamp gaan redden. Dat moeten we wel een leuke openingspost maken, allemaal met een stukje enzo
DewiRox schreef:Hey!
Wat lekker, ik wil ook graag een keer zwemmen met Annie. Is er bij jou een mooie plas waar je kan zwemmen met de paarden dan?
Queelens schreef:He Dewi niet miepen jij kan met geluk dit weekend zwemmen
Mijn paard woont zowat aan het water maar helaas kan ik er nergens te paard in baaall!
3km van stal wel een hele plas water waar je kan zwemmen ik ging daar met m'n vorige paardje vaak zat heen die genoot er ook als een gek van! Maar Peri? die haat water
Wil eerst op knhs die waterplas proberen als hij dat prima doet gai k het er een keer op wagen om naar de wiel te rijden om te zwemmen of een keer in de bossen maar vrees het ergste
DewiRox schreef:Queelens schreef:He Dewi niet miepen jij kan met geluk dit weekend zwemmen
Mijn paard woont zowat aan het water maar helaas kan ik er nergens te paard in baaall!
3km van stal wel een hele plas water waar je kan zwemmen ik ging daar met m'n vorige paardje vaak zat heen die genoot er ook als een gek van! Maar Peri? die haat water
Wil eerst op knhs die waterplas proberen als hij dat prima doet gai k het er een keer op wagen om naar de wiel te rijden om te zwemmen of een keer in de bossen maar vrees het ergste
Haha, dat is waar. Ja, zeg maar eerlijk, je bent jaloers he!, haha, grapje, maar snap het wel
.
Annie vind water volgens mij onwijs leuk! Ze staat in de paddock en in het land ook met haar voorbenen in haar waterton, haha, ze kan er zo 2 uur in staan niksen!
Mijn pony ging wel altijd door waterbakken, ook gewoon op kamp, maar grote waterplassen, nou, echt niet!