pff stom lucy... hoor net dat er een oudklasgenoot van mijn zus is overleden, kwam hier best vaak over de vloer
_Lucy
Geplaatst: 10-03-11 20:34
haha niet jeugdjournaal er bij halen, de politie. hij is opgepakt. want hij zei dus dat ie de school op zou gaan blazen, en daarna ook dat ie t politiebureau op wou blazen..
nouja, misschien een beetje overdreven, maar wat als hij t echt van plan was?.. kunnen ze beter toch voor de zekerheid heen gaan, dan dat ze achteraf komen met dat ze eigenlijk wel wisten dat hij t wou doen..
Pff bij ons is dr gisteren ook iemand door de politie opgehaald, hele inhoud van z'n kluisje moest ook mee voor onderzoek. Ben benieuwd wat hij geflikt heeft. Dr gaat al een roddel dat hij vanuit school drugs dealde dus daarom hebben ze al 'zn spullen meegenomen op drugs sporen te zoeken ofzo
Zoo moest weer even een aantal pagina's bijlezen ! Leuke en helaas ook niet leuke dingen!
Ik heb vandaag moeten longeren, ik wilde even rustig rijden, maar de binnenbak was bezet. Dus buiten gelongeerd en dat was racen! Uiteindelijk wel in de binnenbak uit kunnen stappen. Daar kwam ik erachter dat ze behoorlijk hengstig is madame, haha, ze kon niet bij t paard van mn vriendin weg blijven. Zag er grappig uit!
Morgen hoop ik even te kunnen rijden, maar dan gewoon relax. Vandaag weer bij de fysio geweest voor mn rug/nek, het wil maar niet beter gaan. Nu heeft ze twee tape strepen op mijn rug gedaan, langs mijn schouderbladen, die dan mijn spieren ondersteunen, waardoor we hopen dat het wat beter gaat. Mja, nu kan ik amper buigen, dus ik hoop dat ik wel beetje kan rijden morgen!
Wat een leuke dag. 2uur les 3uur tussenuur en daarna nog 2 uur les tot 5uur -.- Zou het mooi weer wordn vandaag? Want dan ga ik die drie uur gewoon lekker buiten zitten