Volgende keer lijkt het me erg gaaf om mee te gaan. Zijn er nou trouwens nog plannen om elders te rijden? Ijslander rijden is al eens langs gekomen en jachtpaarden rijden. Lijkt me ook erg leuk. En ik wil wel foto's en filmpjes zien, kan ik toch nog beetje meegenieten van jullie rit. Het moet zondag mooi weer worden, dus dat zou wel heel fijn zijn!
Saskia89
Geplaatst: 13-09-13 22:20
Ja, die ijslanderrit lijkt me ook nog steeds leuk!
Jeetje Sas ik zal blij zijn als ik het strand overleef
Ijslanderrit lijkt me ook leuk en jachtpaarden zijn heel erg leuk. Jachtpaarden zijn alleen wel wat anders als manegepaarden als in de zin van heel erg voorwaarts. Zeker nu het jachtseizoen weer begonnen is . Maar ook zeker heel erg leuk!
Ik herinner me de eerste keer dat ik een rit op jachtpaarden gereden had, ik kon 2 dagen niet lopen en dan rij ik toch wekelijks Zondag gaat goedkomen! Ik heb er vertrouwen in!
Joh Antoinette, je bent met allemaal leuke mensen op pad en je mag vast op zonnetje! Moet helemaal goedkomen! We doen gewoon de zonnedans, zodat alle regen verdreven is en hebben dan geen last meer van paraplu's enzo! En evt blijven we toch alleen in bos? Kun je genoeg lussen in maken denk ik om nog 2u vol te rijden. Voorbij de heuvel naar langeveld en weer terug en dan richting meeuwenoord! Of alleen een klein stukje strand tussen klucht korte weg strand en klucht bij meeuwenoord? Groepsfoto is leuk!
IJslander rijden wil ik nog steeds een keer doen. Wil dit evt ook met mijn vakantiegenootje doen en heb best een leuk adres gezien (niet die in Zeeland, want daar ga je niet tölten). Jachtpaarden wil ik ook wel doen! We moeten dus een en ander gaan plannen, haha!
Nu eerst maar slapen, morgen hardlopen in Katwijk met Sas en dan zondag met jullie paardrijden na ontbijtrit en bijbehorend ontbijt. Zal niet teveel eten, ligt zo zwaar op de maag dan, haha!
Komt allemaal goed en ik wil ook naar het strand hoor, als jullie mee durven natuurlijk . We hebben nog genoeg te doen qua paardrijden! En... Zondagmiddag kom je mij gezelschap houden he Milou
Vast wel! Met gezellig gerend met Sas! We waren gelukkig voor de regen binnen! Alleen jammer dat de wind gedurende de run 180 graden gedraaid was en we met wind tegen gestart en gefinisht zijn!
Ja, vond het erg leuk! Paar aardige heuveltjes ook, maar we hebben het gehaald!
Danseresje
Geplaatst: 14-09-13 16:46
Het was leuk en de warme douche achteraf was heerlijk!!!
Meiden, ik ga eens goed nadenken over waar mijn capcam is.......hij ligt niet op de vaste plek en kan hem zo gauw niet vinden of bedenken waar hij zou moeten liggen
Goedenavond . Iedereen al zin in morgen? Hoop dat het weer een beetje mee zit . Hoop dat je je capcam kan vinden Milou, dat is wel leuk inderdaad!
En Milou en Sas, had het al op facebook gezien maar heel knap hoor van jullie, ik wil ook weer gaan beginnen met hardlopen, nog ff moed verzamelen.... En tijd . Moet ook ergens even een beginnersschema vandaan toveren...
Heb vandaag ook lekker paardendagje gehad, lekker rondje oefenspringen gedaan met pony op locatie waar die nog nooit is geweest.... Ben benieuwd of de foto's gelukt zijn . Hij is rondje 60cm netjes foutloos doorgekomen rondje 80cm hadden we helaas twee balken.... Ach ja volgende keer beter!
Hee Esther!!! Volgens mij wordt het vannacht droog en gaat het morgenavond weer regenen, althans, dit heb ik onthouden van het weerbericht via de autoradio! Capcam is gevonden en ondertussen ook geladen! Nu alleen nog ff kaartje er in doen en dan in de tas proppen! Mocht je nog een beginnersschema (evt met de muziekbestandjes) willen, dan mag je bij me aankloppen! Had jouw foto's ook L op Facebook gezien, zag er leuk uit! En fijn dat het goed ging! Ik doe het je iig niet na!
Springen is best simpel hoor . Als je een pony hebt die gigantisch meewerkt . Ik hoef tegenwoordig echt alleen maar te sturen.... Dubbels en Triples doet ie vrij simpel zolang ik maar zorg voor genoeg tempo.... Hij blijft altijd springen . Weigeren doet ie niet zo snel meer, knap ding!
Nu moet ik mijn camera nog zien te vinden. Weet niet meer of ik hem bij mijn ouders heb gelegd
Doen we nog een lijstje voor morgen? Antoinette - Zonnetje Esther - Tsjimme Fenna - Guus Leo - Omar Milou - Adje Ik - Fox
Danseresje
Geplaatst: 14-09-13 21:05
Ik wil mijn andere actiecamera anders ook wel meenemen hoor! En lijstje....uhm, tja, vind hem lastig! Maar vooruit, een poging:
Antoinette - Zonnetje Saskia - Arko of Manda Fenna - geen idee? Een ponybeest (Adje, Ushi of Tiësto).... Of avalon misschien? Leonie - durf ik al helemaal niets over te zeggen Esther - geen idee eigenlijk....Arie misschien? Milou - Adje of Ushi (maar stiekem zou ik het leuk vinden als het Trendy zou zijn als die al twee uur mag lopen of anders Anouk nog een keer!)
(Ken Leonie natuurlijk niet, fenna ook maar een keer ontmoet en Esther 2x geloof ik. Weet niet wat voor type paardjes zij altijd reden of welke paarden die er nu evt nog staan)
Ik ken bijna geen paarden meer geloof ik . Maar Sas jij mag van mij op Fox hoor, dus als ik daarop ingedeeld wordt ruilen we . En Milou, jij mag op Adje . Ik wil gewoon een rustig en mak ding, durf veel met mn eigen paard maar manege paarden blijven eng .
Geen Alex, daar ben ik al is ergens mee op een zijpaadje belandt . De hoogte vind ik niet erg nu ik Stiek gewend ben . Omar is volgens mij wel aardig voor mij, die heb ik nooit gek zien doen buiten (niet bij mij dan).
Ik ga echt kapot als ik op Fox zit, spierpijn voor het leven. Ik vind het een super leuk beest, maar zit wel liever op een iets comfortabelere nu ik niet zo vaak rij. Maar goed, als ik erop sta ingedeeld, doen we het gewoon.