2012 is about to start, so remember: Life is short, break the rules, forgive quickly, love truly, laugh endlessly and never regret anything that once made you smile! May the best of 2011 be the worst of 2012
Hallo meiden. Allemaal de beste wensen van deze kant. Sorrie dat ik me niet veel meer heb laten horen, door omstandigheden, had het even helemaal gehad. Hoop dat ik af en toe nog mag komen buurten Ook al heb ik nu helemaal geen paardje meer groetjes van deze kant, is me allemaal nog te zwaar
Terug van vakantie, Iedereen de beste wensen en een heel gelukkig 2012
Steef
Geplaatst: 02-01-12 21:05
DJoysDesignz schreef:
Gepikt van steef, maar:
2012 is about to start, so remember: Life is short, break the rules, forgive quickly, love truly, laugh endlessly and never regret anything that once made you smile! May the best of 2011 be the worst of 2012
Hoe ging het rijden vandaag dames? Ik had een nieuwjaarsfeestje met de familie bij mijn tante. Was erg gezellig. Aman, ik had het wel beetje verwacht dat de molen dicht zou zijn. Mijn telefoon was leeg dus kon niet meer terug smsen. Is het nog gelukt met floris los zetten?
Ja met binnen rijden is hij altijd snel nat. Hij vond het zeker wel gezellig tussen alle manege paarden? Meestal loopt tie dan ook wat harder. Eens kijken wat hij vandaag doet. Ga vanmiddag samen met annemieke als het goed is. Lies je hebt pb