Wat ik nou vandaag weer had!
Tussen de middag belde Tim (mijn jongst zoon) mij overstuur op
. Harry (kat)
had Klimmer(hamster)
opgegeten. Ik had net pauze dus ben snel naar huis gereden. Ik zal de datails maar niet vertellen maar hij was idd opgegeten behalve zijn kopje, die zat tussen de tralies. Alles zat onder het bloed!
Ik snap niet hoe hij het diertje te pakken heeft gehad, zijn kooi was dicht en de kooi stond ook gewoon op zijn plek. Hij heeft het arme beestje gewoon tussen de tralies door getrokken.
Ik heb het hele handeltje in een vuilniszak gestopt en weggegooid, arme Tim!! En Harry is zich natuurlijk van geen kwaad bewust

Nou ja, de kat kan er ook niks aan doen, wel heel sneu voor je zoon zeg! Hoe oud is hij?
en na mij kon er weer losgegooid worden
fijn dat het meevalt met de gladheid,
gister kwam er een paard van achter op haar afrennen in de binnenbak, die was een soort op hol, toen ging ze braaf stilstaan
En de paarden hebben daar echt de ruimte om een flinke spurt te nemen in de binnenbak. Is die man met dat rode busje er nog steeds elke dag? Hij heeft altijd brood achterin dat je mag pakken voor de paarden.

Fijn dat ze zo goed reageerde op alle ongein
De voorbanden hadden nog maar 1 mm profiel en dat is wettelijk niet meer toegestaan...
(incl. 40 opslag winterbanden en 20 euro
(we hebben nl nog een hamster)